ترامپ از کایلی مک انانی، سخنگوی سابق خود انتقاد کرد

مک انانی که اکنون یکی از مجریان برنامه «بیشتر از تعداد» شبکه فاکس نیوز است، سه شنبه شب به جسی واترز مجری برنامه گفت که نظرسنجی در آیووا نشان می دهد که دیسانتیس فاصله خود را با رئیس جمهور سابق کم کرده است، پس از اینکه فرماندار فلوریدا رسماً پیشنهاد خود را برای انتخابات اعلام کرد. هفته گذشته نامزدی ریاست جمهوری جمهوری خواهان در سال 2024.

هنوز مشخص نیست که ترامپ و مک انانی به کدام نظرسنجی ارجاع داده اند. نظرسنجی اخیر کالج امرسون نشان داد که رئیس جمهور سابق با 42 امتیاز در میان رای دهندگان آیووا از دیسانتیس پیشی گرفته است.

مک‌انانی کایلی «Milktoast» فقط اعداد نظرسنجی اشتباهی را در فاکس‌نیوز ارائه کرد. ترامپ در یک پست اجتماعی Truth Social با استفاده از نام مستعار خود برای فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس (R) گفت: من در DeSanctimonious 34 امتیاز بالاتر هستم، نه 25.

رئیس‌جمهور سابق ترامپ روز سه‌شنبه، کایلی مک‌انانی، سخنگوی سابق خود را به شدت مورد انتقاد قرار داد و او را به ارائه اعداد نظرسنجی «اشتباه» در جریان حضور در فاکس نیوز متهم کرد.

او افزود: «در حالی که 25 عالی است، 34 نیست. او می‌دانست که این عدد توسط گروهی که نظرسنجی را انجام داده بود تصحیح شده است. RINOS و Globalists می توانند او را داشته باشند. FoxNews فقط باید از REAL Stars استفاده کند!!!

The Hill برای اظهار نظر با فاکس نیوز تماس گرفته است.

دیسانتیس روز سه‌شنبه در حالی که یک کمپین انتخاباتی چهار روزه را در آیووا، نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی آغاز کرد، حامیان خود را در خارج از دموین جمع کرد. ترامپ قرار است اواخر این هفته وارد ایالت هاوکی شود.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع