راه‌آهن درخواست‌های زمان بیمار را رد می‌کند و شانس اعتصاب را افزایش می‌دهد

اوماها، نب (AP) – به نظر می‌رسد خطوط راه‌آهن اصلی باربری تمایلی به دادن بیش از آنچه در قرارداد اولیه‌ای که هفته گذشته رد کردند به کارگران تعمیر و نگهداری خطوط بدهند، و این امر احتمال اعتصاب را افزایش می‌دهد.

اما راه‌آهن می‌گوید کارگران مزایای کوتاه‌مدت ناتوانی قابل توجهی دارند که پس از چهار یا هفت روز شروع می‌شود و تا ۵۲ هفته طول می‌کشد که اتحادیه‌ها در طول سال‌ها مذاکره کرده‌اند. راه‌آهن گفت که اتحادیه‌ها مکرراً توافق کرده‌اند که غیبت‌های کوتاه‌مدت به نفع دستمزدهای بالاتر و مزایای سخاوتمندانه‌تر برای بیماری‌های طولانی‌مدت پرداخت نمی‌شود.

شش سندیکا از 12 اتحادیه راه آهن که نماینده 115000 کارگر در سراسر کشور هستند، تاکنون توافقات آزمایشی خود را با راه آهن تایید کرده اند، اما همه آنها برای جلوگیری از اعتصاب باید قراردادهای خود را تصویب کنند. اتحادیه‌ها موافقت کرده‌اند که هر اعتصابی را حداقل تا اواسط نوامبر متوقف کنند، در حالی که BMWED در حال مذاکره برای یک قرارداد جدید است و سایر اتحادیه‌ها در مورد قراردادهای پیشنهادی خود رای می‌دهند، بنابراین هیچ تهدیدی فوری برای قطارهایی که اکثر مشاغل برای تحویل مواد خام خود به آنها متکی هستند وجود ندارد. و محصولات نهایی از حرکت باز می ایستند. اعتصاب راه آهن می تواند اقتصاد را ویران کند.

راه آهن گفت: «اکنون زمان ارائه مطالبات جدیدی نیست که چشم انداز اعتصاب راه آهن را دوباره زنده کند.

اگر هر دو طرف نتوانند بر سر قراردادها به توافق برسند، کنگره می تواند برای جلوگیری از اعتصاب وارد عمل شود و شرایطی را بر کارگران تحمیل کند.



منبع

مقامات اتحادیه BMWED بلافاصله به راه آهن پاسخ ندادند. نگرانی در مورد کیفیت زندگی و توانایی کارگران – به ویژه مهندسان و راهبریانی که قطارها را می‌رانند – برای مرخصی بدون جریمه شدن، بر مذاکرات سنگینی کرده است.

در نهایت، من مطمئن هستم که موافقت‌نامه‌های موقت خود را به تصویب می‌رسانیم و می‌توانیم از اعتصاب جلوگیری کنیم. فریتز پس از انتشار گزارش درآمد خود از راه آهن به سرمایه گذاران گفت: این هنوز یک احتمال است، اما من فکر نمی کنم این احتمال باشد.

راه‌آهن در اقدامی غیرمعمول با صدور بیانیه‌ای در اواخر روز چهارشنبه آخرین درخواست اتحادیه اخوان را برای اضافه کردن زمان پرداخت دستمزد بیمار به اضافه افزایش 24 درصدی و 5000 دلار پاداشی که در اولین قرارداد پنج ساله دریافت کرد، رد کرد.

لنس فریتز، مدیرعامل Union Pacific، پنجشنبه گفت که فکر می‌کند دلیل اصلی رد قرارداد اولیه BMWED در هفته گذشته این بود که جزئیات بهبود بازپرداخت هزینه‌ها در این معامله هنوز در حال مذاکره در UP بود، در حالی که کارگران در حال رای‌گیری بودند. بنابراین دقیقاً مشخص نبود که این کارگران زمانی که برای تعمیر مسیرها به جاده بروند چه چیزی برای هزینه های سفر خود دریافت خواهند کرد.

گروهی که به نمایندگی از راه آهن های بزرگ، از جمله UP، BNSF، Norfolk Southern، CSX و Kansas City Southern مذاکره می کند، گفت که قراردادهای جدید باید به دقت از توصیه های هیئت داوران ویژه ای که جو بایدن رئیس جمهور جو بایدن در تابستان منصوب کرد پیروی کند. راه‌آهن گفت که هیئت مدیره درخواست‌های اتحادیه را برای پرداخت مریضی رد کرد.