تیرانداز مدرسه نشویل که شش نفر را در مدرسه خصوصی مسیحی کشت، کیست؟


مقامات روز دوشنبه گفتند که تیرانداز به شدت مسلح متهم به کشتن شش نفر در یک مدرسه مسیحی نشویل، مانیفست و نقشه ای را از خود به جای گذاشته است که انگیزه های این حمله را مشخص کرده است.

پلیس مهاجم را آدری الیزابت هیل، 28 ساله، یک مرد تراجنسیتی شناسایی کرد که در بدو تولد او را زن تعیین کردند. پلیس گفت که هیل با یک تفنگ به سبک AR و یک تپانچه به سبک AR و یک تفنگ دستی دیگر وارد مدرسه میثاق شد.

جان دریک، رئیس اداره پلیس مترو نشویل، در یک کنفرانس مطبوعاتی بعدازظهر گفت: “ما یک مانیفست داریم، ما نوشته‌هایی داریم که درباره این تاریخ، حادثه واقعی، بررسی می‌کنیم.” ما نقشه‌ای داریم که نشان می‌دهد چگونه این همه اتفاق می‌افتد.»

دریک گفت که افسران پاسخ، هیل، ساکن نشویل را در لابی داخل مدرسه کشتند.

مرگ پنج نفر از قربانیان در بیمارستان کودکان مونرو کارل جونیور در واندربیلت در همان نزدیکی اعلام شد. به گفته مقامات، نفر ششم در صحنه کشته شده است.

دریک گفت: «می‌توانست خیلی خیلی بدتر باشد.

تیرانداز مدرسه نشویل کیست؟

مقامات پلیس گفتند که هیل قبلاً دانش آموز این مدرسه کوچک و خصوصی مسیحی بوده است، اما هنوز در حال بررسی زمان هستند. دریک گفت که مقامات بر این باورند که انگیزه هیل را که دریک به تراجنسیتی بودن مرتبط است، درک می کنند.

او در پاسخ به سوالی گفت: «تئوری هایی در این باره وجود دارد. ما در حال بررسی همه سرنخ‌ها هستیم و وقتی دقیقاً بدانیم به شما اطلاع خواهیم داد.»

پلیس گفت که هیل قبل از ورود به مدرسه با شلیک گلوله در کناری، ماشینی را در نزدیکی پارک کرد.

دریک گفت که هیل ظاهراً یک هدف دوم در منطقه نشویل را برای حمله در نظر گرفته است، اما به دلیل برخورداری از امنیت بیشتر از آن عبور نکرده است.

به گفته پلیس، این حمله سه روز پس از تولد 28 سالگی هیل رخ داده است.

نظر: به من نگو ​​که خیلی زود است که با اسلحه صحبت کنیم

نظر: چند دانش‌آموز و معلم دیگر باید بمیرند تا قانون‌گذاران برای توقف خشونت با اسلحه اقدام کنند؟

یک نوار صحنه کلاهبرداری پلیس در ورودی مدرسه کووننت در نشویل، تن مشاهده می شود. دوشنبه، 27 مارس 2023. مقامات می گویند که چند کودک در تیراندازی در مدرسه خصوصی مسیحی در نشویل کشته شدند.  مظنون پس از درگیری با پلیس کشته شد.

یک نوار صحنه کلاهبرداری پلیس در ورودی مدرسه کووننت در نشویل، تن مشاهده می شود. دوشنبه، 27 مارس 2023. مقامات می گویند که چند کودک در تیراندازی در مدرسه خصوصی مسیحی در نشویل کشته شدند. مظنون پس از درگیری با پلیس کشته شد.

هیل چگونه مسلح بود؟

دریک بعد از ظهر دوشنبه گفت که هیل با یک تفنگ به سبک AR و یک تپانچه به سبک AR و یک تفنگ دستی دیگر وارد مدرسه شد. سلاح های سبک AR اغلب در تیراندازی های دسته جمعی استفاده می شوند زیرا به تیرانداز اجازه می دهند گلوله های زیادی را به سرعت شلیک کند.

رئیس جمهور جو بایدن پس از ظهر دوشنبه در سخنرانی خود خواستار ممنوعیت استفاده از سلاح های گرم مشابه شد.

دریک بعدازظهر دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی از صحبت در مورد اینکه آیا هیل از زره بدن استفاده می‌کرد، که در بین تیراندازان جمعی رایج شده است، خودداری کرد.

عمیق تر برو:

به‌روزرسانی‌های تیراندازی Covenant School: 3 کودک و 3 بزرگسال بر اثر تیراندازی یک زن در نشویل کشته شدند

‘بچه ها از این خسته نشدید؟’: زنی که از تیراندازی در هایلند پارک جان سالم به در برد در نشویل درخواست داد

واکنش کاخ سفید: پرزیدنت بایدن خواستار ممنوعیت سلاح های تهاجمی شد

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: مظنون تیراندازی در مدرسه نشویل: تیرانداز عهد کیست؟



منبع