تد کروز وقتی گفت که تد کروز برای پایان دادن به تیراندازی‌ها در مدارس، افسران پلیس بیشتری را در مدارس مستقر می‌کند، توسط تماشاگران تگزاس هو شد.

کروز خطاب به انبوهی از هیاهوها گفت: “دو هفته پیش، من در مجلس سنا ایستادم و سعی کردم قانونی را تصویب کنم که معرفی کرده ام که تعداد افسران پلیس در مدرسه را دو برابر می کند.” «اگر می‌خواهیم بچه‌هایمان را ایمن نگه داریم، و من به شدت می‌خواهم بچه‌هایمان را ایمن نگه داریم، مؤثرترین گامی که می‌توانیم انجام دهیم این است که افسران پلیس را در آنجا داشته باشیم تا از آنها محافظت کنند تا بتوانند یک قاتل دسته‌جمعی را قبل از ورود به مدرسه و توقف او رهگیری کنند. آنها.”

کروز با فریادهای بیشتری از سوی حضار مواجه شد، این بار به ویژه در مورد تیراندازی در مدرسه در Uvalde، تگزاس، در ماه مه که منجر به کشته شدن 19 دانش آموز ابتدایی و دو معلم شد. در مجموع 376 افسر مجری قانون به تیراندازی پاسخ دادند، اگرچه مرد مسلح بیش از یک ساعت متواری بود. اینسایدر قبلاً گزارش داده بود که یک گزارش موقت در مورد پاسخ پلیس نشان می دهد که افسران پاسخگو “در اولویت دادن به نجات جان قربانیان بی گناه بر امنیت خود ناکام مانده اند.”

مخاطبان پاسخگو در برخی از نقاط کروز را مورد تمسخر قرار می دادند و خواهان محدودیت سنی برای سلاح های تهاجمی بودند.

کروز در مورد تلاش های کنترل اسلحه و تیراندازی مدرسه Uvalde در جشنواره تریبون تگزاس اظهار نظر کرد.

  • کروز گفت: “اگر می‌خواهید جلوی جنایت را بگیرید، افراد بد را هدف قرار می‌دهید. جنایتکاران، جنایتکاران، فراری‌ها را هدف قرار می‌دهید. آنها را محاکمه می‌کنید، آنها را به زندان می‌اندازید، آنها را از خیابان‌ها بیرون می‌آورید، و همچنین می‌کنید. افزایش امنیت در اهداف آسیب پذیر.”

    کروز قبلاً در دفاع از انجمن ملی تفنگ که به گفته وی “از حقوق هر آمریکایی دفاع می کند” اظهارات مشابهی کرده است. بر اساس گزارش آکسیوس، کروز در میان سایر قانونگذاران تگزاس بیشترین کمک های مالی را از گروه های حقوق اسلحه دریافت کرده است.

    کروز استدلال کرد که اقدامات کنترل اسلحه “شهروندان قانون مدار” را به جای مجرمان مجازات می کند، اگرچه به نظر می رسید که مخاطبان در برخی موارد با او مخالف بودند.

    کروز روز شنبه در جشنواره تگزاس تریبون در آستین درباره اسلحه و سایر موضوعات بحث برانگیز صحبت کرد، جایی که با مخاطبان پاسخگو روبرو شد.

    تد کروز وقتی گفت که طرحش برای جلوگیری از تیراندازی در مدارس، حضور پلیس بیشتر در مدارس، با تماشاگرانی روبرو شد.

  • کروز گفت: «هر زمان که شما یک قتل دسته جمعی دارید… شما دموکرات‌ها را در واشنگتن دارید، قدمی که آن‌ها فوراً پیش می‌روند این است که ما باید اسلحه‌های گرم را از شهروندان مطیع قانون بگیریم. “خوب، شما می توانید برای آن کف بزنید، به جز برای مشکل جزئی که کار نمی کند. اگر هدف متوقف کردن این جنایات باشد، کنترل اسلحه به طور منحصر به فردی بی اثر است.”

    کروز گفت که تیرانداز یووالده در تلاش‌های خود موفق بود زیرا توانست از دری که قفل نشده بود وارد مدرسه شود، اما اعضای حاضرین همچنان به او فریاد می‌زدند.

    یکی از حضار فریاد زد که “پسران هجده ساله به AR-15 نیاز ندارند.”

    کروز گفت: “ببینید، اگر راه حلی برای متوقف کردن قاتلان شیطان صفت دارید، دوست دارم آن را بشنوم. راه حل من این است که آنها را به زندان بیندازم.” آنها را قبل از اینکه مرتکب این جنایات شوند متوقف کنید. برخی از آنها وجود دارد که ما از قبل در مورد آنها نمی دانیم، و بهترین گام برای جلوگیری از آنها این است که افسران مسلح در محوطه دانشگاه داشته باشند که بتوانند قبل از کشتن بچه های ما آنها را متوقف کنند.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    • کروز افزود: “اما ببینید، در عوض شما بچه ها می توانید با آنها کومبایا بخوانید و امیدوار باشید که آنها متوقف شوند، اما آنچه شما پیشنهاد می کنید کار نمی کند.”

      سناتور تد کروز هنگامی که گفت که طرح او برای مبارزه با تیراندازی در مدارس، افسران پلیس بیشتری را در مدارس مستقر می کند، با تشویق مخاطبان تگزاس مواجه شد.