ممنوعیت تدریس تئوری نژاد انتقادی در Temecula، کالیفرنیا، بحث های داغی را برانگیخت

«اکثریت معتقد بودند [the workshop] ادگار دیاز، رئیس انجمن مربیان دره Temecula در مورد این جلسه پر سر و صدا به Yahoo News گفت.

یکی از این رویدادها در یک بازی فوتبال در اوت 2021 رخ داد که در آن دانش‌آموزان دبیرستان Temecula Valley به تشویق‌کنندگان و دانش‌آموزان دبیرستان Valley View توهین‌های نژادی پرتاب کردند.

جوزف کومروسکی، رئیس هیئت مدیره، در حالی که به صحبت کردن با زن ادامه می داد، مرد را سرزنش کرد و به او هشدار داد که اگر ساکت نشود از او خواسته می شود جلسه را ترک کند.

جیمز استوارت، شهردار سابق Temecula در سال 2020 در میان هیاهو به دلیل اظهار نظر وی در واکنش به مرگ جورج فلوید، که توسط پلیس در مینیاپولیس کشته شد، استعفا داد.

خانواده من از 16 آگوست 1619 اینجا هستند. اولین کشتی … خانواده من اینجا بودند. ما 400 سال برده بودیم. به من نگو ​​که برم جایی؟» مرد ادامه داد نمایندگان رهبری او را از اتاق بیرون کنند.

کنت تنی که در سال 2019 استخدام شد، یکی از معدود معلمان سیاه پوستی بود که در دبیرستان Chaparral در Temecula استخدام شده بود، و از همان ابتدا فضایی را پیدا کرد که چیزی جز خوشامدگویی بود.

ادامه ناآگاهی عمدی آشکار شما از تجربه سیاهان در این کشور نه تنها شرم آور است بلکه برای آموزش و رشد فرزندان ما نیز مضر است. مردی که دیون نام داشتقبل از ترک تریبون گفت: «اگر چنین احساسی دارم، چرا از کشور خارج نمی‌شوم؟»

یاهو نیوز برای نظر دادن به منطقه یکپارچه مدرسه Temecula Valley رسیده است. جیمز ایوانز، سخنگوی منطقه گفت که از هیچ گونه دعوی قضایی آگاه نیست، اما مایل به “تحقیق” است.

لاستر، که به عنوان یک صندلی آموزشی محلی NAACP نیز خدمت می کرد، ادعاهای نژادپرستی و آزار و اذیت متعددی را علیه ناحیه مدرسه Temecula، که در آن فقط 3.6٪ از دانش آموزان سیاه پوست هستند، بررسی کرده است.

دانش آموزان دبیرستانی تابلوهایی را در دست دارند که می خوانند: تاریخ قرار است ناراحت کننده باشد.

دانش‌آموزان دبیرستان گریت اوک در 16 دسامبر 2022 در اعتراض به ممنوعیت CRT، محوطه دانشگاه را ترک کردند. (Watchara Phomicinda/ Press-Enterprise از طریق Getty Images)

دانش آموزان دبیرستان گریت اوک در 16 دسامبر 2022 به ممنوعیت تئوری نژاد انتقادی منطقه مدرسه خود در Temecula، کالیفرنیا اعتراض کردند. (Watchara Phomicinda/The Press-Enterprise از طریق Getty Images)

به من گفته شد که شرایط خوبی ندارم. هیچ توضیح دیگری ارائه نشده است.» تنی گفت.

تنی به Yahoo News گفت: «وقتی در آنجا کار می کردم می ترسیدم. “تمام آن تجربه آسیب زا بود، هر روز در محل کار مورد آزار و اذیت قرار می گرفتم.”

نقطه جوش در جلسه چهارشنبه، که به عنوان کارگاهی برای جامعه تبلیغ می شد، زمانی رخ داد که یک زن سفیدپوست به یک سخنران مرد سیاه پوست پس از ابراز ناامیدی خود از تصویب قطعنامه ممنوعیت CRT، گفت: «به کشورش برگرد».

با تکرار یک بحث بزرگتر در سراسر کشور، قطعنامه منطقه مدرسه واحد Temecula Valley که تدریس CRT را ممنوع می کند، آن را به عنوان «ایدئولوژی تفرقه افکنانه تعریف می کند که خطاهای اخلاقی را صرفاً بر اساس نژاد افراد به افراد نسبت می دهد و بنابراین، خود یک ایدئولوژی نژادپرستانه است».

لاستر گفت که بخشی از تاریخ تمکولا با نژادپرستی به دهه 1960 باز می گردد، زمانی که تام متزگر، یک کوکلاکس کلنسمن سابق و بنیانگذار مقاومت آریایی سفید، به شهر همسایه فالبروک، کالیفرنیا نقل مکان کرد.

در آگوست 2019، سولونا شوهر، که در آن زمان یک دانش‌آموز دبیرستانی Black Temecula Valley بود، یک پرچم کنفدراسیون را پیدا کرد که روی فضای پارکش نقاشی شده بود. شوهر به My Valley News گفت که مقامات مدرسه او را ساکت کردند زیرا آنها از او خواستند که موافقت کند در ازای افزایش حفاظت در محوطه دانشگاه که شامل اسکورت کلاس می شود، نام دانش آموزان، تیم های مدرسه یا فعالیت های خود را در رسانه های اجتماعی منفی نکند.

