این چیزی بیش از یک مسابقه سنا است. دروغ بزرگ ترامپ و شورش 6 ژانویه در برگه رای نوادا است

پاتریشیا گفت، اما این سقط جنین است که او را از لاکسالت دور می کند، کسی که شکست رو در مقابل وید و پایان حق 50 ساله قانون اساسی برای سقط جنین را جشن گرفت.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

آدام لاکسالت، نامزد چپ، جمهوری خواه سنا نوادا، در یک کنفرانس خبری پنجشنبه، 4 اوت 2022، در لاس وگاس صحبت می کند.  سمت راست، سناتور کاترین کورتز ماستو، D-Nev.، در طی یک کنفرانس خبری در کاپیتول هیل در 26 آوریل 2022.

برای برخی، حمله به ساختمان کنگره فقط مسئله دیگری است، مانند تحصیل یا مهاجرت، که از دریچه حزبی دیده می شود.

لاکسالت به‌عنوان رئیس مشترک کمپین ترامپ در نوادا، تلاش‌ها را برای براندازی پیروزی بایدن در سال 2020 در این ایالت، تشکیل دسته‌ای از شکایت‌های بی‌اساس، طرح ادعاهای ساختگی در مورد تقلب در رأی‌دهی و ایجاد شک و تردیدهای بی‌جا در مورد درستی رأی‌دهی تحت نظارت مقام ارشد انتخاباتی نوادا، رهبری کرد. یک همکار جمهوری خواه

نه به معنای واقعی کلمه.

با در دست داشتن نامزدی جمهوری خواهان، لاکسالت از این ادعا و دروغ گفتن در مورد سال 2020 کنار گذاشته است و در عوض بر سه گانه انتخاباتی مطلوب جمهوری خواهان متمرکز شده است و به کورتز ماستو در مورد تورم، جرم و جنایت و مهاجرت حمله می کند.

اما ایالت آزمایشی را ارائه می دهد که آیا یکی از کسانی که مستقیماً مسئول دروغ بی پروا و مخربی است که به شورش 6 ژانویه منجر شد، مجازاتی را که سزاوارش است دریافت می کند یا با گرفتن کرسی در مجلس سنای ایالات متحده پاداش می گیرد.

“من معتقدم این یک شورش بود. پاتریشیا، 74 ساله، معلم انگلیسی بازنشسته دبیرستانی، که بیرون از یک کتابخانه شعبه در هندرسون توقف کرد، گفت: «من معتقدم که این حمله به دموکراسی بود و من را آزار می دهد که چه تعداد از مردم، به خصوص در طرف جمهوری خواه، آن را پنهان می کنند. ، حومه لوکس لاس وگاس. (او خواست از نام خانوادگی خود استفاده نکند تا از آزار و اذیت در رسانه های اجتماعی جلوگیری شود.)

کورتز ماستو در مصاحبه ای در روز چهارشنبه گفت: “او باید بهتر بداند.” اما او این کار را نمی کند. و او برای یک دستور کار افراطی سیاسی به این موضوع متمایل شده است.»

دروغ بزرگ – این ایده که انتخابات 2020 دزدیده شد، سیستم انتخاباتی فاسد به آن اجازه داد، اینکه پرزیدنت بایدن به اشتباه روی کار آمد و رئیس جمهور سابق ترامپ متعلق به کاخ سفید است – در برگه رای ماه آینده در نوادا قرار دارد.

پاتریک هیکی، رهبر سابق مجلس ایالتی جمهوری خواه، بدون به حداقل رساندن آنچه در 6 ژانویه رخ داد، پیشنهاد کرد: «ممکن است مردم نوادا بیشتر تحت تأثیر اتفاقی که در 6 اکتبر رخ داد» – اشاره ای به یک حمله ظاهراً تصادفی هفته گذشته در نوار لاس وگاس در که دو نفر با ضربات چاقو کشته و شش نفر مجروح شدند.

با این حال، این کاملاً روشن نیست.

جنایت نیز در راس بسیاری از اذهان قرار دارد.

تورم بد است. پیش بینی های اقتصادی نگران کننده است. اما نباید اشتباهات گذشته یا خطری که عاملان آن برای آینده کشور ایجاد می کنند را فراموش کنیم.

بسیاری از نامزدهای جمهوری خواه ادعاهای انتخاباتی جعلی ترامپ را پس از این واقعیت به عنوان راهی برای تحکیم پایه حزب و پیروزی در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه پذیرفتند. اما لاکسالت، دادستان کل پیشین ایالت، فقط به انکار انتخابات رئیس جمهور سابق نپرداخت. او در ساخت آن کمک کرد.

رقیب جمهوری خواه، آدام لاکسالت، چپ، و سناتور دموکرات کاترین کورتز ماستو در یکی از رقابتی ترین رقابت های سنا در کشور محبوس شده اند. نتیجه نوادا می تواند کنترل اتاق را تعیین کند. (آسوشیتدپرس)

آدام لاکسالت جمهوری خواه با سناتور دموکرات کاترین کورتز ماستو روبرو می شود که برای دومین دوره نامزد می شود و به طور گسترده ای در معرض خطرترین رئیس حزبش در نظر گرفته می شود. به نظر می رسد این مسابقه یک بازی پرتاب است. این واقعیت که کنترل سنا ممکن است به نتیجه بستگی داشته باشد، مخاطرات را بسیار بیشتر می کند.

