تحقیقات مرگ پس از مرگ زندانیان خشن در زندان مرکزی فلوریدا در جریان است

>>> استریم کانال 9 اخبار شاهد عینی به صورت زنده <<<

کارکنان پزشکی خاطرنشان کردند که به نظر می رسید او تحت تأثیر مواد مخدر غیرقانونی است و در یک مکان خصوصی قرار داده شد و در آنجا خشمگین شد و شروع به لگد زدن مکرر به درب سلول کرد.

افسر در امتداد خیابان در پارکینگ استارباکس به نلسون رسید و در یک کوله پشتی سرنگ ها و یک کیف حاوی ماده ای پیدا کرد که تست متامفتامین آن مثبت بود.

نمایندگان بالاخره توانستند نلسون را دستبند بزنند و قید کنند و او را به سلولی بردند و در آنجا او را روی زمین گذاشتند تا محدودیت ها برداشته شوند. در خبرنامه آمده است، در حالی که نمایندگان در حال آماده شدن برای خروج بودند، متوجه شدند که او نفس نمی‌کشد.

به گفته نمایندگان، نلسون پس از انتقال به مرکز پردازش کلانتر، عصبانی شد و به زندان و کارکنان پرستاری فحش داد.

نمایندگان برای تسلط بر زندانی از اسپری عامل شیمیایی استفاده کردند که هیچ تاثیری نداشت و زندانی به شدت به مبارزه و مقاومت در برابر نمایندگان ادامه داد.

اریک نلسون، 46 ساله، در 23 دسامبر توسط اداره پلیس لیکلند دستگیر شد، که به گزارشی مبنی بر فرار یک مظنون احتمالی سرقت از تاکو بل در بزرگراه 98 شمالی ایالات متحده پاسخ داده بود.

تحقیقات مرگ پس از مرگ زندانیان خشن در زندان مرکزی فلوریدا در جریان است

پزشک کانتی پولک کالبد شکافی را برای تعیین نحوه و علت مرگ انجام خواهد داد.

نلسون سپس به زندان South County در Frostproof منتقل شد، جایی که قرار بود در خوابگاه پزشکی تحت مراقبت خودکشی قرار گیرد.

به گفته کلانتری، نلسون دارای سابقه جنایی 26 ساله گسترده ای است که از سال 1996 آغاز شده است، از جمله تجاوز جنسی، حمله به یک افسر مجری قانون، مقاومت در برابر دستگیری با خشونت، عدم گزارش یک مجرم جنسی از تغییر نام یا محل سکونت، فرار از عدالت. ، سرقت بزرگ و نگهداری مواد مخدر.

دفتر کلانتر شهرستان پولک در حال تحقیق در مورد مرگ یک مجرم جنسی ثبت شده پس از آن است که نمایندگان گفتند که وی با خشونت به معاونین بازداشت در زندان شهرستان جنوبی حمله کرده است.

کادر پزشکی بلافاصله CPR را شروع کردند و نلسون به بیمارستان منتقل شد و بعداً اعلام شد که او درگذشت.

نلسون اظهار داشت که “پنج روز بود که نخوابیده بود” و اخیراً از زندان خارج شده است و “گاهی اوقات باید خود را ثابت کنید.”

برای دانلود رایگان برنامه های خبری WFTV و آب و هوا اینجا کلیک کنید، برای دانلود برنامه WFTV Now برای تلویزیون هوشمند خود اینجا را کلیک کنید و برای پخش زنده اخبار کانال 9 عینک اینجا را کلیک کنید.



منبع

نمایندگان گفتند که به دلیل رفتار خشونت آمیز وی و تهدید به آسیب رساندن به معاونین و سایر زندانیان، کادر پزشکی تشخیص داده اند که وی باید در خوابگاه پزشکی تحت مراقبت خودکشی قرار گیرد.

بخوانید: سربازان می گویند راننده پس از خروج از جاده و تصادف با محل ساختمان کشته شد

کلانتری در بیانیه‌ای اعلام کرد که نلسون پس از رسیدن به زندان، دو مشت به صورت یکی از معاونان کوبید و هنگامی که معاونان دیگر قصد داشتند او را دستبند بزنند، ضربه، لگد و گاز گرفت.

بخوانید: سردترین کریسمس در بیش از 30 سال اخیر فلوریدا مرکزی را نشان می دهد، با شروع هفته، دما همچنان سرد است.

بخوانید: بابانوئل‌های موج‌سواری در دمای انجماد بر امواج ساحل کاکائو سوار می‌شوند

طبق رویه استاندارد، این حادثه توسط گروه ویژه حوادث مرگبار مرتبط با افسران دایره قضایی دهم، یک تحقیق داخلی توسط واحد تحقیقات اداری PCSO و یک تحقیق مستقل توسط دفتر دادستان ایالت فلوریدا در حال بررسی است که تصمیم نهایی را در مورد این حادثه صادر خواهد کرد. استفاده نمایندگان از اقدامات حفاظتی

نلسون به افسران گفت که از سوزن‌ها برای شلیک دارو استفاده می‌کند. او به اتهام حمل متامفتامین و مواد مخدر دستگیر شد.