جسد کمک خلبانی که در حین فرود اضطراری در اواسط پرواز از هواپیما خارج شد در محله کارولینای شمالی پیدا شد.

پلیس اعلام کرد جسد کمک خلبانی که در حین فرود اضطراری در نزدیکی رالی، کارولینای شمالی از هواپیما خارج شد، پیدا شد.

در ویدیویی که توسط WRAL وابسته به NBC از رالی به دست آمده، به نظر می رسد هواپیما قبل از توقف از باند خارج می شود و در یک دایره جزئی می چرخد.

پس از فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی رالی-دورهام (سایمون پالمور از طریق توییتر) یک آویوکار دو موتوره CASA CN-212 مورد بازرسی قرار گرفت.

به گزارش این پایگاه خبری، خلبان که هویتش مشخص نشده است به کنترل ترافیک هوایی گفت که مشکلی در ارابه فرود وجود دارد و درخواست فرود اضطراری در فرودگاه کرد. به گزارش WRAL، خلبان جراحات جزئی داشت و از بیمارستان مرخص شد.

پس از فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی رالی-دورهام (سایمون پالمور از طریق توییتر) یک آویوکار دو موتوره CASA CN-212 مورد بازرسی قرار گرفت.

چندین آژانس در جستجوی کلاهبرداران کمک کردند. جسد او درست قبل از ساعت 7 بعد از ظهر در یکی از محله های فوکوای-وارینا پس از اینکه یکی از اهالی یک افسر را زیر پا گذاشت و گفت که صدایی از پشت ملک آنها شنیده است، پیدا شد.

دارشان پاتل، سخنگوی مدیریت اضطراری ویک کانتی، در یک کنفرانس خبری عصر جمعه گفت که کمک خلبان، که چارلز هیو کروکس، 23 ساله نام دارد، چتر نجات نداشت. مقامات بر این باورند که کروکس یا پرید یا از هواپیما افتاد.

کروکز و یک خلبان سوار بر یک اویوکار دو موتوره CASA CN-212 بودند که روز جمعه به پرواز درآمد. اداره هوانوردی فدرال اعلام کرد که این هواپیما حوالی ساعت 2:40 بعد از ظهر در یک منطقه چمن فرودگاه بین المللی رالی-دورهام فرود آمد.

FAA و هیئت ایمنی حمل و نقل ملی در حال بررسی این حادثه هستند.



منبع