تغییر سیاست در جورجیا، جمهوری خواهان را وادار می کند که به فراتر از آتلانتا نگاه کنند

در آن سال، میلر در واقع منطقه محل سکونت خود را به گای میلنر جمهوری خواه، یک تاجر میلیونر خود سرمایه گذاری کرد. اما میلر با کمتر از 4000 رای در سراسر شمال جورجیا شکست خورد و قدرت میلر در حومه آتلانتا کافی نبود و جمهوری خواه 32000 رای در سراسر ایالت کم آورد.

دموکرات‌ها خاطرنشان می‌کنند که حتی اگر در مکان‌هایی مانند شهرستان استفنز که بیش از 80 درصد از رای‌دهندگان کمپ را در سال 2018 و ترامپ را در سال 2020 انتخاب کردند، برنده نشوند، هر رای اضافی در انتخابات بسیار نزدیک در سراسر ایالت جورجیا به حساب می‌آید. این چیزی بود که آبرامز را در 28 ژوئیه به شهر کوهستانی کلیتون آورد.

استراتژی آبرامز ساده است. با حمایت کمپینی که گاهی اوقات به نظر می رسد بیشتر بر مناطق روستایی متمرکز است تا زمین اصلی خود در آتلانتا، دموکرات های بیشتری را در سراسر ایالت به رأی بیاورند.

دموکرات‌ها که افت شدید را تحمل کردند، روحیه خود را از دست دادند. جون کریس، که در آن زمان ریاست حزب دموکرات در شهرستان وایت کانتی در شمال جورجیا را بر عهده داشت، به یاد می‌آورد که زمانی که قاضی، منشی دادگاه و کلانتر به عنوان جمهوری‌خواه نامزد شدند، گریه می‌کرد.

___

مالی گفت: «من به جامعه خود امیدوار هستم. من احساس می‌کنم که می‌توانیم تفاوت ایجاد کنیم و این ارزش جنگیدن را دارد.»

او این ایده را رد می کند که تردیدهای ماندگار در مورد انتخابات 2020 مشارکت را سرکوب می کند، همانطور که به نظر می رسید در انتخابات دور دوم سنا در سال 2021 انجام دادند، زمانی که پیروزی های رافائل وارناک و جان اوسوف دموکرات ها کنترل کنگره را به حزبشان داد. مک آلی گفت که معتقد است بسیاری از همسایگان امسال مشتاق هستند به جمهوری خواهان رای دهند، “اما ما به همه نیاز داریم.”

برنارد فراگا، دانشمند علوم سیاسی دانشگاه اموری، گفت: «حزب… از نظر درک اینکه کجا قرار است رای بیاورند، می‌دانند که اکنون به آن آرا در شمال جورجیا برای جبران ضررهای خود در حومه شهر نیاز دارند.»

پترلا که از ایمان مسیحی خود به عنوان لنگر مهم وابستگی سیاسی خود یاد می کند و از افول به «کمونیسم» می ترسد، گفت: «این بدان معناست که من به این باور ندارم که دولت به من چیزی بگوید که باید انجام دهم، جز قانون و نظم».

در عوض، کمپ به شمال، در اعماق کوه‌های جورجیا که در سه دهه گذشته به یکی از جمهوری‌خواه‌ترین مناطق کشور تبدیل شده‌اند، ادامه داد. او در یک پمپ بنزین تبدیل به کافی‌شاپ در توکوآ توقف کرد تا از مردم بخواهد «در این شهرستان و در شمال شرق گرجستان رأی‌دهی بزرگ‌تری از آنچه که قبلاً دیده‌ایم، شرکت کنند».

دموکرات ها در تلاش برای بازسازی بوده اند. مایک مالی، متخصص اطفال توکوا که ریاست حزب دموکراتیک شهرستان استفنز را بر عهده دارد، می‌گوید که فقط حضور مردم در رأی‌دهی به انتقال پیام کمک می‌کند.

میلر در کتاب سال 2003 می نویسد: «بدیهی است که جنوبی ها معتقدند که حزب ملی دموکرات ارزش های آنها را ندارد. آنها نه به پول خود و نه به امنیت کشور به حزب ملی اعتماد دارند.»

زمانی سنت محافظه کار دیگری در شمال گرجستان وجود داشت – در حزب دموکرات. در حالی که همیشه تعدادی جمهوری خواه وجود داشتند، میراث کوهنوردان سفیدپوست که از اتحادیه در برابر کنفدراسیون در جنگ داخلی حمایت کردند، آنها در انتخابات کمی پیروز شدند.

