بلیط خریداری شده در ایلینویز برنده یک جکپات مگا میلیون دلاری 1.337 میلیارد دلاری است

همچنین یک سوال وجود دارد که هیچ کس نمی خواهد در آن زمان خاص به آن پاسخ دهد: وقتی می میرید برای پول چه اتفاقی می افتد؟

امیلی ایروین، مدیر عامل مشاوره و برنامه‌ریزی در مدیریت ثروت و سرمایه‌گذاری ولز فارگو، جمعه گفت که برنده باید در نظر داشته باشد که خود را پایین نگه دارد و در برابر ولگردی و خرج کردن که همه می‌دانند برنده توانایی پرداخت آن را ندارد، مقاومت کند.

او گفت: «یک پولاروید از شما که آن را نگه داشته‌اید بردارید و (آن را در یک صندوق امانات یا جای امن دیگری بگذارید».

به عنوان مثال، او گفت، قبل از غواصی و خرید یک جت شخصی اجاره کنید.

او هشدار داد: “شما ممکن است علاقه مند به مالکیت تیم بسکتبال مورد علاقه خود باشید، اما اگر تمام پول شما مصرف شود، شاید این ایده خوبی نباشد.”



منبع

این جکپات سومین جایزه بزرگ لاتاری کشور بود. این بازی بسیار بزرگ شد زیرا هیچ کس از 15 آوریل با شش شماره انتخابی بازی مطابقت نداشت. این 29 تساوی متوالی بدون برنده جکپات است.

به گزارش megamillions.com، جمعه شب در قرعه کشی یک بلیت برنده برنده جکپات وجود داشت و در یک پمپ بنزین Speedway و فروشگاه رفاه در Des Plaines خریداری شد.

پت مک‌دونالد، مدیر قرعه‌کشی اوهایو، مدیر ارشد کنونی کنسرسیوم مگا میلیون‌ها، در بیانیه‌ای در وب‌سایت قرعه‌کشی گفت: «ما از اینکه شاهد یکی از بزرگ‌ترین برنده‌های جک‌پات در تاریخ مگا میلیون‌ها بودیم، هیجان‌زده هستیم. “ما مشتاقیم که بفهمیم چه کسی برنده شد و مشتاقانه منتظر هستیم که به زودی به برنده تبریک بگوییم!”

پاتل گفت: “من یک شبیه سازی بازار مونت کارلو را اجرا می کنم.”، توضیح داد که این تحلیلی است از میزان درآمد سالانه یک برنده و درآمد حاصل از سرمایه گذاری های مختلف. “کاری که شما انجام می دهید استفاده از تجزیه و تحلیل برای اطلاع رسانی هزینه های خود است.”

یکی از کارشناسان که با برندگان گذشته قرعه‌کشی کار کرده است، می‌گوید برندگان باید به‌کلی از رفتن به دفتر قرعه‌کشی خودداری کنند، به‌جای آن‌که در صورت اجازه مقامات قرعه‌کشی، یک وکیل یا مشاور مالی برای حفظ هویت خود بفرستند.

دانیل فریزی باب، سخنگوی نشنال مگا میلیونز گفت: «ما نمی‌دانیم که این یک فرد است یا یک استخر قرعه‌کشی تا زمانی که برنده برای دریافت جایزه خود نیاید.

یکی از کارهایی که برنده باید فورا انجام دهد این است که بلیط را امضا کند. دلیلش این است که اگر بلیط امضا نشده باشد، واقعاً مال شما نیست. اگر برنده یک بلیط بدون امضا را گم کند و شخص دیگری آن را پیدا کند و آن را امضا کند، اکنون بلیط متعلق به اوست.

فریزی باب موافق است که صحبت با یک برنامه ریز مالی ایده خوبی است.

شانس برنده شدن جکپات 1 در 302.5 میلیون است.

پاتل گفت: “شما به مدیری نیاز دارید که در این زمینه تخصص داشته باشد و دنیا را درک کند.” “کسی که 60000 دلار در سال درآمد دارد، ممکن است به یک نوع مدیر حرفه ای نیاز داشته باشد و ممکن است بخواهد به شخصی که ثروت فوق العاده ای را انجام می دهد، تغییر مکان دهد.”

