ترامپ پس از ظاهر عجیب و پر از گاف به آتش کشیده شد

ستاد انتخاباتی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه بیانیه‌ای رک و غیرمعمول منتشر کرد که دونالد ترامپ را «ضعف، گیج و خسته» پس از ظاهری که با لغزش‌های کلامی و همچنین پستی در شبکه‌های اجتماعی عجیب و غریب که در آن او خود را به مسیح تشبیه کرده بود، خواند.

در بیانیه آمده است: «او آخر هفته را با گلف گذراند، صبح را با عیسی مقایسه کرد و بعدازظهر را با دروغ گفتن در مورد پولی که قطعاً ندارد، گذراند.

ترامپ روز دوشنبه با دو تصمیم دادگاه روبرو شد.

در یکی از این موارد، قاضی وثیقه 464 میلیون دلاری پرونده کلاهبرداری خود را به 175 میلیون دلار کاهش داد و به او 10 روز مهلت داد تا این پول را تهیه کند. در دیگری، یک قاضی حکم داد که محاکمه جنایی ترامپ در پرونده استورمی دانیلز از 15 آوریل آغاز خواهد شد.

این امر منجر به حضور پر سر و صدای ترامپ با چندین گاف شد، از جمله لحظه عجیبی که رئیس جمهور سابق اصرار داشت که “شما نمی توانید در میانه یک فصل سیاسی انتخابات داشته باشید.”

رئیس جمهور سابق افزود: ما به تازگی سوپر سه شنبه داشتیم و سه شنبه بعد از سه شنبه هم داشتیم.

ترامپ همچنین قول داد که «جنایت را به نظم و قانون بازگرداند».

کمپین انتخاباتی بایدن رئیس جمهور سابق را به عنوان “ضعیف و ناامید – هم به عنوان یک مرد و هم به عنوان نامزد ریاست جمهوری” به آتش کشید و مبارزات او برای جمع آوری کمک های مالی و عدم حضور اخیر او را به سخره گرفت.

کمپین در بیانیه ای گفت: “کمپین او نمی تواند پول جمع کند، او علاقه ای به تبلیغات در خارج از باشگاه کشورش ندارد و هر بار که دهانش را باز می کند، رای دهندگان میانه رو و حومه شهر را با برنامه خطرناک خود دور می کند.” آمریکا شایسته بهتر از یک دونالد ترامپ ضعیف، سردرگم و خسته است.

منتقدان ترامپ موافق بودند:

منبع