جان فترمن اعلام می‌کند که با دکتر اوز مناظره خواهد کرد، اما برای جبران کم‌شنوایی طولانی‌مدت ناشی از سکته، می‌خواهد زیرنویس‌های بسته داشته باشد.

فترمن که خواستار استفاده از زیرنویس‌های بسته در مناظره‌ها شد، گفت: «این فقط در مورد پرداختن به برخی از مسائل ماندگار سکته مغزی، پردازش شنوایی بود، و ما می‌توانیم آن را حل کنیم.» . “تمام این موضوع درباره دکتر اوز و تیمش است که من را به خاطر سکته مغزی مسخره می کنند زیرا آنها چیز دیگری ندارند.”

به گزارش پولیتیکو، اوز در اوایل سپتامبر خواستار مناظره شده بود. و در یک گردهمایی اخیر در کنار دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، اوز از سلامت فترمن انتقاد کرد و او را به مصرف مواد مخدر متهم کرد.

نامزد دموکرات، ستوان فرماندار جان فترمن و نامزد جمهوری خواه دکتر مهمت اوز.تام ویلیامز/CQ-Roll Call، Inc از طریق Getty Images. الکسی روزنفلد/گتی ایماژ

  • جان فترمن گفته است که حاضر است با همتای جمهوریخواه خود مهمت اوز گفتگو کند.

  • فترمن در بیانیه‌ای که برای اینسایدر ارسال شد، گفت: “ما قطعاً با دکتر اوز بحث خواهیم کرد و این واقعاً همیشه قصد ما از انجام این کار بود.”

    فترمن در ماه می در حالی که در مبارزات انتخاباتی بود دچار سکته مغزی شد و در ماه اوت به میدان بازگشت. وی در بیانیه خود اضافه کرد که می خواهد در اواسط تا اواخر اکتبر مناظره کند، پیرو برنامه مناظره های قبلی سنای ایالات متحده در ایالت خود، و خواهان برخی اصلاحات مربوط به سلامتی خود شد.

    در پاسخ، بریتانی یانیک، مدیر ارتباطات دکتر اوز، گفت که “کمپین جان فترمن باعث شرمساری خودشان است.”

    جان فترمن، کاندیدای دموکرات پنسیلوانیا برای مجلس سنا، نشان داد که تحت برخی شرایط آماده مناظره با همتای جمهوریخواه خود مهمت اوز است.

    نامزد دموکرات به پولیتیکو گفت که شنوایی او هنوز به دلیل سکته مغزی ضعیف است و تدارکات مناظره را ارائه نکرد اما خواستار برگزاری مناظره در “ایستگاه تلویزیونی بزرگ” شد.

    فترمن گفت که با مناظره در اواسط تا اواخر اکتبر موافقت خواهد کرد.

  • یانیک افزود: “بیایید واضح بگوییم – کمپین دکتر اوز با یک مناظره محرمانه موافقت نخواهد کرد.” “باید واقعی باشد با روزنامه نگاران واقعی که سوالات واقعی می پرسند. ببخشید جان – بحث های خیالی به حساب نمی آیند!”

    او درخواست کرد که پس از بهبودی از سکته مغزی، تیتراژهای بسته در مناظره ها گنجانده شود.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

نامزد دموکرات، ستوان فرماندار جان فترمن و نامزد جمهوری خواه دکتر مهمت اوز.