Mega Millions در 45 ایالت و همچنین واشنگتن دی سی و جزایر ویرجین ایالات متحده پخش می شود. این بازی توسط قرعه کشی ایالتی هماهنگ می شود.

اروین گفت اینو بی جواب نذار. شما باید اقدام کنید تا مطمئن شوید که بخش عمده ای از دارایی شما به جای دولت به ذینفعان شما می رسد.

حتی مقامات لاتاری ممکن است برای مدتی ندانند چه کسی برنده شده است زیرا برنده ها مجبور نیستند فوراً بیایند. و بلیط برنده ممکن است توسط گروهی از افراد خریداری شده باشد.

شیکاگو (AP) – یک بلیت خریداری شده در حومه شیکاگو شانس را شکست داد و برنده یک جکپات مگا میلیون دلاری 1.337 میلیارد دلاری شد.

هر کاری که برنده انجام می دهد، مهم است که آن را به آرامی انجام دهد.

پراتیک پاتل، رئیس استراتژی های ثروت خانواده در دفتر خانواده BMO در شیکاگو، گفت که برنده باید با یک برنامه ریز مالی برای ترسیم آینده خود همکاری کند.

این برای جلوگیری از غرق شدن در درخواست پول ضروری است.

به گفته مازور تا بعدازظهر شنبه، هیچ برنده ای اعلام نشده است.

طبق گفته لاتاری ایلینوی، فروشگاهی که بلیت را فروخته است نیز برنده بزرگی است. فقط با فروش بلیت نیم میلیون دلار دریافت خواهد کرد. یک کارمند در فروشگاه Speedway که به تلفن پاسخ داد اما از گفتن نام خود خودداری کرد، گفت که فروشگاه به طور رسمی از فروش بلیت برنده مطلع نشده است و او از خبرنگارانی که برای اظهار نظر تماس می گیرند مطلع شده است.

او گفت: «پیشنهاد می‌کنم این کار را حتی قبل از اینکه پا به یک دفتر قرعه‌کشی بگذاری، انجام بدهی.»

ایلینوی از جمله ایالت هایی است که برندگان بیش از 250000 دلار می توانند نام خود را فاش نکنند و سخنگوی لاتاری ایلینوی امیلیا مازور گفت که اکثریت قریب به اتفاق آن برندگان دقیقاً این کار را انجام می دهند.

مقامات لاتاری میزان برنده شدن را 1.28 میلیارد دلار تخمین زده بودند، اما این رقم را روز شنبه به 1.337 میلیارد دلار تغییر دادند.

مجموع جایزه برای برندگانی است که گزینه سالیانه را انتخاب می کنند که سالانه در طی 29 سال پرداخت می شود. اکثر برندگان گزینه نقدی را انتخاب می کنند که برای قرعه کشی جمعه شب حدود 780.5 میلیون دلار برآورد شد.

پاتل گفت: “شما کاملاً می توانید زیاده روی کنید، اما بیایید در مورد آن هوشمندانه رفتار کنیم.” “این پول زیادی است، اما تا زمانی که بفهمید چه چیزی می توانید بپردازید، هنوز محدودیت هایی وجود دارد.”

ایروین برای زنده ماندن در نبرد حقوقی بر سر مالکیت، قدمی فراتر را پیشنهاد می کند.

او گفت: «کلاهبرداران و دیگران هستند که برندگان بزرگ را دنبال می کنند.

اکنون زمان آن نیست که با همه کسانی که می شناسید تماس بگیرید و بگویید: «هی، من یک راز بزرگ دارم. آیا می توانی آن را نگه داری؟» ایروین گفت.

او گفت: «حریم خصوصی برابر با ایمنی است.

کیم کامین که 17 سال وکیل تراست و املاک بود و اکنون در دانشکده حقوق دانشگاه نورث وسترن برنامه ریزی املاک را تدریس می کند، گفت: «کسانی هستند که هر کاری می توانند انجام دهند تا بفهمند برنده کیست. «چشم‌های زیادی در حال تماشا هستند.»

اعداد برنده عبارت بودند از: 13-36-45-57-67، مگا بال: 14.