تفنگساز «مفتخر» می‌داند چگونه تیراندازی‌های دسته جمعی را بدتر کند

Busse گفت: “این بخش عمده ای از تبلیغات SIG است، همه چیز آنها.” او گفت: «آنها در تبلیغات خود کلمات زیادی ندارند، اما همه اینها را به تصویر می کشند، چه افراد نظامی یا افسران نیروهای ویژه. مثل این است که اسلحه‌ای را بخرید که همه اپراتورهای ویژه نظامی از آن استفاده می‌کنند… آموزش‌های اولیه را فراموش کنید، فقط تبدیل به یک آدم بد نظامی شوید.

MCX-SPEAR جدید SIG Sauer گلوله هایی با انرژی جنبشی دو برابر گلوله های یک AR-15 شلیک می کند. این به معنای دو برابر نیروی وحشتناکی است که قربانیان تیراندازی دسته جمعی در Uvalde، تگزاس را منهدم کرد و یک جوان را اساساً سر برید.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

Busse گفت: “این شور و شوق بزرگ در مسابقات تیراندازی برای تبدیل شدن به یک تک تیرانداز هزار یاردی وجود دارد.” «بسیاری از مردم می‌خواهند آن تیراندازهای دوربرد و هزار یاردی باشند. مثل اینکه آنها به معنای واقعی کلمه در مورد بیرون بردن یک مرد از یک مایل دورتر خیال پردازی می کنند، زیرا تفنگ یک مایل شلیک می کند. نه می شنوید که می آید، نه تیرانداز را می بینید. گلوله فقط به کسی اصابت می کند. و این MCX Spear اساساً آن نوع قابلیت را به دنیای نیمه خودکار AR-15 معرفی می کند. به طور ناگهانی، مردم قادر خواهند بود تا خیالات خود را برای تبدیل شدن به یک تک تیرانداز دوربرد با یک تفنگ به سبک AR-15 انجام دهند.

این سایت به نقل از ران کوهن، رئیس و مدیر عامل شرکت SIG Sauer، گفت که این سلاح غیرنظامی “تقریباً مطابقت” با چیزی است که به سلاح استاندارد جدید پیاده نظام ارتش تبدیل می شود.

وب سایت این شرکت گفت: «SIG SAUER مفتخر است که گسترش رسمی سری تفنگ های MCX را اعلام کند. MCX-SPEAR با ورودی مستقیم جنگنده های ایالات متحده برای ارائه قدرت، فاصله و دقت بیشتر توسعه داده شد… MCX-SPEAR اکنون نوآورانه ترین و پیشرفته ترین پلت فرم AR در جهان است.

و Busse نگران است که تیراندازان دسته جمعی از روند اخیر در بین تیراندازان ورزشی پیروی کنند.

سخنگوی تیم مدرنیزاسیون ارتش به دیلی بیست گفت: «لطفاً سؤال خود را به سیگ ساور و سازمان های مجری قانون غیرنظامی ارجاع دهید.

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/SIG/Getty

شایان ذکر است که اولین تیراندازی جمعی مدرن یک تک تیرانداز بود که در سال 1966 با یک تفنگ پیچشی از برجی در دانشگاه تگزاس 14 نفر را در 96 دقیقه کشت. کسری از زمان در فاصله ای حتی بیشتر.

اتحادیه های پلیس کشور یا از تهدید بالقوه غافل هستند یا توسط سیاست کور شده اند. درخواست‌ها برای اظهار نظر از سوی Daily Beast هیچ پاسخی از سوی اتحادیه‌های پلیس در لس‌آنجلس، شیکاگو و حتی دالاس – جایی که پنج افسر در سال 2016 با یک سلاح تهاجمی کشته شدند، نداشت.

سوال این است که چه اتفاقی ممکن است بیفتد وقتی سلاحی مانند MCX Spear به دست کسی بیفتد که کاملاً بد است یا حداقل آنقدر دیوانه است که فانتزی را به نمایش بگذارد. تیراندازی که در چهارم ژوئیه هفت رژه‌باز را با یک AR-15 از روی پشت بامی در هایلند پارک کشت، ممکن است قتل عام بدتری از دورتر با اسپیر MCX انجام داده باشد، که حتی با یک سرکوب کننده صدا همراه است که تک تیرانداز را سخت‌تر می‌کند. پیدا کردن

او گزارش داد: «آنچه در آنجا وجود دارد قبلاً خریداری شده است.

مایلی زره ​​بدن سربازان روسی و چینی را در ذهن داشت. این هفته وقتی از ارتش پرسیده شد که آیا همین امر می تواند در مورد لباس هایی که توسط پلیس می پوشند نیز صدق کند، ارتش فقط شانه بالا انداخت.

