معترضان طرفدار ترامپ ادعا می‌کنند که مشارکت کم «بر اساس طرح»

وکس هشدار داد که می تواند خطرناک باشد و در عوض محافظه کاران را تشویق کرد تا اواخر هفته اعتراض کنند.

وکس به دیگر محافظه کاران هشدار داد که بر اساس تشویق ترامپ در روز شنبه، سه شنبه بیرون نیایند و اعتراض کنند.

براگ در حال تحقیق از ترامپ برای پرداخت پولی که به استورمی دانیلز بازیگر فیلم بزرگسالان در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2016 پرداخت کرده بود.

ویش بورا، دبیر اجرایی باشگاه و دستیار جورج سانتوس، نماینده جمهوری‌خواه نیویورک، منتقدان محافظه‌کار دیگری را تکرار کرد که می‌گویند براگ به دلیل تعقیب نکردن برخی از جرایم سطح پایین، ملایم‌تر از جنایت است.

نیویورک – در آخر هفته، دونالد ترامپ از هوادارانش خواست تا به کیفرخواست مورد انتظار او توسط آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن اعتراض کنند. روز دوشنبه، تعداد کمی در شهر به این فراخوان توجه کردند.

وکس این تحقیقات را به عنوان یک ترفند سیاسی به منظور کاهش سرعت ترامپ در حالی که او شروع به افزایش کمپین انتخاباتی خود برای انتخابات 2024 می کند، مطرح کرد.

او گفت: “ما همه را اینجا بررسی کردیم، آنها را به خوبی می شناسیم زیرا هیچ بازیگر بدی نمی خواستیم.” “این بر اساس طراحی بود.”

یکی از سازمان‌دهندگان باشگاه که نام کوچک خود را چلسی می‌داند، گفت که اعتراض کوچک بود زیرا این گروه افراد را زودتر از موعد بررسی می‌کردند و فقط به دلایل «ایمنی» محل اعتراض را با دوستان خود به اشتراک می‌گذاشتند.

وکس مدعی شد: «این یک پیگرد و آزار و شکنجه سیاسی و بدون هیچ ارزشی است.

سایر حامیان ترامپ گفتند که از حضور ناچیز در انتخابات ناامید شده‌اند، اما ترس از دستگیری آن را مقصر دانستند.

حامیان در مورد ادامه اعتراضات با هم اختلاف داشتند.

دفتر براگ روز دوشنبه به این انتقاد پاسخ داد و بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت: «نیویورک یکی از امن‌ترین شهرهای بزرگ ایالات متحده است که نرخ قتل بسیار کمتری نسبت به مردمی‌ترین شهرها دارد.»

گاوین وکس گفت: “ما آن را در آخرین لحظه، در 24 ساعت گذشته با هم پرتاب کردیم.” رئیس باشگاه جمهوری خواهان جوان نیویورک تظاهراتی را در خارج از دادگاه جنایی منهتن ترتیب داد تا ترامپ در روزهای آینده محاکمه شود.

راس که صدایش را بلند کرد گفت: “البته آنها سرکش خواهند بود، مردم چه انتخاب هایی دارند؟ هر چیزی را که این دولت از ما می خواهد بپذیرند؟ انرژی ما را از بین ببرند؟”

تا عصر دوشنبه، وکس ادعا کرد که مشارکت اندک از روی طراحی بوده است، زیرا باشگاه می‌خواست این یک رویداد “کم کلید” باشد.

نورمن راس، 59 ساله، مربی شخصی، گفت که حامیان ترامپ در مورد بیرون آمدن برای اعتراض به یکدیگر هشدار می‌دهند و می‌گویند ممکن است در تله‌هایی که توسط دموکرات‌ها در این شهر عمدتا لیبرال ترتیب داده شده‌اند دستگیر شوند. راس گفت که او معتقد است اعتراض بزرگتری در گوشه و کنار وجود دارد. اما، به غیر از تعداد معدودی از حامیان ترامپ در خارج از ساختمان خیابان پنجم رئیس جمهور سابق، اعتراض دادگاه بزرگترین تجمع روز دوشنبه بود.

“اگر خشونت آمیز باشد، از چپ نشات می گیرد. این کاری است که آنها انجام می دهند و این چیزی است که به آنها آموزش داده شده است. اگر ماسک زده اند، مراقب باشید. به خصوص اگر آن را بیرون زده اند. آنها آن را می پوشند نه به این دلیل. آنها از کرونا می ترسند، اما به این دلیل که چهره خود را پنهان می کنند.



منبع

یکی از سخنگویان DA به کاهش 32 درصدی قتل و کاهش 14 درصدی تیراندازی تحت رهبری براگ در سال جاری اشاره کرد.

بورا گفت: “آلوین براگ باید به کار خود بازگردد، جرم و جنایت از پشت بام شهر نیویورک است.” ما نیاز داریم که او روی انجام کارش تمرکز کند، جنایات شهر را پاکسازی کند و این ساختمان پشت سرمان را با جنایتکاران تا لبه پر کند و نه مخاطبان یکی، دونالد ترامپ.”

وکس گفت: “من در آن جبهه با او اختلاف نظر دارم.”

وکس گفت: «ما حتی مطمئن نبودیم که می‌خواهیم بیرون بیاییم زیرا برخی از مردم ما را دوست ندارند، اما ما اینجا هستیم تا نشان دهیم که از رئیس جمهور ترامپ در آبی‌ترین منطقه کشور، اینجا در منهتن حمایت می‌شود. سعی می‌کرد دلیل تجمع کوچک حدود 50 نفر را توضیح دهد، در حالی که او پیش‌بینی کرده بود که جمعیتی حداقل سه برابر در اوایل روز وجود داشته باشد.

با این حال، راس قصد دارد در صورت متهم شدن ترامپ به کشور بازگردد. او گفت که در حالی که او به شدت مخالف خشونت است، اعتراضات پتانسیل تبدیل شدن به هرج و مرج را دارد.

او گفت: “بسیاری از گروه های محافظه کار در حال حاضر به یکدیگر نامه می نویسند تا در خانه بمانند. آنها نگران هستند که این یک برنامه ریزی باشد.” و افزود که می ترسند “مانند 6 ژانویه دستگیر شوند.”