تیراندازی 5 افسر پلیس پس از دستگیری مرد ممفیس، مرگ

وکلای بن کرامپ و آنتونیو رومانوچی که نماینده خانواده نیکولز هستند، روز جمعه بیانیه ای صادر کردند و گفتند از تصمیم وزارتخانه برای اخراج افسران حمایت می کنند.

خانواده نیکولز، همراه با معترضانی که در ایستگاه پلیس و موزه ملی حقوق مدنی تجمع کردند، برای انتشار تصاویر دوربین بدنه پلیس تلاش کردند و خواستار متهم شدن افسران شدند.

وکلای دادگستری گفتند که “به درخواست شفافیت و پاسخگویی ادامه خواهند داد” و قصد دارند فیلم های ویدئویی را برای شفاف سازی بیشتر در مورد شرایط منجر به مرگ نیکولز بررسی کنند.



منبع

مقامات گفتند هنوز علت مرگ مشخص نشده است.

پلیس گفت نیکولز پس از آن دستگیر شد که ماموران او را به دلیل رانندگی بی احتیاطی متوقف کردند. به گفته مقامات، زمانی که مأموران به راننده نزدیک شدند، درگیری رخ داد و او قبل از اینکه دوباره با مأموران تعقیب کننده مواجه شود، فرار کرد و او را دستگیر کردند. او از تنگی نفس شکایت کرد و در بیمارستان بستری شد.

رئیس پلیس گفت تاداریوس بین، دمتریوس هیلی، امت مارتین سوم، دزموند میلز، جونیور و جاستین اسمیت در دستگیری تایر نیکولز 29 ساله در 7 ژانویه که سیاه پوست بود، دست داشتند.

بستگان پلیس را متهم کرده اند که نیکولز را کتک زده و باعث حمله قلبی شده است. مقامات گفتند که نیکولز یک اورژانس پزشکی را تجربه کرد.

بر اساس بیانیه مشترک استریکلند و دیویس، رهبران شهر در اوایل هفته آینده با خانواده نیکولز ملاقاتی ترتیب می دهند.

بستگان گفته اند که افسرانی که نیکولز را زیر پا گذاشتند در یک وسیله نقلیه بی نشان بودند و او با ضرب و شتم ماموران دچار ایست قلبی و نارسایی کلیه شد.

این اولین گام در جهت تحقق عدالت برای تایر و خانواده اش است. آنها همچنین باید به خاطر سرقت از زندگی این مرد و پسرش از پدر پاسخگو باشند.»

وزارت دادگستری ایالات متحده تحقیقات حقوق مدنی را آغاز کرده است. اداره تحقیقات تنسی همچنین در حال بررسی نیروی مورد استفاده در دستگیری است.

ممفیس، تن (AP) – مقامات روز جمعه گفتند که پنج افسر اداره پلیس ممفیس به دلیل استفاده بیش از حد از زور، عدم مداخله و عدم ارائه کمک ناشی از دستگیری مردی که بعداً در بیمارستان درگذشت، اخراج شدند. .

سرلین “سی جی” دیویس، رئیس پلیس ممفیس و شهردار جیم استریکلند گفتند که فیلم های ویدئویی دستگیری پس از تکمیل تحقیقات اداره پلیس منتشر می شود و خانواده می توانند آن را بررسی کنند.

به گفته افسر اطلاعات عمومی پلیس ممفیس، پنج افسر اخراج شده همگی سیاه پوست هستند.

مقامات گفتند که اداره پلیس ممفیس تحقیقات داخلی را برای دستگیری نیکولز، که سه روز بعد فوت کرد، انجام داد و این انضباط پس از پایان تحقیقات صادر شد.