«بدون نگاه کردن، خانه نمی‌خرید»

او همچنین گفت که نمی‌دانست آخرین بازی خود را با گالی‌ها مربیگری کرده است یا خیر.

ما تلاش زیادی برای این بازی انجام دادیم. من نمی دانم. نمی دانم برای من مناسب است یا نه، کار دیگری. من این را نمی دانم. این چیزی است، همانطور که قبلاً گفتم، می دانم که همه شما به سنت جان اشاره می کنید، اما من هرگز سنت جان را ندیده ام. یکی برای من یک کلیپ فرستاد.»

پیتینو با کنتاکی و لوئیزویل قهرمان ملی شده است، اما قبل از فصل 18-2017 توسط لوئیزویل اخراج شد، زیرا تحقیقات FBI در مورد بسکتبال کالج منجر به اتهامات نقض NCAA شد.

پیتینو گفت: “حالا جایی است که ما در حال حاضر در آن هستیم و برای بچه های من ناامید کننده است، زیرا آنها گروه بزرگی از بچه ها هستند.” در آینده، من واقعاً نمی‌دانم آینده چه چیزی می‌تواند به همراه داشته باشد، زیرا باید به طرح کلی چیزهای پیروزی نگاه کنم، و برد بسیار مهم است زیرا همه ما سخت کار می‌کنیم، هر مربی سخت کار می‌کند.»

پیتینو گفت: «بنابراین به مدت پنج سال مرا در خانه گذاشتند زیرا نمی‌توانستند وسایلشان را جمع کنند.

او در اوایل این هفته از فشار ناشی از حضور در یک کنفرانس پیشنهادی یک NCAA ابراز تاسف کرد. پس از شکست توسط UConn در نیمه دوم، او در مورد اینکه چگونه گالی ها نمی توانند از نظر فیزیکی با یکی از بهترین تیم های کشور هماهنگ شوند صحبت کرد.

پیتینو در سال 1986 به عنوان سرمربی در پراویدنس وارد بیگ شرق شد و در سال 1987 با فریرز یکی از به یاد ماندنی ترین مسابقات فینال فینال در تاریخ مسابقات را رقم زد.

من واقعاً جوابی برای آن ندارم، صادقانه با شما. من نمی‌دانم اینطور است یا نه، زیرا من همه چیز را روی این بازی متمرکز کرده‌ام، و سعی کردم برنامه‌ای برای شکست دادن کانکتیکات ایجاد کنم.»

پیتینو گفت: “واقعاً هیچ فکری به این موضوع نکرده ام.” “من این سوال را از شما می شنوم، و فکر می کنم وقتی شروع به فکر کردن از قبل می کنید، همیشه شکست می خورید.

«شما بدون نگاه کردن به گاراژ و طبقه بالا و آشپزخانه و همه چیز، خانه نمی‌خرید. شما فقط خانه نمی‌خرید.»

___

سنت جان، که مایک اندرسون را پس از تورنمنت بیگ شرق اخراج کرد، در آن زمان قدرتی در کنفرانس بود، اما طوفان سرخ در طول دو دهه گذشته در یک دوره متوسط ​​متوسط ​​قرار گرفته است.

این سومین رسوایی، چه شخصی و چه حرفه ای، در یک دوره هشت ساله با لوئیزویل بود.

این آخرین چیزی بود که از حضور در سنت جان به یاد می‌آورم. آن سال 1987 بود، بچه ها، 1987. “بنابراین من چیز زیادی در مورد آن به خاطر ندارم، راستش را بگویم که کاملاً شفاف باشد.

پیتینو گفت که هیچ جدول زمانی برای تصمیم گیری در مورد آینده خود ندارد و مستقیماً با گزارش هایی در مورد علاقه سنت جان صحبت کرد.

پیتینو حکایتی در مورد بازی در سنت جان در سال 1987 گفت، تیم لو کارنسکا را شکست داد و سپس بیلی دونووان، گارد ستاره را به داخل اتاق رختکن هل داد، زیرا مقامات هنوز در حال بحث بودند که آیا یک ثانیه بیشتر به زمان خود بازگردانند یا خیر.

پیتینو در سه سال با Iona از کنفرانس ورزشی مترو آتلتیک، از جمله دو حضور در مسابقات NCAA، 64-22 است. مدرسه کوچک کاتولیک در نیو روشل، نیویورک، درست در شمال شهر، او را با ابر NCAA که هنوز بالای سرش بود، استخدام کرد، اما با شرق بزرگ فاصله زیادی دارد.

پوشش AP March Madness: https://apnews.com/hub/march-madness و براکت: https://apnews.com/hub/ncaa-mens-bracket و https://apnews.com/hub/ap-top -25-کالج-بسکتبال-نظرسنجی و https://twitter.com/AP_Top25





منبع

پس از اینکه تیم 70 ساله سیزدهم ایونا در مسابقات NCAA توسط UConn حذف شد، او به این گمانه زنی پرداخت که سنت جان او را به عنوان مربی بعدی خود هدف قرار داده است.

آلبانی، نیویورک (AP) – ریک پیتینو اصرار دارد که حرکت بعدی خود را نمی داند. او راهنمایی بسیار خوبی در مورد آنچه در حال بررسی است ارائه کرد.

در نهایت، پیتینو در پرونده مربوط به FBI – که او در کنفرانس خبری پس از بازی خود در روز جمعه به همه یادآوری کرد – پنج سال پس از اخراجش تبرئه شد.

پیتینو اوایل این هفته در مورد اینکه چقدر رئیس جمهور سنت جان، کشیش برایان شانلی، که قبلا در پراویدنس کار می کرد، تحسین می کند، صحبت کرد.

بنابراین این فقط استراحت های بازی است. شما نمی توانید به عقب نگاه کنید. گذشته، همیشه گرامی است. شما از آن درس می گیرید، گذشته را گرامی می دارید. من در هفت فینال فور، دو قهرمانی حضور داشته ام و این را دوست دارم. من همچنین از اشتباهاتی که مرتکب شده‌ام درس می‌گیرم.»