سناتور کیرستن سینما با «پیشرفت» در قانون کاهش تورم موافقت کرد و به دموکرات‌های سنا رأی نهایی را داد.

نماینده مجلس سنا در حال بررسی این لایحه است تا مشخص کند که آیا می توان آن را تحت قوانین آشتی بررسی کرد یا خیر و انتظار می رود که به زودی تصمیم گیری کند.

بایدن در اواخر پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت: «امشب، ما یک گام مهم دیگر در جهت کاهش تورم و هزینه‌های زندگی خانواده‌های آمریکایی برداشته‌ایم». من مشتاقانه منتظر هستم که سنا این قانون را تصویب کند و در اسرع وقت آن را تصویب کند.»

پشتیبان او نسخه نهایی لایحه را تنظیم می کند که روز شنبه ارائه می شود. و احتمال یک پیروزی بزرگ قانونگذاری برای رئیس جمهور جو بایدن.

به گفته یک منبع دموکرات آشنا با مذاکرات، توافق سینما با شومر شامل مالیات غیر مستقیم بر بازپرداخت سهام است که درآمد مالیاتی بیشتری نسبت به سود حمل به همراه خواهد داشت.

مانچین و سینما در سال گذشته از چندین اقدام در قانون گسترده‌تر بایدن برای ایجاد بازگشت بهتر که به دنبال بازنگری شبکه امنیت اجتماعی بود، مخالفت کردند و منجر به توقف این لایحه شد. آن‌ها همچنین با فشار رئیس‌جمهور مبنی بر جداسازی مجلس سنا برای تصویب اصلاحات رأی‌گیری و حمایت از حقوق سقط جنین مخالفت کردند.

سینما در بیانیه ای اعلام کرد: با توجه به بررسی نمایندگان مجلس، جلو می روم.

واشنگتن – سناتور کیرستن سینما، دی-آریز، پنجشنبه گفت که در یک بسته گسترده از ابتکارات برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی، کاهش قیمت داروها و کاهش کسری بودجه «به جلو حرکت خواهد کرد» و به سنا می‌دهد. دموکرات ها آرای لازم برای تصویب قانون کاهش تورم را دارند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: سناتور Kyrsten Sinema توافقی را در مورد قانون کاهش تورم اعلام کرد.



منبع

قانون کاهش تورم 2022: با بسته شدن پنجره، سناتور جو مانچین، رهبر سنا، شومر، در مورد انرژی، قیمت دارو و مالیات به توافق رسیدند.

سناتور کیرستن سینما، ایالت آریز، به سکوت خود در مورد قانون کاهش تورم دموکرات ها پایان داد.

برای رسیدگی به تغییرات آب و هوایی، این لایحه میلیاردها اعتبار مالیاتی برای توسعه و گسترش زیرساخت های انتقال انرژی پاک ارائه می کند از جمله برنامه هایی برای کمک به خرید آمریکایی ها خودروهای الکتریکی که به هدف بایدن برای کاهش قابل توجه انتشار کربن در کابین در طول دهه کمک کنند. برای پرداخت هزینه این اقدامات، این لایحه حداقل مالیات شرکتی 15 درصدی را تعیین می کند و اجرای خدمات درآمد داخلی را افزایش می دهد.

چه در مورد SEN. کیرستن سینما؟: معامله دموکرات ها با سناتور جو مانچین سوال جدیدی را مطرح می کند:

سناتور کیرستن سینما، ایالت آریز، به سکوت خود در مورد قانون کاهش تورم دموکرات ها پایان داد.

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، DN.Y، گفت: “خوشحال است که گزارش دهد ما به توافقی در مورد قانون کاهش تورم رسیده‌ایم که معتقدم از حمایت کل کنفرانس دموکرات‌های سنا برخوردار خواهد شد.”

در توییتر joeygarrison@ به Joey Garrison برسید

سینما، آخرین دموکرات در مورد این لایحه، گفت که او در مورد حذف ماده ای برای افزایش مالیات بر سود سهامی که سرمایه گذاران ثروتمند را هدف قرار می دهد، مذاکره کرده است، و یک اختلاف کلیدی را که حمایت او را متوقف کرده بود، حل کرد.

این لایحه حدود 739 میلیارد دلار درآمد مالیاتی جدید را افزایش می دهد که بیش از جبران 433 میلیارد دلار هزینه های جدید پیشنهادی است. به گفته دفتر بودجه کنگره، این قانون طی دهه آینده کسری بودجه فدرال را 102 میلیارد دلار کاهش می دهد.

این قانون به مدیکر اجازه می‌دهد تا در مورد قیمت داروهای تجویزی – که مدت‌ها مورد مخالفت صنعت داروسازی بود – مذاکره کند و یارانه‌های قانون مراقبت مقرون به صرفه را تا سال 2025 تمدید کند.

دموکرات‌ها امیدوارند که لایحه رای حزبی را از طریق فرآیندی موسوم به آشتی بودجه به تصویب برسانند که اجازه می‌دهد با اکثریت ساده تصویب شود و از آستانه 60 رای برای غلبه بر شکست جمهوری‌خواهان جلوگیری کند. این امر به رای همه دموکرات ها در سنا که به طور مساوی تقسیم شده و سپس به رای تساوی توسط کامالا هریس، معاون رئیس جمهور نیاز دارد.

سينما که در سال گذشته در مورد چندين پيشنهاد سياستي کاخ سفيد خاري بود، بيش از يک هفته از زمان سناتور جو مانچين، DW.Va، از صحبت علني در مورد اين قانون خودداري کرده بود. و شومر توافقی را در مورد قانون کاهش تورم اعلام کردند.