ترامپ با انتقاد از میچ مک کانل، گفت که سناتور آرزوی مرگ دارد

لورنس ترایب، استاد حقوقی بازنشسته هاروارد و منتقد برجسته ترامپ، توییت کرد که کامنت “آرزوی مرگ” است حامیان قابل اشتعال ترامپ می توانند به راحتی به عنوان دعوت کننده به ترور خوانده شوند.

پست جمعه شب ترامپ اندکی پس از آن صورت گرفت که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا لایحه بودجه ای را امضا کرد که دولت را تا 16 دسامبر فعال نگه می دارد و بودجه بیشتری برای اوکراین و کمک های بیشتری برای جوامع آسیب دیده از بلایای طبیعی فراهم می کند.

“آیا مک کانل همه این لوایح تریلیون دلاری را که توسط دموکرات ها حمایت می شود را بدون کوچکترین مذاکره تایید می کند، زیرا از دونالد جی ترامپ متنفر است و می داند که من به شدت با آنها مخالفم یا این کار را انجام می دهد زیرا معتقد است. در نیو دیل سبز جعلی و بسیار مخرب، و آیا حاضرید کشور را با او به زیر بکشید؟» ترامپ نوشت. «در هر صورت، هر یک از این دلایل غیرقابل قبول است. او یک آرزوی مرگ دارد. باید فوراً از همسر چینی‌اش، کوکو چاو، کمک و راهنمایی بخواهد!»

مک کانل از لایحه بودجه دولتی حمایت کرد

سناتور میچ مک کانل، با همسر الین چائو در کنار او، پس از شکست دادن امی مک گرات دموکرات در انتخابات 2020، سخنرانی پذیرش خود را از هتل Omni در لوئیزویل انجام داد. مک کانل طولانی ترین سناتور ایالات متحده در تاریخ کنتاکی است – از سال 1985. 3 نوامبر 2020

بیشتر: الین چائو کیست؟ در اینجا آنچه باید در مورد وزیر سابق حمل و نقل بدانید آمده است

سناتور میچ مک کانل، با همسر الین چائو در کنار او، پس از شکست دادن امی مک گرات دموکرات در انتخابات 2020، سخنرانی پذیرش خود را از هتل Omni در لوئیزویل انجام داد.  مک کانل طولانی ترین سناتور ایالات متحده در تاریخ کنتاکی است - از سال 1985. 3 نوامبر 2020

در آن زمان خبرنگار پیک ژورنال از او پرسید که آیا می‌خواهد به این نظرات پاسخ دهد، مک‌کانل پاسخی تک کلمه‌ای داد: «نه».

در توییت دیگریاو گفت: “این یک فرد دیوانه در اینترنت نیست، اگر حزب بیدار نشود و بهتر نشود، این نامزد پیشتاز جمهوریخواهان برای ریاست جمهوری است.”

چائو که در دوران حضور ترامپ در کاخ سفید به عنوان وزیر حمل و نقل خدمت می کرد، در تایوان متولد شد. چائو پس از حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره استعفا داد.

لوئیزویل، کی. – دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی عصر جمعه در شبکه اجتماعی که جمهوری‌خواه کنتاکی را به اقدامات مورد حمایت دموکرات‌ها گره زد و گفت که سناتور آرزوی مرگ دارد، حملات خود را به میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت سنای آمریکا تشدید کرد.

گروهی از ناظران سیاسی استفاده ترامپ از توهین نژادی علیه چائو را محکوم کردند و گفتند که اظهارات وی در مورد “آرزوی مرگ” مک کانل می تواند به عنوان تهدیدی علیه جمهوری خواه ارشد سنا تعبیر شود.

به راب بایرز در [email protected] برسید. او را در توییتر دنبال کنید: @RobertJByers.

مک کانل از زمان رونمایی Green New Deal انتقاد کرده است. پیشنهاد دموکرات ها بر مبارزه با تغییرات آب و هوایی و ایجاد شغل متمرکز است. مک کانل در سال 2019 آن را “فانتزی سوسیالیستی برای ویران کردن اقتصاد ما” خواند.

اظهارات ترامپ که در پلتفرم Truth Social او منتشر شد، همسر مک کانل، الین چائو، را نیز مورد تمسخر قرار داد و او را “همسر عاشق چینش، کوکو چاو” نامید.

اما پس از قیام 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره ایالات متحده، زمانی که مک کانل گفت که ترامپ “از نظر عملی و اخلاقی مسئول تحریک وقایع” در کنگره است، روابط آنها تیره شد. اما بعداً مک کانل به تبرئه ترامپ از تحریک شورش در جریان دومین محاکمه استیضاح ترامپ در اواخر سال 2021 رأی داد.

اظهارات ترامپ باعث انتقاد می شود

مک‌کانل و ترامپ در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ پشت سر هم کار کردند – به ویژه برای پر کردن قوه قضاییه فدرال از قضات محافظه‌کار و انتصاب سه قاضی همفکر در دیوان عالی ایالات متحده.

در طول انتقادهای منظم و تیز ترامپ از مک کانل و چائو، سناتور مادر ماند. در ماه اوت، ترامپ از مک کانل به عنوان یک “هک شکست خورده” یاد کرد و گفت که او مشغول کمک به همسرش برای “ثروتمند شدن در چین” است.

پیک ژورنال با دفتر مک کانل تماس گرفت اما پاسخی دریافت نکرد.

این مقاله در ابتدا در لوئیزویل پیک ژورنال منتشر شد: ترامپ انتقادات خود را از سناتور کنتاکی تشدید می کند و ادعا می کند که بایدن کمک کند.





منبع

مک کانل از این مصوبه حمایت کرد که سنا با 72 بر 25 تصویب شد.

ترامپ در این مرحله حتی سعی نمی‌کند نژادپرستی را پنهان کند. آلیسا فرح گریفین، مدیر ارتباطات کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری ترامپ در توییتی نوشت: فقط نفرت انگیز است.