مرد پورتلندی به دلیل مشت زدن به دختر 5 ساله و پدرش به دلیل “ژاپنی بودن” به جرایم نفرت متهم شد.

“من بسیار متاسفم که مهمانان ما در معرض این رویداد وحشتناک قرار گرفتند و من می خواهم شخصا از آنها عذرخواهی کنم. روبیو گفت: هیچ کس نباید از امنیت و امنیت خود بترسد – چه بازدید از شهر ما یا زندگی در اینجا.

از این محتوا لذت می برید؟ از NextShark بیشتر بخوانید!

مردی در پورتلند، اورگان، پس از حمله به مردی و دختر 5 ساله‌اش به دلیل اینکه فکر می‌کرد آنها ژاپنی هستند، به جنایات تعصب متهم شده است.

پس از بیان این اظهارات، کسترسون ظاهراً شروع به ضربه زدن به سر مرد 36 ساله کرد. او سپس دختر 5 ساله این مرد را «بها» به کلاه دوچرخه‌اش کوبید.

گفته می شود قربانیان آسیب دیده اند اما نیازی به مراقبت پزشکی ندارند. همسر این مرد که او نیز در حال دوچرخه سواری بوده و شاهد ماجرا بوده، مورد تعرض قرار نگرفته است.

کسترسون به دلیل یک فقره جنایت جنایت تعصب درجه یک و دو مورد جنحه جنایت در مورد سوگیری درجه دوم به زندان کانتی Multnomah محکوم شد. او از آن زمان آزاد شده است و محاکمه او برای روز سه شنبه برنامه ریزی شده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: متهم به تیراندازی کلیسا قبل از حمله دفتر خاطرات خود را به عنوان “فرشته تخریب کننده” به روزنامه فرستاد.

من از حمله ای که در ایست بانک اسپلاناد رخ داد، خشمگین و منزجر هستم. شهردار تد ویلر گفت: ما چنین رفتاری را در جامعه خود تحمل نخواهیم کرد و من از دادستان منطقه می خواهم حداکثر مجازات را دنبال کند. بیانیه.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مقامات چینی مردی را که گفته می‌شود در شبکه‌های اجتماعی به قفس کردن همسر بیمار روانی خود مباهات کرده است، تحقیق می‌کنند.

کمیسیونر کارمن روبیو روز یکشنبه در بیانیه ای از خانواده عذرخواهی کرد. او گفت که همه، به ویژه کودکان، سزاوار این هستند که در پورتلندی عاری از تعصب و نفرت نژادی، مورد استقبال قرار گیرند.

پلیس پورتلند، قربانیان که از کالیفرنیا آمده بودند، روز شنبه حدود ساعت 3:45 بعدازظهر در امتداد ایست‌بانک اسپلانید دوچرخه سواری می‌کردند که دیلن جی کسترسون، 34 ساله، به آنها نزدیک شد و “درباره تصور خود از ژاپنی‌تبار بودن اظهارنظر کرد.” گفت.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد کنیایی که توسط رئیس چینی شلاق خورده می گوید هنوز برای عدالت فریاد می زند

تصویر ویژه از طریق دوچرخه اشتراکی

بر اساس گزارش ها، شاهدان در منطقه بلافاصله وارد عمل شدند. کسترسون که دور شد، اندکی بعد در همان نزدیکی دستگیر شد.

یوتیوب‌بر و داروساز سابق کره‌ای به دلیل انتشار STD به زندان محکوم شد



منبع