تیراندازی در مرکز خرید 1 کشته و 3 زخمی

همیلتون گفت که یک هلیکوپتر LAPD یک وسیله نقلیه با شیشه های بیرون را مشاهده کرد که از صحنه خارج شد و خودرو را ردیابی کرد.

یک تعقیب و گریز دو تا سه دقیقه قبل از اینکه وسیله نقلیه متوقف شود وجود داشت. همیلتون گفت که یک راننده زن و مظنون مردی که از صحنه تیراندازی فرار کرده بودند، تسلیم شدند و بازداشت شدند.

مرد متوفی بلافاصله توسط پلیس شناسایی نشد.

همیلتون گفت: “ما معتقدیم که همه افراد درگیر در این مناقشه شناسایی شده اند و معتقدیم که آنها را یا در بازداشت داریم یا در اختیار داریم تا بتوانیم مراقبت های پزشکی به آنها ارائه دهیم.”

او گفت که سه مظنون عصر شنبه در بازداشت بودند و بازرسان معتقدند که تیراندازی مربوط به اعضای باند بوده است.

آلن همیلتون، معاون رئیس پلیس لس‌آنجلس گفت: چندین مظنون در حوالی ساعت 3:45 بعد از ظهر در جریان یک معامله مواد مخدر در پارکینگی در منطقه وانوون و فالبروک در وست هیلز، در جریان یک نزاع به سمت یکدیگر تیراندازی کردند.

همیلتون گفت که پلیس دو قبضه سلاح گرم را در صحنه کشف کرد.

همیلتون گفت: «این مظنون در یک تصادف رانندگی درگیر شد که در آن فرد دیگری را مجروح کرد و به فرار از منطقه ادامه داد. آنها متعاقباً وسایل نقلیه را تعویض کردند و واحدهای هوایی دیدند که آنها وسایل نقلیه را تعویض کردند و واحدهای زمینی را به محلی که مظنون در حال فرار بود هدایت کردند.

فرد مجروح در این تصادف با جراحات غیرقابل درمان تحت مداوا قرار گرفت.



منبع

لس آنجلس (AP) – پلیس اعلام کرد در تیراندازی روز شنبه در جریان یک معامله مواد مخدر در خارج از یک مرکز خرید لس آنجلس، یک نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

سه قربانی که مورد اصابت گلوله قرار گرفتند به بیمارستان منتقل شدند و تحت مداوا قرار گرفتند. همیلتون گفت که حداقل دو نفر از این افراد ممکن است پس از آزادی از مراقبت های پزشکی با اتهاماتی روبرو شوند.