تف بازیکن تگزاس تک، احتمالاً از توهین نژادی استفاده کرده است

از جوی مک‌گوایر، مربی تگزاس تک در مورد این حادثه سوالی نشد، اما کیفین گفت که بعد از بازی با او درباره تف کردن صحبت کرده است.

هوستون (AP) – لین کیفین، مربی می سی سی پی گفت که یک بازیکن تگزاس تک به یکی از بازیکنانش تف کرده و احتمالاً چهارشنبه شب در تگزاس باول از توهین نژادی استفاده کرده است.

پس از بازی که اوله میس با نتیجه 42-25 شکست خورد، کیفین گفت که پنالتی در واقع باید روی دیمیتری مور از تگزاس تک می بود که شماره 11 برای مهاجمان سرخ است، به جای واتکینز که شماره 11 را برای اوله میس می پوشد.

مور و ویلیامز هر دو سیاه پوست هستند.

کیفین گفت: «وقتی بچه‌ای به روی آنها تف می‌اندازد و به تماشاگران ملی متهم می‌شود که او است، از بازیکنانمان دفاع می‌کنم. بنابراین، جردن باید با این موضوع کنار بیاید.»

کیفین گفت: «نمی‌خواهم، چون آن را نشنیده‌ام، (نمی‌خواهم) بگویم که مطمئناً این اتفاق افتاد که او به بازیکن ما توهین نژادی کرد. به من گفته شد که در آن (حادثه) چنین چیزی گفته شد، اما من آن را نشنیدم.

کیفین گفت: “آنها 11 نفر ما را اعلام کردند، یعنی جردن واتکینز، که در مبارزه نبود، این 11 نفر آنها بود که با 71 مبارزه می کرد (جیدن ویلیامز) و همه می دانستند زیرا مربیان خودشان سر آن مرد فریاد می زدند.” .

فوتبال کالج AP: https://apnews.com/hub/college-football و https://twitter.com/ap_top25. برای خبرنامه فوتبال کالج AP ثبت نام کنید: https://tinyurl.com/mrxhe6f2





منبع

یک توهین نژادی در میان بود، این موضوع چیزی نیست که ما در مورد آن صحبت می کنیم، (بلکه) در مورد قسمت تف کردن است. 71 خودمون رو آوردم پیش مسئولین، درست یا غلط، میبینی گریه میکنه؟ او گریه نمی‌کند نه به خاطر اینکه آب دهانش را تف کرده، بلکه به این دلیل است که چیزی گفته شده است.»

کیفین گفت: “اگر واقعاً مراقب آنجا باشید، یکی از آنها به نوعی می خندد زیرا پیاده شده است.” او بر سر بازیکن فریاد می زند، آنها دارند عقلشان را از دست می دهند… بعد از آن با سرمربی آنها صحبت کردم، او چنین گفت: “دیوانه قضاوت کردن آنجا.” من می گویم: “بله، این خیلی بد بود که پسرت تف کرد و پسر ما پنالتی گرفت.” او چنین گفت: “آره می دانم.”

___

هنگامی که از کیفین خواسته شد توضیح دهد که آیا یک بازیکن تگزاس تک از توهین نژادی نسبت به یکی از بازیکنان خود استفاده کرده است یا خیر، کیفین گفت که مطمئن نیست.

کیفین گفت که در طول بازی بسیار ناراحت شد زیرا معتقد نبود که این منصفانه است که بازیکنش پنالتی دریافت کند که به نظر او واضح است که باید روی شخص دیگری می بود.

درگیری بین تیم‌ها پس از اینکه دیتون وید، اوله میس، در اوایل کوارتر چهارم شکست خورد و تکزاس تک بهبود یافت، به وجود آمد. بین بازیکنان هل دادن و هل دادن وجود داشت و جردن واتکینز بازیکن اوله میس یک پنالتی خطا شخصی گرفت.