جمعیت مأیوس کننده در راهپیمایی ترامپ در نیویورک علیرغم درخواست پرس سابق برای اقدام همزمان با نزدیک شدن به دستگیری

رئیس باشگاه، گاوین وکس، به هاف پست گفت: “ما به طور هدفمند آن را کوچک نگه داشتیم.”

میزان مشارکت نمی توانست خیلی کمتر شود. با وجود تماس ترامپ فقط چند روز قبل از “اعتراض، ملت ما را پس بگیرید” به این امید که او به جرم سال‌ها متهم شود. پرداخت های پولی خاموش به استورمی دنیلز، بازیگر بزرگسال، تعداد اعضای رسانه‌ها از طرفداران ترامپ در این تجمع بسیار بیشتر بود.

بر اساس گزارش مرکز حقوق فقر جنوبی، در میان جمعیت آن شب، ملی‌گرایان سفیدپوست و اعضای یک حزب سیاسی اتریشی بودند که توسط اعضای حزب نازی در طول جنگ جهانی دوم تشکیل شده بود. همچنین نماینده مارجوری تیلور گرین (R-Ga.) در این مراسم حضور داشت.

مهمتر از همه، پارانویا وجود داشت: به گفته حاضران، رسانه ها و فدرال رزرو برای جلب حامیان ترامپ تلاش کردند.

من حدود 50 دوربین روی خودم داشتم! مردی که صورتش با ماسک پرچم آمریکا پوشانده شده بود، فریاد زد، قبل از اینکه به طور مخفیانه به نظر برسد که احتمالاً فردا در روزنامه خواهد بود.

وقتی HuffPost از او پرسید که آیا می‌خواهد فائوچی را به دار بکشد، او توضیح داد.

مرد دیگری که نامش را نگفت، روی یک نیمکت پارک نشسته بود و روی یک گیتار بی کوک که روی آن عبارت «Hang FAUCI AND GATES» نقش بسته بود، نشست.

وکس گفت: “این تنها زبانی است که چپ ها می فهمند.” “زبان قدرت خالص و بدون تحریف.”

مشخص نبود که چه مقدار از مطبوعات گردآوری شده از تاریخچه افراط گرایی وکس آگاه بودند. بسیاری آنجا بودند تا فیلمی برای اخبار عصر دریافت کنند – که ممکن است غیرقابل استفاده باشد، به دلیل مردی که مکرراً با فریاد زدن “لعنت به تو!” سخنرانی وکس را قطع کرد. و “لعنت به ترامپ!”

اعضای جمهوری خواهان جوان نیویورک و اکثریت پر سر و صدا لانگ آیلند در 20 مارس 2023 تظاهراتی با حضور پراکنده برای رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در خارج از دفاتر آلوین ال. براگ، دادستان منطقه منهتن، در شهر نیویورک برگزار کردند.

او گفت: “همه می توانند با هر تعداد مردم اینجا مسخره کنند، اما ما در منهتن پایینی هستیم، منظورم این است که اینجا تنسی نیست، آلاباما نیست.” «کسی مثل ترامپ مشکلی برای جذب جمعیت ندارد.»

مربوط…



منبع

او در سخنرانی دسامبر در حالی که در مورد دشمنان تصور شده جنبش MAGA بحث می کرد، گفت: “ما خواهان جنگ کامل هستیم.” ما باید آماده نبرد در هر عرصه باشیم. در رسانه ها. در دادگاه. در صندوق رای. و در خیابان ها.»

پیش از این، وکس با بررسی جمعیت، به خبرنگارانی که در اطراف او جمع شده بودند اطمینان داد که پایگاه ترامپ زنده و سالم است – نه امروز و نه در شهر نیویورک.

در نتیجه رویداد روز دوشنبه به نوعی باغ وحش رسانه ای برای جمهوری خواهان در معرض خطر تبدیل شد که برخی از آنها به دنبال درخواست مصاحبه بودند در حالی که برخی دیگر از ترس شناسایی چهره خود را پنهان کردند.

