توییتر حساب کاربری کنگره گرین را به دلیل پست «انتقام جویانه» محدود کرد

توییتر فوراً به درخواستی برای اظهار نظر به غیر از ارسال ایموجی مدفوع پاسخ نداد – پاسخی خودکار به سؤالات ارسال شده به آدرس ایمیل مطبوعاتی خود که مالک جدیدش، ایلان ماسک اخیراً در اوایل ماه جاری اعلام کرد.

مردم باید در مورد تهدیداتی که از طرف آنتیفا و تروریسم با آن روبرو هستند بدانند!!! گفت گرین.

گرین ابتدا توییت خود را حذف کرد، و سپس دوباره آن را با ابراز نارضایتی از این اقدام از سوی توییتر منتشر کرد – همراه با اشتراک‌گذاری مجدد پوستر، و از وزارت دادگستری خواست تا در مورد آن تحقیق کند.

ما از توییت هایی که خشونت را تحریک می کنند، صرف نظر از اینکه چه کسی آنها را پست می کند، حمایت نمی کنیم. ایروین گفت: «انتقام» به معنای اعتراض مسالمت آمیز نیست.

این پوستر رویدادی را در روز شنبه، 1 آوریل نشان می دهد که به نظر می رسد توسط ما حقوق دی سی سازماندهی شده است. آن حساب توییتر روز سه شنبه قفل شد.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.





منبع

توییتر مجدداً این توییت را حذف کرد – باعث شد یک توییت دیگر و پست مجدد از گرین ارسال شود.

بر اساس اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده با The Hill، توییتر سپس اخطاریه ای برای گرین ارسال کرد مبنی بر اینکه عملکرد حساب کاربری او به مدت هفت روز کاهش می یابد. ارسال شده توسط گرین در حساب کمپین شخصی خود.

ایروین هم همینطور گفت که توییتر “هیچ اعتصابی به کسی اعمال نکرده است”، که گرین از حساب کاربری شخصی خود در کمپین پاسخ داد و گفت درست نیست.

گرین پس از کشته شدن سه کودک و سه بزرگسال در تیراندازی در مدرسه مسیحی در نشویل، درباره این رویداد توییت کرد. پلیس می گوید، مظنون در آن تیراندازی، ترنسجندر است و از ضمایر سلام/او استفاده می کند.

الا اروین، رئیس امنیت و اعتماد توییتر، در مطلبی جداگانه گفت توییت این پلتفرم به طور خودکار برای حذف تصاویر پوستر از نگرانی هایی که می تواند خشونت را تحریک کند، جارو می کرد.

سناتور JD Vance (R-Ohio) نیز یک پیام ارسال کرد تصویر پوستر اوایل روز سه شنبه، که هنوز در زمان تعلیق گرین زنده بود.

در این بیانیه آمده است: «ما به دید بیشتری نیاز داریم» و از مردم می‌خواهد تا در دادگاه عالی برای «توقف نسل‌کشی ترنس» جمع شوند. عبارت اصلی روی پوستر می‌گوید «روز فراتر از انتقام».

توییتر روز سه‌شنبه اکانت کنگره مارجوری تیلور گرین (R-Ga.) نماینده مجلس را به مدت هفت روز محدود کرد، زیرا او بارها تصویری از پوستری را در مورد تظاهراتی به نام «روز انتقام‌جویانه» منتشر کرد.