تام بردی عکس هایی از یک روز ساحلی با 3 کودک و هم تیمی های سابق NFL به اشتراک می گذارد

اگرچه این همه ورزش در تعطیلات بردی نبود: گرونکوفسکی در پست بردی ظاهر شد که عینک‌های غول‌پیکر را پوشیده بود و در اقیانوس شنا می‌کرد. خدمه بردی تخته بوگی، جت اسکی و موارد دیگر داشتند تا از وقت خود در زیر نور خورشید لذت ببرند.

راب گرونکوفسکی در تعطیلات در اقیانوس شنا می کند.  (@tombrady از طریق اینستاگرام)

او در ماه مارس امسال در یک داستان روی جلد Vanity Fair صحبت کرد و گفت که جدایی “مثل مرگ و تولدی دوباره است”.

تام بردی پسرش بنجامین را در استخر در آغوش می گیرد. (@tombrady از طریق اینستاگرام)

بازیکن سابق تیم تامپا بی باکانیرز چندین عکس از تعطیلات ساحلی را با فرزندانش جک 15 ساله، بنجامین 13 ساله و ویویان 10 ساله به علاوه برخی از هم تیمی های سابق خود راب گرونکوفسکی، جولیان ادلمن و بلین گابرت به اشتراک گذاشت.

بردی “من فوراً به موضوع می رسم: برای همیشه بازنشسته می شوم.” در یک ویدیو گفت در اکانت های اجتماعی خود در 1 فوریه منتشر کرد.

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است





منبع

بردی از آن زمان از دوران بازنشستگی لذت می‌برد و در طول ماه‌ها عکس‌های برگشتی از دخترش و ده‌ها عکس از خانواده‌اش را که قبلاً هرگز دیده نشده بود، در شبکه‌های اجتماعی پست می‌کرد.

تام بردی پسرش بنجامین را در استخر در آغوش می گیرد.  (@tombrady از طریق اینستاگرام)

“تصمیم برای پایان دادن به ازدواج هرگز آسان نیست، اما ما از هم جدا شده ایم و البته در حالی که گذراندن چنین چیزی دشوار است، من برای مدتی که با هم داشتیم احساس خوشبختی می کنم و فقط برای تام همیشه بهترین ها را آرزو می کنم.” او اضافه کرد.

راب گرونکوفسکی در تعطیلات در اقیانوس شنا می کند. (@tombrady از طریق اینستاگرام)

پست بردی نزدیک به دو ماه پس از اعلام بازنشستگی خود برای دومین بار منتشر شد.

بوندشن در یک پست اینستاگرامی در ماه اکتبر گفت که اولویت او “همیشه فرزندان این زوج بوده و خواهند بود” و گفت که این زوج به همکاری والدینی برای آنها ادامه خواهند داد تا “عشق، مراقبت و توجهی را که بسیار سزاوارشان هستند به آنها بدهند.”

بردی در ماه اکتبر در اینستاگرام خود گفت: “در روزهای اخیر، من و همسرم پس از 13 سال زندگی مشترک، طلاق خود را از یکدیگر قطعی کردیم.” ما دوستانه و با تشکر از زمانی که با هم گذراندیم به این تصمیم رسیدیم.»

تام بردی و پسر بزرگش جک در تعطیلات با هم. (@tombrady از طریق اینستاگرام)

دختر بردی، ویوین، که اکنون 10 ساله است، حتی اکانت اینستاگرام او را نیز تصاحب کرده و تصاویری از بچه گربه اش، پوک، منتشر کرده است.

بردی و بوندشن سال گذشته پس از بیش از 10 سال زندگی مشترک، طلاق خود را اعلام کردند.

برادی این پست را که شامل 10 عکس از خانواده او و ستارگان سابق NFL بود، شرح داد: “روز ساحل با خدمه”.

پست جدید تام بردی در اینستاگرام طرفداران را به این فکر انداخته است: یک بازی فوتبال در ساحل چقدر بین چهار ستاره بازنشسته NFL رقابت می کند؟

او با اشاره به زمانی که اعلام کرد و سپس بازنشستگی خود را در سال 2022 اعلام کرد، ادامه داد: «شما فقط یک مقاله فوق العاده احساسی در مورد بازنشستگی دریافت می کنید و من سال گذشته مقاله خود را تمام کردم.

بردی ویوین و بنجامین را با همسر سابقش ژیزل بوندشن شریک می شود. بردی همچنین پدر جک است که با بریجت مویناهان سابق شریک است.

بردی 45 ساله در بسیاری از عکس ها در حالی که با دوستانش فوتبال بازی می کند یا در دست دارد یا با سه فرزندش در ساحل و استخر می گذرد ظاهر می شود.

تام بردی و پسر بزرگش جک در تعطیلات با هم.  (@tombrady از طریق اینستاگرام)