تیراندازی خانواده کایل بوش از نسکار از مرکز خرید آمریکا

___

کایل بوش، قهرمان سال‌های 2015 و 2019 و برنده 60 مسابقه کاپ حرفه‌ای، قرار است روز یکشنبه با تویوتا شماره 18 در جاده بین‌المللی میشیگان مسابقه دهد.

ویدئویی که در توییتر منتشر شده است بوش را نشان می دهد که از هرج و مرج دور می شود در حالی که دست پسرش برکستون را گرفته است.

مسابقات اتومبیل رانی AP بیشتر: https://apnews.com/hub/auto-racing و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

او پست کرد: «اگر اخبار مربوط به @mallofamerica را می‌بینید، ما از آن خارج شده‌ایم و ایمن هستیم. «دیگران داخل هم دعا می کنند».

پلیس بلومینگتون، که گفت به نظر می رسد هیچ کس زخمی نشده است، پس از ایمن کردن صحنه کمی قبل از ساعت 6 بعدازظهر پنجشنبه همچنان در جستجوی یک مظنون بود. پلیس گفت که دو گروه در مرکز خرید در یک فروشگاه با هم درگیر شدند و یک گروه آن را ترک کردند، اما یکی از آن گروه سه گلوله شلیک کرد.

بلومینگتون، مینیاپولیس (AP) – کایل بوش، قهرمان دو دوره نسکار، و خانواده‌اش پس از شلیک گلوله از مرکز خرید آمریکا در حومه شهر مینیاپولیس به سلامت فرار کردند.

همسر بوش، سامانتا، ویدئوهایی را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می‌دهد پسرشان در مسابقه مسابقه جوانان در روز چهارشنبه برنده شد و روز پنجشنبه با همسرش ترن هوایی می‌کردند و بعد از تیراندازی، به‌روزرسانی جالبی را ارائه می‌دادند.