میت رامنی و جورج سانتوس در حال تبادل تنش در دولت اتحادیه هستند

سناتور میت رامنی (رامنی از یوتا) و جورج سانتوس، نماینده مجلس نمایندگان (RN.Y.) پیش از سخنرانی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در روز سه شنبه با یکدیگر درگیری شدیدی داشتند.

در همین حال، سانتوس به نظر یکی از همکارانش گفت: “چه احمقانه” به گفته یک تهیه کننده ABC News.

“ببین، او یک توله سگ بیمار است. او نباید آنجا می بود.» رامنی گفت خبرنگاران پس از سخنرانی با توجه به این واقعیت که او تحت بازجویی اخلاقی است، او باید به جای رژه در مقابل رئیس جمهور در ردیف عقب بنشیند و ساکت باشد.

سانتوس، نماینده کنگره از نیویورک که حقیقت را به چالش کشیده است، خود را در راهروی مرکزی مجلس نمایندگان قرار داده بود، جایی که قانونگذاران اغلب در چنین مواقعی می ایستند تا با رئیس جمهور دست بدهند.

بایدن نیز روز سه شنبه از کنار سانتوس عبور کرد، اما نماینده کنگره فرصتی برای دست دادن با رئیس جمهور پیدا نکرد. نماینده ماریانت میلر-میکس (آیووا) درست قبل از ورود رئیس جمهور به اتاق بین سانتوس و راهرو قرار گرفت و در عوض با بایدن دست داد.

در حالی که اعضای مجلس سنا وارد اتاق شدند و به سمت راهرو رفتند، رامنی و سانتوس تبادل نظر پرتنشی داشتند. این دو مرد با هم دست ندادند و با وجود اینکه هیچ صدایی از مبادله وجود نداشت، رامنی به سانتوس گفت که “باید خجالت بکشد.”

رامنی به سانتوس گفت: “شما به اینجا تعلق ندارید.” آن را بازگو کرد به CNN.

آرتور دیلینی در ارائه گزارش مشارکت داشت.

مربوط…





منبع

پس از پیروزی در انتخابات در نوامبر، سانتوس تأیید کرد که تقریباً در مورد تمام جنبه های زندگی نامه شخصی خود، از جمله مدارک تحصیلی، سابقه کاری و اصل و نسب خود دروغ گفته است. اگرچه سانتوس علیرغم درخواست های رای دهندگان خود از استعفا خودداری کرده است، سانتوس اخیراً از وظایف کمیته مجلس نمایندگان کناره گیری کرد.