جان بولتون می‌گوید مغزهای جمهوری‌خواه ترامپ را در پی انتخابات میان‌دوره‌ای خاموش کرده‌اند.

بولتون گفت: «بدون شک حمایت ترامپ در انتخابات مقدماتی می‌تواند برای یک نامزد در حزب جمهوری‌خواه بسیار ارزشمند باشد». «اما تکیه بر این تأیید یا شیپور زدن به عنوان نامزد مورد تأیید ترامپ، در انتخابات عمومی سمی است. بنابراین اگر واقعاً می خواهید در انتخابات پیروز شوید، ترامپ راه حل نیست.»

حتی اگر سبک او را دوست داشته باشند، رویکرد او را دوست داشته باشند، سیاست های او را دوست داشته باشند، همه چیز او را دوست داشته باشند، آنها نمی خواهند ببازند، و با توجه به نتایج این ترس وجود دارد. [Nov. 8]بولتون هشدار داد که اگر او نامزد شود، نه تنها در انتخابات عمومی شکست خواهد خورد، بلکه تعداد بسیار زیادی از نامزدهای جمهوری خواه را نیز همراه خود خواهد برد.

داستان کامل گاردین را اینجا ببینید.

مربوط…



منبع

بولتون به گاردین گفت که نظرسنجی خود را انجام داده است و نشان می دهد که پایگاه ترامپ در حزب جمهوری خواه طی دو سال گذشته به طور پیوسته در حال کاهش بوده است.

ترامپ کمتر از یک سال پس از آنکه بولتون را در سال 2018 به عنوان مشاور امنیت ملی در بحبوحه درگیری ها بر سر مسائل مختلف برکنار کرد. بولتون در کتاب خاطرات سال 2020 ترامپ را ناشایست خواند.

به گفته جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق دولت ترامپ، جمهوری خواهان مشتاق هستند تا از اقدام «پیرمرد و خسته» دونالد ترامپ، به ویژه پس از شکست میان دوره ای جمهوری خواهان خارج شوند.

او اعتراف کرد که حمایت ترامپ از نامزدهای افراطی در انتخابات مقدماتی میان دوره‌ای تأثیر داشته است – اما این به معنای پیروزی در انتخابات عمومی نیست.

این روزنامه خاطرنشان کرد: بولتون یکی از تعداد فزاینده ای از «فارغ التحصیلان» دولت ترامپ است – از جمله ویلیام بار، دادستان کل سابق و میک مولوینی، رئیس سابق دفتر کاخ سفید – می ترسد ترامپ به یک «مسئولیت انتخاباتی» تبدیل شود.

بولتون در مصاحبه ای که روز شنبه منتشر شد به گاردین گفت: «تعدادی از مردم… ترامپ را در مغز خود خاموش کرده اند. او افزود که آنها “چهره ای تازه” می خواهند.