مایکل کوهن یک توصیه به وکلای ترامپ دارد: فرار کنید!

طی مصاحبه ای با کریس هیز مجری شبکه ام اس ان بی سی و کوهن، نام چند تن از وکلای ترامپ از جمله جو تاکوپینا، آلینا هابا و ایوان کورکوران ذکر شد. تاکوپینا با مطبوعات در مورد یک کیفرخواست احتمالی صحبت کرده است که طبق گزارش ها ممکن است هفته آینده منتشر شود، در حالی که هابا و کورکوران در تحقیقات اسناد طبقه بندی شده مار-آ-لاگو شرکت دارند. (یک قاضی فدرال روز جمعه به کورکوران دستور داد تا در تحقیقات وزارت دادگستری شهادت بیشتری ارائه کند.)

رویترز/ ادواردو مونوز

«هوشمندانه‌ترین کاری که یک وکیل می‌تواند انجام دهد، اگر دونالد ترامپ از او بخواهد در این کابوس زنده بماند، فرار کنید!» کوهن اصرار کرد. تا جایی که می توانید سریع بدوید – و به فلوریدا ندوید، به خصوص پالم بیچ. جایی به سمت شرق یا غرب بدوید، اما قطعا با دونالد درگیر نشوید. این چیزی است که من می گویم.»

«افراد بسیار بیشتری در اطراف هستند [Trump] کوهن گفت: از نظر وکلا، شوخی بزرگی که اکنون وجود دارد این است که «MAGA» واقعاً مخفف «وکلا را وادار به وکالت کنید» است و متأسفانه این واقعاً حقیقت است.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

هیز، پس از اشاره به دوران زندان کوهن، از او پرسید که آیا چیزی مناسب برای گفتن به کورکوران، هابا، یا هر کسی که «در حال بررسی ثبت نام برای این مأموریت است» دارد – با اشاره به کیفرخواستی که اگر باید ارائه شود.

در بحبوحه اتهام احتمالی احتمالی دونالد ترامپ به دلیل پرداخت پولی در سال 2016 که مایکل کوهن، وکیل سابق او را روانه زندان کرد، دستساز سابق ترامپ از وکلای فعلی او خواست تا حد امکان از موکل خود دور شوند.

کوهن ابتدا گفت که آنها باید شهادت او در برابر کمیته نظارت مجلس نمایندگان در فوریه 2019 را به یاد بیاورند.

کوهن خاطرنشان کرد که حبا و خود ترامپ به دلیل دعوی بیهوده علیه هیلاری کلینتون نزدیک به یک میلیون دلار جریمه شدند.

“من برگشتم و به هر دو نماینده جیم جردن (R-OH) و نماینده مارک میدوز (R-NC) گفته بودم، “من می دانم که شما چه کار می کنید، و می دانم جایی که می خواهید فرار کنید، چون من کتاب بازی را نوشتم و برای من خوب کار نکرد و برای شما هم خوب کار نخواهد کرد.» کوهن به یاد می آورد.

رویترز/ ادواردو مونوز

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.