تمام 5 افسری که در مرگ تایر نیکولز متهم شده بودند دوربین های بدن خود را حذف کردند یا نتوانستند فعال کنند. آنها توسط یک دوربین “پلیس آسمانی” که برای نظارت بر نقاط جرم و جنایت نصب شده بود، دستگیر شدند.

پس از مرگ نیکولز، اداره پلیس بخش‌هایی از فیلم دوربین‌های بدن افسران پاسخگو و همچنین ویدئوهای دوربین مداربسته از این برخورد را منتشر کرد. با این حال، دقیق‌ترین گزارش این رویارویی مرگبار از دوربین‌های جنجالی «پلیس آسمان» است که در سراسر ممفیس در نقاط جنایی نصب شده‌اند و بیش از 10 میلیون دلار هزینه برای شهر داشته‌اند.

شهر ممفیس روز سه شنبه اعلام کرد که در مجموع شش پلیس در نتیجه ضرب و شتم اخراج شده اند و هفت افسر دیگر در این اداره با تحقیقات داخلی و انضباط احتمالی روبرو هستند.

کمیسیون استانداردها و آموزش افسران صلح تنسی، یک آژانس دولتی، اسناد پلیس را در اواخر ماه گذشته به عنوان بخشی از پنج درخواست صدور گواهینامه توسط اداره پلیس ممفیس برای پنج افسر درگیر دریافت کرد.

سیاست تنسی افسران را ملزم می کند که دوربین های بدن خود را در طول “تمام برخوردها و فعالیت های مجری قانون” فعال کنند.

عکسی از ویدئو که افسران پلیس ممفیس را نشان می دهد که بر فراز تایر نیکولز ایستاده اند.

تصویری از ویدئویی که در 27 ژانویه 2023 توسط شهر ممفیس منتشر شد، تایر نیکولز را روی زمین نشان می‌دهد که پزشکان طی یک حمله وحشیانه توسط پنج افسر پلیس ممفیس در 7 ژانویه 2023 در ممفیس، تن می‌رسند.شهر ممفیس از طریق AP

  • بر اساس سوابق، بین همچنین در حین «صحنه فعال» دوربین فرسوده خود را از جلیقه وظیفه‌اش بیرون آورده و روی صندوق عقب خودروی جوخه قرار داده و سپس در حالی که دستگاه هنوز در حال ضبط بود، از آن دور شده تا بتواند گفتگو با افسران همکارش در مورد این حادثه.

    تمام 5 افسر متهم به مرگ تایر نیکولز نتوانستند کل حادثه را در دوربین های بدن ثبت کنند.

  • نیکولز سه روز پس از توقف ترافیک جان خود را از دست داد.

    بر اساس اسناد جدید پلیس، سه نفر از این پنج نفر، دوربین های خود را در صحنه ای که هنوز فعال بود، برداشتند.

  • مقامات گفتند که دوربین میلز تعامل اولیه با نیکولز را ثبت کرد، اما افسر بعداً جلیقه وظیفه خود را برداشت و آن را روی صندوق عقب یک وسیله نقلیه بدون علامت قرار داد که دوربین هنوز وصل بود.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

طبق سوابق پلیس، هم هیلی و هم اسمیت نتوانستند به طور کامل رویارویی با نیکولز را به تصویر بکشند.

در غروب 7 ژانویه، افسران پلیس ممفیس نیکولز را به ظن “رانندگی بی احتیاطی” متوقف کردند، اگرچه مقامات پلیس از آن زمان گفته اند که مدرکی دال بر رانندگی نامنظم نیکولز پیدا نکرده اند. درگیری اولیه بین نیکولز و چند افسر در حالی رخ داد که او را از خودرویش بیرون کشیدند و به زمین هل دادند.

هر 5 افسر اخراج شدند و از آن زمان به قتل درجه دو متهم شدند.

طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده است، هر پنج افسر پلیس ممفیس که در ضرب و شتم مرگبار تایر نیکولز متهم شده بودند، نتوانستند کل برخورد را با دوربین های بدن خود ثبت کنند و سه نفر از این پنج نفر در صحنه ای که هنوز فعال بود دوربین های بدن خود را به طور کامل برداشتند. اسناد پلیس به دست آمده توسط Insider.

اما بازرسان گفتند مارتین در اولین رویارویی با نیکولز نتوانست دوربین پوشیده از بدن خود را فعال کند. وی همچنین بر اساس اسناد و مدارک «در مقطعی دوربین را از جلیقه وظیفه خود خارج کرد و در خودروی بدون نشانی قرار داد.

درگیری دوم پس از آن رخ داد که نیکولز از جایش بلند شد و فرار کرد، زیرا افسری سعی داشت او را تاس کند. تصاویر دوربین های بدنه نشان می دهد که چند افسر نیکولز را در حالی که روی زمین بود کتک می زنند.

اسناد پلیسی که روز سه‌شنبه توسط اینسایدر به دست آمد، تصویری از اشتباهات مکرر افسران پاسخگو را نشان می‌دهد که یکی از آنها اعتراف کرد که پس از درگیری، عکسی از نیکولز، خون‌آلود، کبود و دستبند زده شده روی تلفن همراه شخصی‌اش گرفته و سپس به اشتراک گذاشته است.

امت مارتین سوم، دزموند میلز جونیور، جاستین اسمیت، دمتریوس هیلی و تاداریوس بین همگی اخراج شدند و از آن زمان به قتل درجه دوم در مرگ نیکولز متهم شدند.