به گفته فرد مینیک، متخصص بوربن، اینها 5 بوربن برتر با قیمت کمتر از 30 دلار هستند


تورم واقعی است و دنیا گران است، اما این بدان معنا نیست که روحیه شما پایین بماند.

در واقع، چندین بوربون مناسب با قیمت 30 دلار یا کمتر در بازار وجود دارد.

در اوایل سال جاری، فرد مینیک، کارشناس مشهور بوربن – در یک مطالعه کاملاً غیرعلمی – از مخاطبان خود از متخصصان بوربن خواست تا به بهترین بوربن‌ها در حدود 40 دلار رأی دهند. بیش از 5200 دوستدار بوربن پاسخ دادند. او در ویدیویی که در کانال یوتیوب خود منتشر کرد، انتخاب‌های طرفدارانش را اعلام کرد و بعداً Minnick در یک مزه کور، 10 نفر برتر آن لیست را رتبه‌بندی کرد.

ما نگاهی دقیق‌تر به یافته‌های او انداختیم و چند معامله بزرگ در میان انبوه مردم انتخاب کردیم. به نظر می رسد، شما می توانید یک بطری بوربن با کیفیت را با حداقل 16.99 دلار تهیه کنید.

در اینجا چند بوربون محبوب به ترتیب قیمت آورده شده است، تا امتحان کنید در حالی که امسال سکه‌های خود را فشار می‌دهید، سبد خرید شما رو به اتمام است.

ممکنه خوشت بیایدچگونه جدید بودن این کارخانه تقطیر کنتاکی آن را در روند رو به رشد تجربیات پیشرو می کند

قیمت‌ها ممکن است در بین خرده‌فروشان متفاوت باشد، و قیمت‌های این فهرست بر اساس فهرست‌های اکتبر 2022 در TotalWineAndMore.com است.

خرده فروشی: 26.99 دلار

ظرافت و نرم به دلیل قدرتش، Old Grand-Dad توسط مخاطبان Minnick در رتبه 7 قرار گرفت. در همین حال، مینیک در مزه کور خود رتبه 1 را کسب کرد. بینی این بوربون خاکی است و مینیک می گوید که رایحه های شاخه درخت تازه بریده شده، کاج ملایم، نان ذرت، شربت افرا و کارامل را در خود دارد. او کام را به عنوان “بسیار دانه رو به جلو” معرفی کرد و این بوربن “برنده مطمئنی است اگر شما دانه های خود را دوست دارید.”

خرده فروشی: 25.99 دلار

این محصول Heaven Hill دارای طعمی پیچیده با نت‌های لوبیا وانیل، میوه شیرین و نعناع تازه است. در اثبات 94، الیجا کریگ صاف و گرم است و دارای یک جزء چوبی دلپذیر با لهجه ادویه، دود و جوز هندی است. تماشاگران Minnick این بوربن را در رتبه 5 قرار دادند و در طول مزه کور مینیک در رتبه 9 قرار گرفت.

ممکنه خوشت بیایدچگونه این کاردستی تقطیر که به خاطر مهتابش معروف است مسیر بوربن کنتاکی را تکان می دهد

خرده فروشی: 23.49 دلار

یافتن Buffalo Trace در لوئیزویل دشوار است، اما تقریباً همیشه در قفسه‌های 50 مایلی شرق در Buffalo Trace Distillery در فرانکفورت قرار دارد. این عطر عمیق بوربون دارای وانیل، نعناع و ملاس است. به طرز دلپذیری روی زبان شیرین است و نت هایی از شکر قهوه ای و ادویه دارد. طرفداران Minnick، Buffalo Trace را شماره 3 در لیست بوربون های ارزشی آن قرار دادند و مزه کور Minnick آن را در رتبه 6 قرار داد.

خرده فروشی: 20.49 دلار

Brown Forman’s Old Forester 100 در رتبه 8 توسط طرفداران Minnick قرار گرفت، اما او بسیار نزدیکتر به بالای لیست در شماره 4 قرار گرفت. این بوربن دارای بینی غنی و عمیق با نکاتی از ذرت و کاکائو است. آن را “قدرتمند اما تصفیه شده” می نامند.

ممکنه خوشت بیایدچگونه یک تغییر باعث شروع نوع جدیدی از گردشگری بوربن کنتاکی شد

خرده فروشی: 16.99 دلار

این محصول Heaven Hill در رتبه 9 توسط مخاطبان Minnick و رتبه 8 توسط خود Minnick قرار دارد. بوربن 100 مقاوم Evan Wiliams Bottled in Bond دارای دماغه ای کاراملی با رایحه هایی از وانیل، بلوط و جو است. کام دارای مرکبات با وانیل و فلفل سیاه در قسمت پشتی است و پس از آن یک پوشش گرم و طولانی و خشک دارد.

در [email protected] به مگی مندرسکی برسید.

این مقاله در ابتدا در لوئیزویل پیک ژورنال ظاهر شد: به گفته متخصص فرد مینیک، 5 مورد از بهترین بوربن ها با قیمت کمتر از 30 دلار



منبع