فلوریدا توضیح می‌دهد که چرا کلاس تاریخ سیاه‌پوستان را مسدود کرده است – و این یک مشکل است

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، درخواست هیئت کالج برای ارائه کلاس در کلاس های دبیرستان در ایالت چهارشنبه را رد کرد. این اقدام در همان هفته صورت گرفت که جمهوری‌خواه راست افراطی – که قاضی حکم داد با اخراج دادستانی به دلیل “بیداری”، قوانین آزادی بیان را نقض کرده است – از دانشگاه‌های سراسر ایالت اطلاعاتی درباره دانشجویان ترنس درخواست کرد.

بر اساس سندی که دپارتمان برای آن فرستاده است، وزارت آموزش فلوریدا می گوید که AP تاریخ آفریقایی آمریکایی را ممنوع کرده است، زیرا به دانش آموزان در مورد فعالیت گرایی، روابط متقابل آموزش می دهد و “پایان دادن به جنگ با افراد ترنس سیاهپوست، دگرباشان، ناسازگار با جنسیت و افراد اینترسکس” را تشویق می کند. دیلی بیست.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

دیسانتیس در مورد موضع ضد “بیداری” خود خجالتی نبوده است، قانون STOP WOKE را در سال 2021 تصویب کرد، که تدریس نظریه نژاد انتقادی را ممنوع کرد، حتی اگر فرماندار نتوانست ثابت کند که این نظریه در مدارس دولتی در ایالت تدریس می شود.

یکی از نمایندگان DeSantis گفت این کلاس که اکنون ممنوع شده است، در بیانیه‌ای به Daily Beast “ارزش آموزشی و دقت تاریخی ندارد”.

وزارت آموزش می‌گوید اگر هیئت کالج بتواند کلاسی را فراهم کند که از قوانین ایالتی پیروی کند و از نظر تاریخی دقیق باشد، «مایل است بحث را دوباره باز کند»، اگرچه بیانیه این بخش جزئیات خاصی از آنچه کلاس تدریس می‌کند ارائه نمی‌کند. نادرست

این دپارتمان در نامه ای به هیئت کالج گفت: “همانطور که ارائه شد، محتوای این دوره به طور غیرقابل توضیحی مغایر با قوانین فلوریدا است و به طور قابل توجهی فاقد ارزش آموزشی است.”

این سند درباره موضوعی که به جنبش جبران خسارت اختصاص دارد، می‌گوید: «در این درس هیچ دیدگاه انتقادی یا نظر متعادلی وجود ندارد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

دولت DeSantis موضع ضد دسانتیس خود را در توضیح خود برای ممنوعیت کلاس، به سادگی اعلام کرد که “Black Queer Studies” را نقض قوانین ایالتی می داند.

پل هنسی / تصاویر سوپا / لایت راکت از طریق گتی ایماژ

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

این دپارتمان همچنین با موضوعاتی که از غرامت حمایت می کنند – جنبشی با هدف کمک به گیرندگان برای غلبه بر نسل های نقض حقوق بشر، مخالفت می کند.

Cassie Palelis، دبیر مطبوعاتی وزارت آموزش فلوریدا، در این باره گفت: “یک نمونه از اولین دوره او HB 1213 است که در سال 2020 تصویب و به قانون تبدیل شد. این لایحه ای است که همه دانش آموزان فلوریدا را ملزم می کند درباره کشتار Ocoee بیاموزند.” بیانیه.

با این حال، وزارتخانه ظاهراً نمی‌خواهد مردم فکر کنند DeSantis مخالف تاریخ سیاه‌پوستان است. پس از همه، به گفته نمایندگان بخش، او به طور خاص آموزش (برخی از) آن را ترویج می کند.

این سند بیشتر آموزش متقاطع بودن را توصیه می‌کند و ادعا می‌کند که “بنیاد” نظریه نژاد انتقادی است، بدون اینکه توضیح دهد چگونه.

پل هنسی / تصاویر سوپا / لایت راکت از طریق گتی ایماژ

گنجاندن بل هوک های نویسنده تحسین شده در موضوع اندیشه ادبی فمینیست سیاه نیز به عنوان یک مشکل ذکر شده است، ظاهراً به این دلیل که هوک از عبارت «پدرسالاری سرمایه داری برتری طلبانه سفید» استفاده کرده است.