زنی که از ذکر نام کامل خود خودداری کرد، اظهار داشت که اگر ترامپ واقعاً دستگیر شود، «وطن پرستان زیادی در این کشور وجود دارند که با آن رفتار مهربانی نمی کنند». او جلوی خودش را گرفت و گفت که هرگونه اعتراضی مسالمت آمیز خواهد بود.

وکس همچنین سابقه حمایت از پسران مغرور، باند خشن نئوفاشیست را دارد که رهبران آن به خاطر نقششان در حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره، متهم به توطئه فتنه انگیز شدند. او یک بار در یک سخنرانی در منهتن توسط بنیانگذار Proud Boys Gavin McInnes شرکت کرد که طی آن مک اینز ترور رهبر حزب سوسیالیست ژاپن در سال 1960 را که با شمشیر سامورایی توسط یک فعال راست افراطی در تلویزیون زنده کشته شد، بازسازی کرد.

هنگامی که وکس سرانجام سخنرانی خود را آغاز کرد، تأکید کرد که حامیان ترامپ باید به صورت مسالمت آمیز به دستگیری قریب الوقوع رئیس جمهور سابق اعتراض کنند. اما او در مراسم جشن کراوات مشکی که اواخر سال گذشته در منهتن برگزار کرد، لحن متفاوتی داشت.

اعضای جمهوری خواهان جوان نیویورک و اکثریت پر سر و صدا لانگ آیلند در 20 مارس 2023 تظاهراتی با حضور پراکنده برای رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در خارج از دفاتر آلوین ال. براگ، دادستان منطقه منهتن، در شهر نیویورک برگزار کردند.

ویش بورا، دبیر اجرایی باشگاه و یکی از کارکنان نماینده جورج سانتوس (RN.Y.) اظهار داشت: «فکر می‌کنم دوربین‌ها در اینجا بیشتر از افراد هستند».

ده‌ها روزنامه‌نگار دور هم جمع شده‌اند و ناامیدانه به دنبال مصاحبه بودند و منتظر شروع کنفرانس مطبوعاتی باشگاه جمهوری‌خواه جوان نیویورک بودند. یکی از خبرنگاران قبل از اینکه مشخص شود آنها هم خبرنگار هستند شروع به پرسیدن سوال کرد.

تروی اولسون، گروهبان در اسلحه گفت: “من ترجیح می دهم مشارکت کمتری داشته باشم.”

«نه. می‌خواهیم اول سه سال او را شکنجه کنیم، بعداً اضافه کرد: «چشم‌هایش را بیرون بیاور، بگذار با یک چشمش زندگی کند و مثلاً خونریزی کند».

اعضای جمهوری خواهان جوان نیویورک و اکثریت پر سر و صدا لانگ آیلند در 20 مارس 2023 تظاهراتی با حضور پراکنده برای رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در خارج از دفاتر آلوین ال. براگ، دادستان منطقه منهتن، در شهر نیویورک برگزار کردند.

مردی که کلاه “ATF” بر سر داشت – یک ترول اینترنتی راست‌گرای فرضی در طبیعت – به هاف پست گفت که انتظار نداشت واکنشی به سبک 6 ژانویه به اتهامات احتمالی ترامپ داشته باشد. او گفت که تعقیب قضایی برای شورش آن روز “بسیاری از مردم را ترسانده است.” اما مرد اضافه کرد: “من دوست دارم ببینم چه اتفاقی می افتد.”

برکستون فولی، 15 ساله، با اشاره به خبرنگاران جمع آوری شده، گفت: “آنها سعی می کنند چیزی را تحریک کنند، خشونت.” سپس «دیرینه‌کان» که خود را توصیف می‌کرد، پادکست خود را وصل کرد. “من 5000 مشترک دارم، بنابراین…”

نیویورک – رهبری باشگاه جمهوری‌خواه جوان نیویورک، یک گروه راست افراطی، می‌خواهد خیلی واضح بگوید: در واقع چیز خوبی است که تنها تعداد انگشت شماری از حامیان دونالد ترامپ در تظاهرات حامی ترامپ که دوشنبه در خارج از ساختمان برگزار شد، حاضر شدند. دفتر دادستان منطقه منهتن