سناتور کیرستن سینما با رای دادن به قانون کاهش تورم موافقت کرد

«ما موافقت کرده‌ایم که مقررات مالیات بر بهره را حذف کنیم، از تولیدات پیشرفته محافظت کنیم و اقتصاد انرژی پاک خود را در قانون مصالحه بودجه سنا تقویت کنیم. با توجه به بررسی مجلس، من به جلو حرکت خواهم کرد.

سينما روز پنجشنبه گفت که پس از امضاي قانون کاهش تورم، براي اصلاح قانون ماليات بر سرمايه گذاران موسوم به بهره حمل شده با دموکرات ها کار خواهد کرد.

به دنبال این تلاش، مشتاقانه منتظر همکاری با سناتور هستم [Mark] وارنر اصلاحات مالیاتی بر بهره را اعمال می کند، از سرمایه گذاری در اقتصاد آمریکا محافظت می کند و رشد مستمر را تشویق می کند و در عین حال فاجعه بارترین روزنه هایی را که برخی برای اجتناب از پرداخت مالیات از آنها سوء استفاده می کنند، ببندد.

دموکرات ها روز پنجشنبه با سناتور کیرستن سینما (D-Ariz.) به توافق رسیدند و تعهد او را برای رای دادن به لایحه آب و هوا و مراقبت های بهداشتی خود در ازای ایجاد چندین تغییر در قانون تضمین کردند.

سینما با ماده ای در لایحه مخالفت کرد که می توانست خلأ مالیاتی مرتبط با مدیران صندوق های تامینی و مدیران سهام خصوصی را تشدید کند. او همچنین درباره حداقل مالیات شرکتی 15 درصدی که در لایحه گنجانده شده است ابراز نگرانی کرد. گروه های تجاری برای مخالفت با هر دو اقدام به شدت او را لابی کرده بودند.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.



منبع

این یک داستان در حال توسعه است. لطفا برای بهروزرسانی دوباره بررسی کنید.