شرکت اسلحه سازی که این تفنگ به سبک AR-15 را برای کشتن 49 نفر در یک کلوپ شبانه اورلاندو در سال 2016 و چهار نفر دیگر در یک مرکز خرید ایندیانا در این ماه ساخت، اکنون در حال آماده شدن برای تولید انبوه یک سلاح جنگی مرگبارتر برای بازار غیرنظامی است. .

رایان بوس، یکی از مدیران سابق شرکت اسلحه گرم که اکنون یک تحلیلگر ارشد سیاست در مرکز حقوقی گیفوردز است، گفت: «تقریباً به تمام جلیقه های ضد گلوله ای که در حال حاضر توسط مجریان قانون در شهرستان پوشیده می شوند شلیک می کند. جنگ با اسلحه: نبرد من علیه صنعتی که آمریکا را رادیکال کرد.

“می دانم که در راه است.” نماینده گفت. ما در تلاشیم تا این چیزها را تا جایی که می‌توانیم بیرون بیاوریم…

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

Busse از اینکه SIG Sauer نسخه غیرنظامی اسلحه را به بازار عرضه می کند تعجب نکرد، زیرا ساخت سلاح فقط برای ارتش منجر به حاشیه سود کوچک و سردردهای بزرگ می شود.

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/SIG/Getty

و اگر یک پلیس مانع شود، نسخه غیرنظامی می تواند از زره بدن او منفجر شود، همانطور که نسخه نظامی برای از بین بردن دشمن طراحی شده است.

نکته ای دارید؟ از اینجا برای The Daily Beast ارسال کنید

MCX-SPEAR نسخه غیرنظامی NGSW-R (سلاح-تفنگ جوخه نسل بعدی) ارتش ایالات متحده است که با هدف آشکار پاره کردن زره بدن دشمن ساخته شده است.

بوسه گفت: «همه این الزامات نظامی وجود دارد. “شما باید در زمان مناسب ارسال کنید. همه چیز باید دو و سه بار بررسی شود. انجام این کار برای شرکت ها دردناک است. آنچه برای آنها بسیار سودآور است، فروش آن اسلحه به مصرف کنندگان آمریکایی است. مصرف کنندگان درخواست تحویل به موقع و سایر چیزهای گران قیمتی که ارتش انجام می دهد را ندارند.”

اما در فروش به غیرنظامیان، SIG ارتباط نظامی را ایفا می کند.

پس از اینکه بلاگ Firearm در ژانویه گزارش داد و SIG Sauer به صورت آنلاین تأیید کرد که اولین نسخه ویژه تولید اولین نسخه از MCX-SPEAR در «نمایندگان منتخب» با خرده فروشی پیشنهادی 7999 دلار از سوی سازنده در دسترس است، حتی یک کلمه اعتراضی منتشر نشد.

یکی از دلالان “نخبگان” این هفته تخمین زد که SIG Sauer بین 2500 تا 5000 اسلحه ارسال کرده است – و علیرغم قیمت آنها ضربه فوری به آنها وارد شد.

اینها قربانیان قتل عام پلیس دالاس هستند

در مورد برخی از افراد ظاهراً عاقل، او خاطرنشان کرد: «بسیاری از مردم فقط می‌خواهند بیلی بداس باشند. این به آنها اجازه می دهد که اینطور باشند.»

Busse به Daily Beast گفت: “من نمی توانم پیش بینی کنم که چه روندی خواهد بود، اما می توانم به شما بگویم که این تفنگ به آنها توانایی انجام این کار را می دهد.”

کوهن گفت: «این یک فرصت نادر برای مصرف کنندگان پرشور است تا بخشی از تاریخ را داشته باشند. این اولین تولید MCX-SPEAR، و تمام فناوری انقلابی در پس توسعه آن، در پیکربندی به بازار تجاری ارائه می‌شود که تقریباً با ارائه NGSW-R ما مطابقت دارد.

SIG Sauer به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد. یک نماینده خدمات مشتریان گفت که تعداد بیشتری از MCX-SPEAR به زودی با قیمتی بسیار پایین تر از “اقلام کلکسیونی” “نسخه اول” به فروشگاه های اسلحه کشور ارسال می شود.

ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد کل ارتش در آن زمان گفت: “این سلاحی است که می تواند هر زره بدن، هر زره بدن برنامه ریزی شده ای را که در آینده می شناسیم، شکست دهد.” ارتش تایمز در سال 2019. «این سلاحی است که می‌تواند در محدوده‌هایی که امروزه ناشناخته هستند، حرکت کند.

Busse به Daily Beast گفت که AR-15 سبک تر و قابل مانورتر از MCX-SPEAR است و بنابراین ممکن است از دیدگاه تیراندازان دسته جمعی در یک منطقه بسته مانند کلاس درس مؤثرتر باشد. اما گلوله شلیک شده توسط MCX-SPEAR در فواصل بسیار بیشتر با شدت بیشتری برخورد می کند و آن را شبیه به یک تفنگ تک تیراندازی می کند که می تواند با سرعتی سریع شلیک شود.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.