مگان مارکل تهدید کرد که اگر شاهزاده هری بیانیه ای مبنی بر تایید رابطه آنها منتشر نکند، از او جدا خواهد شد.

دوک و دوشس ساسکس پس از مراسم شکرگزاری برای سلطنت ملکه الیزابت دوم در کلیسای جامع سنت پل در لندن را ترک می کنند.

منبع دیگری به این روزنامه گفت که هری “هیجان زده بود و می گفت: “او مرا رها می کند.”

میخاییلا فریل از اینسایدر در سپتامبر 2021 گزارش داد که طبق بیوگرافی سلطنتی “در جستجوی آزادی”، برخی از کارکنان سابق مگان ادعاهای خود را مبنی بر اینکه دوشس آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است، پس گرفتند.

دوک و دوشس ساسکس از مراسم شکرگزاری ملکه الیزابت دوم در کلیسای جامع سنت پل در لندن خارج شدند.Matt Dunham – WPA Pool/Getty Images

  • یک منبع به این نشریه گفت که هری در مورد این وضعیت “هیجان زده” شده است.

لو گزارش می دهد که هری با جیسون کناف، وزیر ارتباطات شاهزاده ویلیام، کیت میدلتون و شاهزاده هری در آن زمان تماس گرفته است. بنا بر گزارش ها، هری به کناف گفته است که بیانیه ای را منتشر کند که در آن رابطه اش با مگان را تایید کند و رفتار نژادپرستانه ای که او از روزنامه های انگلیسی دریافت کرد را محکوم کند.

طبق یک گزارش جدید، مگان مارکل برای رابطه خود با شاهزاده هری اولتیماتوم گذاشت.

  • به گزارش تایمز لندن، مگان به هری گفته است که اگر او رابطه آنها را به طور علنی تایید نکند، از او جدا خواهد شد.

  • “کارکنان هری می دانستند که مگان با دیگر دوست دخترهای سلطنتی متفاوت است. او نظرات خود را داشت و به مردم اطلاع می داد که آنها چه هستند. در بهار 2017، بیش از شش ماه قبل از نامزدی این زوج، او به یکی از مشاوران هری گفت: تایمز گزارش می دهد: “فکر می کنم هر دوی ما می دانیم که به زودی یکی از رئیسان شما خواهم شد.”

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    نمایندگان دوک و دوشس ساسکس و کاخ باکینگهام بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    لو همچنین در مارس 2021 گزارش داد که دوشس ساسکس در زمانی که یکی از اعضای شاغل خانواده سلطنتی بود، دو تن از اعضای ارشد کاخ باکینگهام را مورد آزار و اذیت قرار داد. تایمز به ایمیلی که کناف برای منشی خصوصی سابق ویلیام فرستاده اشاره کرد که در آن او ابراز نگرانی کرده بود که “کاری انجام نخواهد شد.”

    بر اساس این گزارش، مگان به کارکنان هری گفت که می‌داند “قصر چگونه کار می‌کند” و افزود: “شما به دوست دختر اهمیتی نمی‌دهید.”

    شاهزاده هری و مگان مارکل در پذیرایی صنایع خلاق و تجاری در 02 اکتبر 2019.

    شاهزاده هری و مگان مارکل در پذیرایی صنایع خلاق و تجاری در 02 اکتبر 2019.کریس جکسون/گتی ایماژ

    این گزارش تنها چند روز قبل از پخش مصاحبه بمب افکن هری و مگان با اپرا وینفری منتشر شد.

    یکی از منابع به تایمز گفت: “او می گفت: “اگر تو بیانیه ای مبنی بر اینکه من دوست دخترت هستم منتشر نکنی، من از تو جدا خواهم شد.”

    در گزارش جدیدی توسط ولنتاین لو تایمز، دو منبع ناشناس گفتند که مگان به هری در مورد رابطه آنها اولتیماتوم داده و باعث وحشت او شده است.

    به گزارش تایمز لندن، مگان مارکل به شاهزاده هری گفت اگر او به طور علنی زوج بودن آنها را تایید نکند، به رابطه آنها پایان خواهد داد.