اما اتکای او به رای دهندگانی مانند رای دهندگان توکوآ، حزب را بیشتر به سمت راست سوق می دهد.

برای پوشش کامل دوره های میان دوره ای در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections و در توییتر در https://twitter.com/ap_politics، AP را دنبال کنید.





منبع

«قبلاً این سیلی به دموکرات بود. اگر نامزد جمهوری خواهان بودید، نمی توانستید انتخاب شوید. اکنون، اگر شما دموکرات را اداره کنید، شانس زیادی برای انتخاب شدن نخواهید داشت.

تاکید بر این منطقه روستایی نشان دهنده تغییر قابل توجهی در استراتژی GOP در گرجستان است. این حزب زمانی که شروع به ترکیب عملکرد قوی در حومه آتلانتا با تسلط رو به رشد در مناطق روستایی کرد، به یک نیروگاه در جورجیا تبدیل شد. اما این ائتلاف در سال‌های اخیر متلاشی شده است، زیرا رای‌دهندگان در منطقه در حال رشد آتلانتا، حزب جمهوری‌خواه را در دوران ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق رد کردند و این پایگاه زمانی جمهوری‌خواهان را به ایالت نوسان برتر جنوب تبدیل کردند.

شمال جورجیا 19 درصد از آرای میلنر در سال 1994 بود. این رقم 26 درصد از آرای کمپ در سال 2018 بود. بخشی از آن به دلیل رشد جمعیت است، اما نشان دهنده تغییر حزبی به جمهوری خواهان است. میلنر کمتر از 51 درصد آرا را در منطقه به دست آورد. کمپ تقریباً 72 درصد برنده شد.

از بچه هایتان، نوه هایتان، بچه های دوستتان بپرسید، آیا برای رأی دادن ثبت نام کرده اند؟» کمپ به حاضران گفت. “اگر واجد شرایط هستند، و نه، ما باید آنها را ثبت کنیم، و باید به آنها بگوییم که آن را برای تیم خودی انجام دهند.”

کتی پترلا، یک بازنشسته کلارکسویل که در اوایل سپتامبر از وزارت خدمات رانندگان در توکوا بازدید می کرد، گفت که او یک “محافظه کار آبی واقعی” است.

میلر در دهه 1990 به عنوان یک دموکرات که با جرم و جنایت مبارزه کرد و رفاه را اصلاح کرد و در عین حال بورسیه های تحصیلی کالج با بودجه قرعه کشی را ایجاد کرد، اوج گرفت. میلر حتی از پیروزی مجدد در «انقلاب جمهوری‌خواه» در سال 1994 خبر داد که گینگریچ را به عنوان رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده معرفی کرد.

مک آلی گفت: «من یک ترامپی بودم. “من یک ترامپی هستم.”

جی دوس، یک وکیل توکوآ، گفت که او احساس می‌کند «مردم طبقه کارگر بیشتر از حزب محافظه‌کار سود می‌برند» و «فقط احساس می‌کنم که دولت کمتر برای همه بهتر است».

فراگا انشعاب در حزب جمهوری خواه جورجیا را بر سر تلاش ترامپ برای براندازی پیروزی جو بایدن در جورجیا در سال 2020 به عنوان یک درگیری بین حومه و روستا می داند. فراگا گفت که سیاستمداران حومه شهر از جمله برد رافنسپرگر، وزیر امور خارجه، مایل به مخالفت با ترامپ بودند، در حالی که جمهوری خواهانی که نماینده مناطق روستایی بیشتری مانند گرین بودند، “در قطار ترامپ” بودند.

در حال حاضر بسیاری از کشور را منعکس می کند، به این معنا که بسیار پوپولیستی است، بسیار نزدیک به جلیقه، بسیار منزوی از نظر بی اعتمادی به دولت، افراد بسیار با اراده و کوهستانی از نوع آپالاچی است که بسیار خودکفا هستند. داگ کالینز، نماینده سابق جمهوری خواه که پیش از کلاید نماینده منطقه نهم کنگره شمال شرق گرجستان بود، گفت.

در سال 2004، به عنوان یک سناتور ایالات متحده، میلر سخنرانی اصلی را در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان که جورج دبلیو بوش را دوباره نامزد کرد. در آن زمان، میلر کتاب «حزب ملی دیگر نیست» را نوشته بود، کتابی که حزب خود را به دلیل کنار گذاشتن دموکرات‌های محافظه‌کار جنوبی سرزنش می‌کرد.

لی مک آلی از شهر کلیولند در شمال جورجیا که از توکوآ دیدن کرده است، گفت که معتقد است ترامپ در انتخابات 2020 پیروز شد و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را “شوخی مضحک” و “احمق” خواند.

