جانسون و بارنز در رقابت تنگاتنگ سنا در ویسکانسین مناظره خواهند کرد

جانسون که به دنبال سومین دوره ریاست جمهوری است و بارنز، معاون فرماندار، در یک رقابت تنگاتنگ قرار دارند که می تواند تعیین کند کدام حزب سنا را کنترل می کند. اولین مناظره آنها در هفته گذشته، به میزبانی انجمن پخش کنندگان ویسکانسین، با تکرار مواضع فرسوده هر دو کاندیدا مشخص شد، اما مسیر کمی جدید ایجاد کردند.

جانسون و متحدانش بارنز را “خطرناک” و ملایم در برابر جرم و جنایت می دانند، اتهاماتی که دموکرات ها می گویند نژادپرستانه است. بارنز به دنبال تبدیل شدن به اولین سناتور سیاه پوست در ایالت است. بارنز علیرغم اظهارنظرهای گذشته مبنی بر اینکه می خواهد بودجه پلیس را تغییر مسیر دهد، انکار کرده است که می خواهد پول پلیس را کاهش دهد.

مدیسون، ویز (AP) – ران جانسون، سناتور جمهوری‌خواه ویسکانسین ایالات متحده و ماندلا بارنز، رقیب دموکرات، پنج‌شنبه شب برای دومین و آخرین مناظره خود قبل از انتخابات 8 نوامبر ملاقات خواهند کرد.

جانسون، یکی از سرسخت‌ترین حامیان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در طول سال‌های حضور در سنا و در کمپین انتخاب مجدد، دیدگاه‌های بحث‌برانگیزی را پذیرفته است. جانسون، یک تولید کننده سابق پلاستیک، نتیجه انتخابات 2020 را زیر سوال برده، شورش 6 ژانویه را کم اهمیت جلوه داده و از درمان های اثبات نشده برای COVID-19 تبلیغ کرده است.

این مناظره یک ساعته پنجشنبه توسط Wispolitics.com، 620 WTMJ و مجله تجاری میلواکی حمایت می شود.



منبع

هر دوی این کمپین‌ها منعکس‌کننده استدلال‌هایی هستند که در مسابقات ملی مطرح می‌شوند، با تمرکز جانسون بر جنایت، امنیت عمومی و اقتصاد، در حالی که بارنز تلاش کرده است تا آن را در مورد سقط جنین، دیدگاه‌های جانسون در مورد صداقت انتخابات و قیام 6 ژانویه 2021 در کاپیتول بیان کند.