جمهوری خواه کلرادو که در انتخابات مقدماتی به لورن بوبرت باخت، یک مقاله کوبنده نوشت و از رقیب دموکرات خود حمایت کرد و او را با AOC مقایسه کرد.

نماینده لورن بوبرت.J. Scott Applewhite/AP

  • او بوبرت را به «جت‌اندازی در سراسر کشور برای تبلیغ خود و لفاظی‌های افراطی» متهم کرد.

  • نمایندگان بوبرت و اوکاسیو کورتز بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    در مقاله‌ای که در 12 اکتبر منتشر شد، دان کورام، جمهوری‌خواه کلرادو که در انتخابات مقدماتی ژوئن به لورن بوبرت باخت، از بوبرت انتقاد کرد و از رقیب دموکرات میان‌دوره‌اش حمایت کرد.

    وی ادامه داد: این مایه شرمساری است و ما باید از نماینده آمریکا انتظار بیشتری داشته باشیم.

    کورام در ادامه، این نماینده راست افراطی کنگره را با همکار حزب دموکرات خود، نماینده الکساندریا اوکاسیو-کورتز، مقایسه کرد. او به رای دهندگان هشدار داد که سیاستمدارانی که منافع خود را “بر منافع کلی جمهوری” ترجیح می دهند. او به هشدار قدیمی رئیس جمهور سابق جورج واشنگتن در مورد استفاده از احزاب سیاسی توسط “مردان غیر اصولی” برای “براندازی قدرت مردم” اشاره کرد.

    کورام یکی از نامزدهای جمهوری خواه کنگره بود که در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه از بوبرت در ژوئن شکست خورد.

کورام نوشت: “بیایید کسی را انتخاب کنیم که به نمایندگی از اکثریت مردم در میانه اهمیت می دهد که از حزب گرایی افراطی و شیطنت های نوجوانانه خسته شده اند. در رای دادن به آدام فریش برای کنگره به من بپیوندید.”

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

کورام در مقاله‌ای که هفته‌ها پس از رأی‌گیری میان‌دوره‌ای در 8 نوامبر منتشر شد، نوشت: «بوبرت وقت خود را صرف جت‌ساخت در سراسر کشور برای تبلیغ خود و لفاظی‌های افراطی می‌کند که این کشور را بیشتر تقسیم می‌کند».

نماینده لورن بوبرت، کالیفرنیا، چهارشنبه، 8 ژوئن 2022، در ساختمان کنگره در واشنگتن با خبرنگاران صحبت می کند.

اوکاسیو کورتز، یک قانونگذار مترقی، بارها با بوبرت اختلاف داشته است. همین اواخر در روز سه‌شنبه، این دو با هم درگیر شدند توییتر، جایی که آنها یکدیگر را متهم کردند که وقت کافی را با رای دهندگان خود نمی گذرانند.

کورام از آدام فریش، یک نامزد دموکرات که در ناحیه سوم کلرادو با بوبرت رقابت می کند، وزنه برداری کرد.

دان کورام یک مقاله تند و تند نوشت و در آن لورن بوبرت را به دلیل “شرم آور” مورد انتقاد قرار داد.

  • کورام نوشت: «متأسفانه در زمانی هستیم که به نظر می‌رسد نه حزب و نه صدای بلند آنها بالاترین منافع ملت ما را در دل ندارند.» اثبات این امر در نامزدهایی مانند AOC (الکساندریا اوکاسیو-کورتز) و لورن بوبرت خود کلرادو نهفته است که فرزندان پوستر آنچه رئیس جمهور واشنگتن از آن می ترسید هستند.