هروه رنارد، سرمربی تیم ملی عربستان سعودی متاسفم که مادر را ناامید کردم

او گفت: «فکر نمی‌کنم بسیاری از مردم (فکر می‌کردند) عربستان سعودی بتواند این نوع فوتبال را بازی کند. “این دلیلی است که من به آنها افتخار می کنم.”

این جام جهانی در حال حاضر بهتر است.

عربستان در روز شنبه مقابل لهستان، دو برابر لهستان شوت های بیشتری به سمت دروازه داشت. لهستان توسط وویچیچ شزنی دروازه بان تقویت شد که پنالتی و چندین بلوک حیاتی دیگر را مهار کرد.

هروه رنارد، سرمربی عربستان سعودی، زمانی که لهستان تیمش را در جام جهانی روز شنبه شکست داد، احساس کرد که مادرش را ناامید کرده است.

این اولین جام جهانی است که مادر رنار در آن حضور داشته است و او در ورزشگاه لوسایل حضور داشت تا یکی از بزرگترین ناراحتی ها را در زمانی که تیمش در بازی افتتاحیه خود با نتیجه 2-1 آرژانتین را شکست داد، مشاهده کرد.

رنارد 54 ساله از زمانی که در سال 2019 هدایت این تیم را برعهده گرفت به دلیل موفقیتش در تیم عربستان سعودی بسیار مورد علاقه بود و محبوبیت او پس از پیروزی مقابل آرژانتین بیش از پیش افزایش یافته است.

سرمربی سابق لیل و سوشا به مراکش کمک کرد تا به جام جهانی 2018 صعود کند. این اولین بار در 20 سال گذشته بود که مراکش به این مسابقات می رسید. تیم او از سه بازی مرحله گروهی تنها یک امتیاز کسب کرد، با این حال، قبل از تساوی 2-2 با اسپانیا، 1-0 مقابل ایران و پرتغال شکست خورد.

سرمربی فرانسوی قبل از بازی گفت که این بازی برای او بسیار خاص خواهد بود زیرا پدر و مادرش لهستانی بودند، “اما او پیراهن ملی عربستان را خواهد پوشید. نگران نباش.»

___

شنبه تکرار نشد زیرا رابرت لواندوفسکی یک گل به ثمر رساند و گل دیگری را در برد 2-0 لهستان به ثمر رساند.

ما بازی امروز را نباختیم چون بدشانس هستیم. ما بازی را به آنها باختیم زیرا کارآمد نبودیم.” او کار خود را انجام داد، یک کار فوق العاده. اما امروز کسی او را کشف نکرد، نه؟ او یک دروازه بان بزرگ است.”

رنارد در مورد هواداران گفت: “امیدوارم آنها تسلیم نشوند.” زیرا زمانی که طرفدار هستید، باید از تیم خود در زمانی که روز فوق العاده ای است حمایت کنید، اما همچنین باید از تیم خود برای تاریخ سازی در بازی سوم حمایت کنید.

رنارد گفت: “من فکر می کنم او هر هفته شاید دو یا سه بازی را تماشا کند.” او عاشق فوتبال است، بنابراین البته، او بسیار خوشحال بود.

صعود عربستان به دور دوم پس از شکست مقابل لهستان همچنان امکان پذیر است.

رنارد گفت: “او امشب از من خوشحال نخواهد شد.” “من مطمئن هستم که او واقعاً غمگین است. اما من به او خواهم گفت، تو همیشه به من تکرار می کنی، “هرگز تسلیم نشو. همیشه سخت کار کنید و شانس باز خواهد گشت.»

رنار به نحوه بازی تیمش در هر دو بازی جام جهانی تاکنون افتخار می کند.

رنارد به حمایت آوازی که شاهین سبز در استادیوم شهر آموزش دریافت کرد، اشاره کرد، جایی که هواداران پرشور عربستان بازی را به یک بازی خانگی تبدیل کردند، و او امیدوار است که برای بازی آخر گروهی مقابل مکزیک در 30 نوامبر در لوسایل، بیشتر از این حمایت شود. – جایی که تیمش آرژانتین را شکست داد.

الریان، قطر (AP) – متاسفم، مادر.

رنارد گفت: «همانطور که قبلاً گفتم، ما هنوز زنده ایم.

رنار موفقیت های زیادی در سطح بین المللی داشته است. او به طرز شگفت انگیزی زامبیا را به اولین قهرمانی جام ملت های آفریقا در سال 2012 هدایت کرد، سپس سه سال بعد این شاهکار را با ساحل عاج تکرار کرد.

پوشش جام جهانی AP: https://apnews.com/hub/world-cup و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

رنارد پس از کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه هنگامی که روزنامه نگاران محلی برای گرفتن سلفی با او صف کشیدند، توسط تحسین کنندگان غرق شد. فرانسوی متین با صراحت با لبخند پهن خود لبخند زد و دندان های بی عیب و نقصی برای عکس ها چشمک زد و عجله ای برای رفتن نداشت.