این دودمان دموکرات، که توسط نیو دیل دوران دهه 1930 تغذیه شد، زل میلر، فرماندار سابق، فرزند مغرور کوه‌ها و تیتان سیاست دموکرات جورجیا یک نسل پیش را به وجود آورد.

کریس به یاد می آورد که مردان به او گفتند: «اگر تغییر نکنیم، بازنده خواهیم شد زیرا جمهوری خواهان قرار است با کسی مخالفت کنند». و حدس بزنید چرا آنها می باختند. باراک اوباما نامزد دموکرات ها برای ریاست جمهوری بود.

بر اساس تحلیل آسوشیتدپرس، یک منطقه 41 شهرستانی، شامل برخی از حومه‌های دوردست آتلانتا که به شمال جورجیا نفوذ می‌کنند، اکنون به اندازه مرکز مترو آتلانتا رای‌دهندگان حزب جمهوری‌خواه دارد. این پویایی های در حال تغییر فشار بر کمپ را تشدید کرده است تا حمایت خود را در جوامع کوهستانی روستایی مانند توکوا حفظ کند – یا تقویت کند – تا خسارات نزدیک به پایتخت را جبران کند.

در یک ایالت در حال تنوع، شمال گرجستان عمدتاً سفیدپوست است. در حالی که دموکرات‌ها حمله می‌کنند و جمهوری‌خواهان از محدودیت‌های سقط جنین در حومه شهرها نگران هستند، تزلزل عمومی در کوه‌ها کم است. رای دهندگان به قدری اسلحه را دوست دارند که واسطه را قطع کردند و اندرو کلاید دلال اسلحه را به عنوان یکی از دو عضو کنگره در شمال جورجیا انتخاب کردند. عضو دیگر؟ مارجوری تیلور گرین.

آبرامز به دموکرات‌های شهرستان رابون گفت: «چرا می‌خواهید به آنجا بروید؟» «از آنجایی که شهرستان‌ها رأی نمی‌دهند، مردم رأی می‌دهند.»

جمهوری خواهان می گویند که رای دهندگان سابق دموکرات به دلیل مسائل فرهنگی به حزبشان گرایش پیدا کردند، اما کسانی که در مورد رای دهندگان مطالعه می کنند، رای دهندگان سفیدپوست به احتمال بسیار بیشتری جمهوری خواه هستند و آپالاشیا چرخشی سختی علیه اوباما، اولین رئیس جمهور سیاه پوست انجام داد.

اما بسیاری از رای دهندگان، مانند بل، به دنبال کمپ و سایر جمهوری خواهان خواهند بود. کمیسر کانتی استفنز می‌گوید دموکرات‌ها «بیش از حد به سمت چپ می‌روند» و می‌گوید بدهی‌ها، هزینه‌ها و محدودیت‌های حفاری نفت و گاز باعث می‌شود رأی جمهوری‌خواهان در شمال جورجیا «بی‌معنی» باشد.

آبرامز در آن روز گفت: «ما باید میزان مشارکت را به طور چشمگیری افزایش دهیم. اما ما قبلاً دیده‌ایم که ممکن است.»

فراگا گفت: “حزب جمهوری خواه اکنون شروع به سازماندهی خود کرده است، فکر می کنم، بیشتر مطابق با سفیدپوستانی باشد که در آنجا هستند – بیشتر روستایی، کمتر به شهرها، حتی کمتر حومه شهرها، از نظر حزب ایالتی.” . و این از بسیاری جهات بیشتر شبیه گرجستان شمالی است.

کمپ در سال 2018 با شکست دادن استیسی آبرامز دموکرات با تنها 1.4 درصد به مقام فرمانداری رسید. از آنجایی که این دو در رقابتی مجدد برای این پست در سال جاری با یکدیگر رقابت می کنند، نظرسنجی اوایل تابستان رقابت نزدیکی را نشان داد و برخی معتقدند که کمپ یک مزیت محدود دارد.

توکوآ، گا. (AP) – هنگامی که فرماندار جورجیا، برایان کمپ، یکی از اولین نوسانات انتخاباتی خود را در ماه اوت انجام داد، مستقیماً به قلب مدرن حزب جمهوری خواه این ایالت رفت.

این باک هد نبود، محله پر زرق و برق آتلانتا که در آن کمپ در عمارت فرمانداری زندگی می کند که توسط سایر املاک اطراف آن کوتوله شده است. و در حومه شهرستان کاب، زمانی سنگر نیوت گینگریچ نبود.