من هرگز برنده بازی نشدم.

اعداد استراد در برابر ولورینز – 31 برای 48 پاس، 349 یارد، دو تاچ داون، دو رهگیری – مناسب بود، اما جی جی مک کارتی تماس گیرنده سیگنال مخالف با 263 یارد و سه تاچ داون در پاس 12 به 24 و به علاوه یک بار دیگر تاثیرگذارتر بود. عجله TD.

او گفت: «این یک نعمت بود. “عاشق همه تونم.”

با گوش دادن به پادکست های ما، اخبار فوتبال ایالت اوهایو را بیشتر دریافت کنید

دی گفت: «فکر می‌کردم او مسابقه داده است. فکر می‌کردم او تا آخر سخت بازی کرد، پرتاب‌های خوبی انجام داد و کسی نیست که امروز بیشتر از سی‌جی استرود بخواهد برنده شود.»

استرود گفت: «من آن را می خواستم. “من می‌خواستم خیلی بد بازی کنم. فکر می‌کنم هنوز یکی از بهترین بازیکنان کشور هستم و فکر می‌کنم که می‌توانم آن بازی را انجام دهم. در چنین لحظاتی، من توپ را می‌خواهم.”

آیا ایالت اوهایو همچنان می تواند به پلی آف راه پیدا کند؟رایان دی می گوید که ایالت اوهایو علیرغم شکست مقابل میشیگان، همچنان مستحق بررسی CFP است

باکی ها تا خط 43 یاردی میشیگان جنگیدند و در مقابل تیم های چهارم و پنجم قرار گرفتند. هنگامی که دی به تیم پانت اعزام شد، استرود در زمین ماند و به سمت خط کناری نگاه کرد و به نظر ناامید شد.

بازیکن خط حمله ایالت اوهایو، پاریس جانسون جونیور (77) پس از یک قطع توپ در شکست 45-23 باکیز مقابل میشیگان، کوارتربک سی جی استرود (7) را تسلیم می کند.

این بدان معنا نیست که مربی و مدافع کل بعد از ظهر در یک صفحه بودند. در یک نقطه، دونووان جکسون از OSU برای برگزاری فراخوان داده شد، و پس از بازی، جی اسکات جونیور به دلیل رفتار غیرورزشی مورد توجه قرار گرفت و باکی ها در کوارتر سوم در موقعیت اول و 35 قرار گرفتند.

این مقاله در ابتدا در The Columbus Dispatch منتشر شد: سی جی استرود نمی داند پس از باخت ایالت اوهایو به میشیگان چه احساسی داشته باشد.



منبع

استرود گفت: «مردم می‌گویند که من هرگز برنده بازی نشدم، و من می‌دانم. “مردم می خواهند بگویند که من هرگز قهرمانی در ده بزرگ را نبردم. می فهمم. وقتی صحبت از آن می شود، فقط باید آن را بخورم.”

در واقع، در این فصل، او درصد کامل (66 درصد در پاس 235 به 355) و نسبت ضربه به توپ (37:6) را در مکالمه هیزمن ثبت کرده است. 3340 یاردی او نسبت به مجموع 4435 یارد سال گذشته که 44 پاس تاچ داون نیز به ثمر رساند کمتر است، اما در سال 2021 او گرت ویلسون و کریس اولو را مجبور کرد تا قبل از اینکه در دور اول درفت NFL شرکت کنند، به آنها پرتاب کنند. و استرود بیشتر این فصل را بدون دریافت کننده ستاره جکسون اسمیت-نجیگبا بازی کرده است.

رایان دی در حال بازی چکرز است. شکست فوتبال ایالت اوهایو به میشیگان | واکنش هواداران

به همین دلیل است که استرود همچنان به عنوان یکی از برترین، اگر نگوییم برترین، در میان کسانی که چنین پیش بینی هایی را انجام می دهند، فهرست شده است.

بعید است که دیگر از آن لحظات در کلمبوس اتفاق بیفتد. OSU اکنون در انتظار سرنوشت پس از فصل خود است، و آخرین سخنان استرود در سکوی روز شنبه بسیار شبیه به خداحافظی بود.

سی جی استرود پس از شکست 45-23 باکی ها مقابل میشیگان شوکه شد.

او گفت: “راستش، من فقط نمی دانم در حال حاضر چه احساسی داشته باشم.” “این خیلی سریع اتفاق افتاد.”

او به خوبی می‌داند که در جریان بازی 42-27 فصل گذشته در آن آربور، میشیگان، زمانی که 34 تلاش از 49 تلاش خود را برای 394 یارد و دو تاچ داون انجام داد، کوارتربک نیز بود. این به ویژه با توجه به احتمال بسیار واقعی که این آخرین دور رفت استرود در برابر ولورینز بود، صادق است. در طول در دسترس بودن رسانه های پس از بازی، کوارتربک سال سوم در دومین سال خود به عنوان شروع کننده OSU مطمئناً چنین چیزی را به نظر می رساند.

مربی رایان دی را در میان معتقدان استرود بشمارید.

او گفت: “این یک سوال عالی است.” “من فکر می کنم که قطعاً تا آنجا که می توانستم با قلب بازی کردم. قطعاً سعی کردم هر کاری که ممکن است انجام دهم تا در این بازی پیروز شوم. اما در نهایت، مرد، این به من بستگی دارد. من یک کوارتربک هستم.”

بنابراین، استرود فکر کرد که چگونه اجرا می کند؟

با این حال، او معتقد است که از «اولین بازی‌اش که در The Shoe هو می‌شود، مردم چیزهای خیلی خوبی در مورد من نمی‌گویند، راه زیادی را پیموده است».

بازیکن خط حمله ایالت اوهایو، پاریس جانسون جونیور (77) پس از یک قطع توپ در شکست 45-23 باکیز مقابل میشیگان، کوارتربک سی جی استرود (7) را تسلیم می کند.