به گزارش پرس انترپرایز، استوارت گفت: «وقتی یک گروه را بالاتر از کل شهر قرار می دهیم، اساساً بقیه را حذف می کنیم. “من مشکل دارم با این. من با هیچ یک از آن اعلامیه هایی که شمول هستند مشکلی ندارم. من در این سطح از دولت با استفاده از این پلتفرم برای تبلیغ گروه دیگری بر گروه دیگر مشکل دارم.»

دیاز ادامه داد: «فکر می‌کنم یکی از موارد مهم در آن قطعنامه CRT درباره احساس گناه صحبت می‌کرد. بارها و بارها مشخص شد که ما قرار نیست به مردم بر اساس رنگ پوستشان گناهکار بودن را بیاموزیم، کاری که فکر نمی‌کنم در آموزش انجام دهیم.»

کامروسکی در ماه دسامبر در جریان رای گیری هیئت مدرسه برای تصویب قطعنامه ممنوعیت CRT گفت: “من فکر می کنم که این فوری است.” CRT جایی در مدارس ما ندارد. CRT تقسیم می کند و باعث تفرقه می شود.»

گزارش شده است که استوارت گفته است: “من فکر نمی کنم تا به حال یک فرد رنگین پوست خوب توسط یک افسر پلیس کشته شده باشد.” او در سال 2022 به عنوان شهردار انتخاب شد و بعداً از تصمیم شهر مبنی بر عدم رعایت ماه‌های سیاه، آسیایی، اسپانیایی یا پراید حمایت کرد.

اخراج بسیاری را در گالری خشمگین کرد و آنها شروع به شعار “زن را بگیر!” با اشاره به زن سفیدپوستی که در ابتدا آنچه را که به نظر آنها توهین آمیز بود، بیان کرده بود. پس از یک فریاد طولانی، او نیز توسط نمایندگان از اتاق خارج شد.

پس از گذشت یک سال از آنچه او به عنوان آزار و اذیت منظم از سوی یک معلم سفیدپوست و مدیران مدرسه توصیف کرد، به طور ناگهانی از کار اخراج شد و از آن زمان به دلیل آزار جنسی، تبعیض نژادی و آزار و اذیت، شکایتی علیه منطقه مدرسه واحد Temecula Valley تنظیم کرده است.

او گفت: «تمکولا یکی از مناطقی بود که جنبش مقاومت آریایی سفید و رهبر آن را در خود جای داده بود. «اگر به میزان مجاز برای آن نوع رفتار نگاه کنیم، پایه و اساس آن نوع رفتار، به KKK و مقاومت آریایی سفید، جنبش اسکین هد نئونازی، آنچه برای فرزندان و نوه‌های مردم رخ داده است. تحت چنین رژیمی بزرگ شده اند؟ خوب، امروز آنها را در Temecula می بینید.”

” [administration] لاستر به یاد می آورد که “ما می دانیم که برخی مسائل وجود دارد، اما سعی کردیم از نظر اداری هر کاری که می توانیم انجام دهیم تا روشن کنیم که نژادپرستی و تبعیض را در اینجا تحمل نمی کنیم.” و من بروشورهای KKK داشتم که دانش‌آموزان به من داده بودند که در کلاس‌های درس و انواع مکان‌های دیگر در اطراف مدرسه توزیع می‌شد، تصاویری از نقاشی‌های «n*****»، «n*****» روی دیوار. با اسپری رنگ شده برخی از دانش‌آموزان به مدرسه می‌رفتند و در کتاب‌هایشان «n*****» وجود داشت.»

منتقدان قطعنامه می گویند که این قطعنامه با الگوی نژادپرستی در Temecula مطابقت دارد. کریستینا لاستر، یکی از ساکنان سابق Temecula که در حال حاضر مشاور آموزشی در شبکه ملی اقدام است، به یاهو نیوز گفت که یک “ارتباط اجتماعی” وجود دارد که به تعصب اجازه می دهد تا در تمام مسیرهای شهر نفوذ کند.

دانش آموزان دبیرستان Temecula در اعتراض به ترک دانشگاه.  یکی تابلویی در دست دارد که روی آن نوشته شده است: خشن ترین عنصر در جامعه جهل است.

اما تنی از هرگونه تحقیق توسط هیئت مدیره که به گفته او دستور کار دارد، محتاط است. او گفت: “آنها فرصت آموزش آمریکایی های آفریقایی تبار را از بین می برند و زندگی ها را نابود می کنند.”





منبع

دانش آموزی به ممنوعیت CRT در دبیرستان گریت اوک در 16 دسامبر 2022 اعتراض می کند.

یک جلسه عاطفی هفته گذشته در منطقه مدرسه یکپارچه دره Temecula به اختلافات خشمگین در مورد قطعنامه اخیر هیئت مدیره مدرسه برای ممنوعیت تئوری نژاد انتقادی (CRT) منجر شد.

لاستر گفت که با دانش آموزان ملاقات کرده است تا درباره تجربیات آنها بیشتر بداند. او گفت: «به سرعت متوجه شدم که آنها تحت فشار، ظلم و هدف قرار گرفتند. من شروع به صحبت با برخی از مربیان سیاه پوست کردم و به سرعت متوجه شدم که آنها نیز تحت فشار و تبعیض قرار گرفته اند.

او گفت: “من شروع کردم به ورود و ملاقات با مسئولان منطقه مدرسه و مدیران و مدیریت و گفتم سازمان های حقوق مدنی ما نگران رفتار و اقدامات بدی هستند که بر کودکان سیاه پوست تاثیر می گذارد.”

اعتراض دانشجویی به ممنوعیت CRT.  او تابلویی در دست دارد که روی آن نوشته شده است: تاریخ قرار است ناراحت کننده باشد.