شوهی اوهتانی شات را – به زبان انگلیسی – با ضربه آل استار فرا می خواند


لس آنجلس (AP) – سوپراستار لس آنجلس آنجلس، شوهی اوهتانی مردی بود که سه شنبه شب حرفش را زده بود – حتی کسانی که به انگلیسی صحبت می کرد.

ستاره دو طرفه ژاپنی قبل از شروع مسابقه کلاسیک میداسمر در استادیوم داجر، شوت خود را صدا زد و گفت تام وردوچی از فاکس در دایره روی عرشه که قرار بود به سرعت روی کلایتون کرشاو بپرد.

“اولین زمین، اولین تاب. همین است.» MVP حاکم AL اعلام کرد.

مطمئنا به اندازه کافی، اوهتانی شعله ور شد توپ سریع 90.9 مایل در ساعت از لس آنجلس داجرز تا میانه برای یک ضربه پایه.

اوهتانی در هر دو بازی در صفحه خود در طول پیروزی 3-2 AL پس از تساوی یک پیاده روی در اینینگ سوم به پایه رسید. او پنجمین بازیکن اصلی است که چندین بار در یک بازی ستاره‌ها به پایه می‌رسد و به آلبرت پوژولز (2008)، دیوید اورتیز (2005)، ادگار مارتینز (1997) و بابی بونیلا (1991) پیوست.

من مطمئناً 100% نوسان داشتم. کرشاو تسلط بسیار خوبی دارد. “کاش مربع بیشتری می زدم. از این بابت خیلی خوشحال نبودم.»

Dodgers shortstop و همکار آل استار Trea Turner گفت که کرشاو یک تک آهنگ را واگذار می کند در مقایسه با عملکرد دیگر پرتاب کننده ها در برابر Ohtani بهتر است.

ترنر گفت: «منظورم این است که من فکر می‌کنم کلایتون هر روز یک تک‌آهنگ خفاش شکسته را کنار می‌گذارد، نه ضربه زدن به هومرها یا چیزی شبیه به آن». “از او پرسیدم که چرا توپ منحنی پرتاب نمی کند، او اساساً گفت که می خواهد در زمین اول تاب بخورد. اما کلیتون گفت: “نه، من آن جور آدمی نیستم. من او را به چالش می کشم.”

کرشاو انتقام خود را از اوهتانی گرفت. کرشاو با شمارش 1-2 مقابل آرون قاضی یانکیز اسلاگر، اوهتانی را گرفتار کرد. خیلی دور از پایه اول و پل گلدشمیت سنت لوئیس را برای بیرون پرتاب کرد. این اولین بار از سال 2008 بود که یک دونده در بازی آل استار انتخاب شد.

کرشاو گفت که او ابتدا به زمین افتاد زیرا تصمیم نگرفته بود که در کنار قاضی چه زمینی را پرتاب کند و برای خودش زمان کمی می خرید.

اوهتانی که در حالی که درون کیسه فرو رفته بود لبخند زد و در حالی که در خاک پراکنده بود، می‌خندید: «می‌دیدم که آیا فرصتی برای دویدن وجود دارد یا نه و او یک حرکت عالی انجام داد. من انتظار نداشتم، صرف نظر از اینکه نام من در روزنامه ها خوب یا بد باشد.»

سفر دوم اوهتانی به بازی ستارگان نسبت به سال گذشته که در دربی هوم ران شرکت کرد و اولین بازیکن لیگ آمریکا بود، کمتر پر هیجان بود. او دعوت برای شرکت در دربی را رد کرد و از داستی بیکر، مدیر باشگاه AL خواست که بازی نکند، زیرا حضور بعدی او جمعه در آتلانتا است، زمانی که فرشتگان نیمه دوم فصل را افتتاح می کنند.

“آرام تر بودم. اوهتانی گفت: قطعاً به اندازه سال گذشته حجم کار زیاد نیست. من سال گذشته پرتاب کردم و فکر می کنم پرتاب کردن بیش از هر چیز دیگری ضرر دارد.

اوهتانی در 6 شروع اخیر خود تنها سه دوش (دو بار به دست آمده) و 20 ضربه در 39 اینینگ 2/3 با 58 ضربه زدن و 11 راه رفتن اجازه داده است. راست دست 9-4 با 2.38 ERA در 15 شروع است.

او در حال ضربه زدن به 0.258 با 19 هوم ران و 56 RBI است.

___

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/mlb و https://twitter.com/AP_Sports





منبع