لاکسالت ابراز تاسف کرد: «آن روز سرنوشت‌ساز ژانویه که او را از شبکه‌های اجتماعی بیرون کشیدند و از توییتر بیرون کشیدند. مردم این را در شکم خود احساس کردند.

این امر اهمیت بیشتری می دهد که رای دهندگان پیام روشنی ارسال کنند که انتخابات مقدس است، انتقال مسالمت آمیز قدرت هرگز نباید به خطر بیفتد، و کسانی که این اصول را تضعیف می کنند، خود را رسوا کرده اند و امتیاز منتخب را به دست نیاورده اند.

جیم مارچانت، منکر انتخابات و نامزد جمهوری خواهان برای تصدی وزارت امور خارجه نوادا، که در صورت انتخاب به عنوان رئیس انتخابات ایالت نوید انواع شیطنت ها را می دهد، روی صحنه به او پیوست. در حالی که مارچانت، یک دیوانه QAnon، دروغ های ترامپ را تکرار می کرد، لاکسالت، که او نیز حاضر بود، این کار را نکرد.

رولاند اندرسون جمهوری‌خواه، دست‌کار هندرسون که در سن 77 سالگی تورم را عامل جلوگیری از بازنشستگی خود می‌داند، می‌گوید: «آن‌ها تا کنون آن را نامتناسب کرده‌اند. «به استثنای چند نفر عجیب و غریب که همیشه در گروه‌هایی از این دست حضور دارید، فکر نمی‌کنم افرادی که آنجا اعتراض می‌کنند آنقدر بی‌احترامی باشند.»

کورتز ماستو در یک حضور در هفته گذشته با افسران صلح در لاس وگاس گفت: “لاکسالت نمی‌توانست خود را مجبور به ابراز پشیمانی از اعمال خود کند.” این غیرقابل بخشش است و نوادا اقدامات او را فراموش نخواهد کرد.»

او گفت: “من معتقدم که یک زن حق دارد انتخاب کند که چه اتفاقی برای بدنش می افتد.” “بااینکه [Cortez Masto] کمی لیبرال‌تر از آن چیزی است که من دوست دارم، من در مورد حقوق زنان در کنار او هستم.»

بله، او اخیراً در هیئت تحریریه لاس وگاس ریویو-ژورنال اعتراف کرد، بایدن در انتخابات پیروز شد و رئیس جمهور قانونی کشور است. اما در همان زمان، لاکسالت از گفتن اینکه آیا در صورت شکست در رقابت های سنا، نتیجه را در ماه نوامبر خواهد پذیرفت یا خیر، امتناع کرد.

پس از قیام 6 ژانویه، که با این نوع دروغ‌ها تحریک شد، لاکسالت رسانه‌ها را به تبلیغات در مورد حمله به ساختمان کنگره متهم کرد و نه از مرگ و ویرانی که توسط آشوبگران کاشته شده، بلکه از دست دادن یک مگافون مورد علاقه ترامپ ابراز تاسف کرد.

این ایالت برخی از بالاترین قیمت‌های بنزین را در کشور دارد، قیمت‌های مواد غذایی افزایش یافته و اجاره‌بها به شدت افزایش یافته است و تورم را به نگرانی اصلی برای بسیاری از ساکنان اینجا تبدیل کرده است. اقتصاد ممکن است از اعماق همه‌گیری خود برگشته باشد، اما برای کسانی که هنوز در تلاش برای بهبودی از تعطیلی‌های مرتبط با کووید هستند که صنعت توریست، رگ حیات ایالت را نابود کرده است، چنین احساسی ندارد.

کورتز ماستو بیش از هر نامزدی در سنا، دروغ بزرگ و 6 ژانویه را در کانون مبارزات انتخاباتی خود قرار داده است. بی پروایی حریفش

آخر هفته گذشته، ترامپ در یک گردهمایی در Minden، در شمال نوادا ظاهر شد، جایی که او سخنان آشنا را در مورد “انتخابات جعلی، کثیف و تقلبی” تکرار کرد و 6 ژانویه را در یک راپسودی در مورد اندازه جمعیتی که خطاب کرد (و تحریک کرد) به یاد آورد. خشونت).

در حالی که به نظر می رسد تعدادی از رقابت ها بسیار نزدیک به نظر می رسد، اگر جمهوری خواهان کرسی های سنا خود را در ویسکانسین و پنسیلوانیا حفظ کنند و دموکرات ها در آریزونا و جورجیا ادامه دهند، نوادا می تواند تساوی شکسته ای باشد که کنترل سنا را تعیین می کند.

حتی برخی که وحشت 6 ژانویه را تشخیص می دهند، اولویت های دیگری در این فصل انتخابات دارند.