جردن پترسون می‌گوید ترجیح می‌دهد بمیرد تا اینکه توییت «تنفرآمیز» خود درباره الیوت پیج را حذف کند.

جردن پترسون، روانشناس بالینی کانادایی و شخصیت یوتیوب گفت که ترجیح می دهد بمیرد تا توییتی را که ماه گذشته درباره بازیگر الیوت پیج ارسال کرده بود، پاک کند.

شخصیت یوتیوب به «توئیت تحریک‌آمیز» خود می‌پردازد یک ویدیو در روز جمعه منتشر شد و توضیح داد که محدودیت‌های حساب توییتر او تنها زمانی برداشته می‌شود که او پست خود را حذف کند.

من اساساً به عنوان یک نتیجه از توییتر محروم شده ام. من می گویم ممنوع است، هرچند از نظر فنی محروم شده ام. اما این تعلیق برداشته نخواهد شد مگر اینکه توییت “تنفرآمیز” مورد بحث را حذف کنم و ترجیح می دهم بمیرم تا این کار را انجام دهم.” “و امیدوارم که به این نتیجه نرسد، اگرچه چه کسی در این روزهای عجیب و غریب فزاینده می شناسد؟”

اطلاعات بیشتر از NextShark: گروه دختران کی پاپ جدید اولین اعضای انسانی و مجازی خواهند بود

تصویر ویژه از طریق جردن بی پترسون (سمت چپ)، اواخر شب با ست مایرز



منبع

اطلاعات بیشتر از NextShark: بازیگر سونگ کانگ جزئیات بسیار زیادی را در مورد شخصیت “Obi-Wan Kenobi” خود فاش کرد.

توییت پترسون واکنشی بود به یک Neمقاله W York Post در مورد پیج که اعلام کرد ترنسجندر و غیر باینری است در دسامبر 2020و هیجان او از معرفی شدن به عنوان یک شخصیت تراجنسیتی در “آکادمی چتر” نتفلیکس.

پیترسون به این نشریه گفت: من در پاسخ به یکی از آخرین اتفاقات در جبهه جنگ فرهنگی که به شدت داغ شده، توییتی عصبانی نوشتم. هیچ قانونی در توییتر وجود ندارد جز اینکه کاری را که امروز دوست نداریم انجام ندهیم. آن‌ها همیشه توسط الگوریتم‌ها و احمق‌هایی که برای حفظ برتری بیدارشان تلاش می‌کنند، به‌کار می‌گیرند.»

صحبت کردن با پست ملیپیترسون 60 ساله گفت توییتر در 28 ژوئن پس از انتشار توییتی در مورد این بازیگر 35 ساله، به طور موقت بسیاری از ویژگی های حساب کاربری خود را به حالت تعلیق درآورده است. پترسون در پستی که اکنون حذف شده است، به پیج با استفاده از نام قبلی خود اشاره کرد و ادعا کرد که سینه های خود را توسط یک پزشک جنایتکار برداشته است.

در ماه مه، پیترسون همچنین به دلیل اینکه مدل سایز بزرگ یومی نو را در توییتی «زیبا نیست» خواند، درگیر جنجال شد. پس از مواجهه با واکنش های آنلاین، او اعلام کرد که خواهد بود ترک توییتر برای چند هفته.

اطلاعات بیشتر از NextShark: گزارش تایید نشده بازیگران لایو اکشن «آواتار» در فضای مجازی منتشر شد و باعث ایجاد امید برای طرفداران شد

نو، که شد اولین مدل آسیایی سایز بزرگ برای تزئین روی جلد “Swimsuit Sports Illustrated” به سخنان پترسون پاسخ داد با یک ویدیوی TikTok از آهنگ “Itty Bitty Piggy” نیکی میناژ که لبیک می‌دهد.

میخائیلا پترسون، دختر روانشناس کانادایی، پس از تعلیق موقت، توییتر را فراخوانی کرد و تگ کرد. الون ماسک در پست خود نوشت: “قطعاً در حال حاضر یک پلت فرم آزادی بیان نیست.”