به گفته پلیس، بازیکن بسکتبال کالج کالیفرنیا به پلیس در خارج از بار فلوریدا جنوبی ضربه می زند


به گفته مقامات، یک بازیکن بسکتبال کالج دیویژن 1 روز چهارشنبه با یک افسر پلیس فلوریدا جنوبی در خارج از یک بار مملو از وسایل بهار شکن رفت. دعوای بعدی بازیکن توپ کالیفرنیا را به زندان انداخت.

De’Sean Leighton Eikens، 22 ساله، با اتهامات وارده به یک افسر، مقاومت در برابر افسر بدون خشونت، مقاومت در برابر افسر با خشونت، رفتار بی نظم برای نزاع، برهم زدن آرامش و برهم زدن یک مکان عمومی در حالت مستی مواجه است. او قبلاً از زندان بیرون آمده است.

به گزارش ESPN، آیکنز در تیم بسکتبال مردان دانشگاه ایالتی کالیفرنیا نورتریج به عنوان گارد بازی می کند. Cal State Northridge Matadors یک تیم بخش 1 در NCAA است.

روز چهارشنبه، جوزف پرز، افسر پلیس فورت لادردیل، آیکنز را دید که با کارکنان امنیتی در راک بار، 219 بلوار ساحلی فورت لادردیل، در حال درگیری بودند.

ویدیوی بادی کم نشان می‌دهد که ایکنز توسط نیروهای امنیتی به زمین پرتاب می‌شود و پرز وارد می‌شود تا او را بگیرد و به بیرون اسکورت کند.

در حالی که پرز او را بیرون می راند، صدای آیکنز شنیده می‌شود که می‌گوید «به من دست نزن» و درگیری رخ می‌دهد.

این افسر در گزارش نوشت که آیکنز به طور غیرمنتظره ای به دستان او مشت زد و سپس دو مشت به صورتش زد. پرز سپس قبل از اینکه آیکنز را به زمین بیاورد به صورت او مشت زد، سکانسی که توسط فیلم دوربین بدن ضبط شده و توسط پرز در گزارش دستگیری آیکنز ثبت شده است.

پرز نوشت: متهم در حالت مستی و تحت تأثیر یک ماده ناشناخته مشاهده شد.

در حالی که افسر منتظر بود تا او را دستگیر کند، آیکنز چندین بار به او گفت: «نمی‌توانم نفس بکشم». یک نفر خارج از دید پاسخ داد: “اگر می توانید صحبت کنید، می توانید نفس بکشید.”

در حالی که هنوز روی زمین بود، صدای آیکنز نیز شنیده شد که با فردی که می گفت توسط بازیکن بسکتبال ضربه خورده، بحث می کند.

پلیس آیکنز را به مرکز پزشکی بروارد برد، جایی که از نظر پزشکی مورد تایید قرار گرفت و سپس به زندان بروارد منتقل شد.

پرز نوشت: «متهم امنیت من را به خطر انداخت و باعث شد تا وقتی که متهم را بازداشت می کردم، جمعیتی از مردم مرا محاصره کردند.



منبع