استقبال تنسی از محافظه کار کالج میشیگان بدتر می شود

آرن همچنین هفته گذشته در سرمقاله ای از تعهد خود به تدریس دفاع کرد و گفت که در طول زندگی حرفه ای خود اظهارات مشابهی داشته است.

این نظرات باعث خشم قانون‌گذاران، معلمان و دیگر حامیان مدارس دولتی شد که قبلاً نسبت به این برنامه‌ها بدبین بودند. اکنون فرماندار جمهوری خواه – که مدت ها به عنوان یک مدرسه منشور و مدافع کوپن شناخته می شد – از آرن فاصله گرفته است و سرنوشت منشورهای مرتبط با کالج کوچک و محافظه کار را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

هفته گذشته در پاسخ به این سوال که آیا او همچنان “هیلزدیل” را با تمام وجود در آغوش می‌کشد، لی اخم کرد. او گفت که در دو سال گذشته فقط “شاید پنج بار” با آرن صحبت کرده است.

همه چیز به سختی می تواند متفاوت از زمانی باشد که لی در سخنرانی خود در اوایل سال جاری، منشورهای وابسته به Hillsdale را تبلیغ کرد – فریاد غیرمعمولی برای کالج خصوصی. هیلزدیل، لی در اعلام همکاری آموزش مدنی با مدرسه، گفت: “حامل استاندارد در برنامه درسی با کیفیت و مسئولیت حفظ آزادی آمریکا بوده است.”

از زمان اظهار نظر آرن، سه درخواست مدرسه منشور وابسته به هیلزدیل در تنسی توسط هیئت‌های مدرسه در شهرستان‌های جکسون-مدیسون، کلارکسویل-مونتگومری و رادرفورد رد شده است. سخنگوی کالج هیلزدیل از اظهار نظر در مورد درخواست های رد شده خودداری کرد و به درخواست مصاحبه با آرن پاسخ نداد.

«گنگ می تواند به معنای «بی هوش» باشد، که منظور من نبود. Dumb همچنین به معنای “بد تصور” یا “به اشتباه هدایت شده” است، که متأسفانه توصیف مناسبی برای بسیاری از مدارس آموزشی امروزی است.

مشخص نبود که آیا او به خودش کمک کرد یا نه. فرماندار که به سختی به طرف آرن جمع می‌شد، از اظهار نظر در مورد اینکه آیا از کمیسیون مدارس منشور عمومی ایالت برای لغو رد درخواست‌های مدارس منشور هیلزدیل توسط هیئت‌های محلی حمایت می‌کند، خودداری کرد. این کمیسیون در سال 2019 ایجاد شد و لی همه 9 عضو را به صورت دستی انتخاب کرده است.

قبل از رویداد ژوئن که آرن نظرات خود را بیان کرد، دستیار اجرایی او 11 سوال را به کارکنان لی ایمیل کرد که او قصد داشت از فرماندار بپرسد. آنها به اندازه کافی ساده به نظر می رسیدند: مهمترین معلمان، کتاب ها و دروس او در مدرسه چه کسانی بودند؟ او آنچه را که او و آرن در تنسی در حال برنامه ریزی بودند، چگونه توصیف می کرد؟ بر اساس ایمیلی که آسوشیتدپرس در یک درخواست سوابق دریافت کرده است، هیچ یک از آنها در مورد معلمان یا آموزش آنها تردید نمی کنند.

نشویل، تن (AP) – رئیس کالج هیلزدیل میشیگان در اوایل سال جاری در حال سوار شدن به اوایل سال جاری بود که پس از درخواست فرماندار بیل لی برای 100 مدرسه، برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی 50 مدرسه در تنسی اعلام کرد.

تا زمانی که لی در ژانویه از آوردن هر چه بیشتر مدارس چارتر وابسته به هیلزدیل به تنسی حمایت کرد که شک و تردیدهای عمومی آغاز شد. این از آن زمان به خشم لی در میان مربیان بدل شد که ادعاهای آرن را رد نکرد.

___

از سال 2010، هیلزدیل شروع به راه‌اندازی مدارس چارتر – با بودجه عمومی اما خصوصی – در سراسر کشور کرد. Hillsdale می گوید که مدارس را اداره یا مدیریت نمی کند، اما در عوض با صدور مجوز برنامه درسی به صورت رایگان و ارائه آموزش و منابع دیگر به مدارس به اصطلاح عضو، دو نوع پشتیبانی ارائه می دهد. این برنامه تا پایان سال 2021 بیش از 20 مدرسه عضو داشت و بیش از 30 مدرسه از برنامه درسی آن استفاده می کردند، با حضور عمده در فلوریدا، کلرادو و میشیگان.

مارک وایت، نماینده جمهوری خواه، رئیس کمیسیون آموزش قدرتمند مجلس نمایندگان ایالت، به همان اندازه رک و پوست کنده بود. او در رسانه های اجتماعی پست کرد که “هر گونه امیدی که هیلزدیل در تنسی فعالیت کند از بین رفته است” پس از اظهارات آرن.

شش ماه بعد، این رابطه پس از آن که لری آرن از هیلزدیل اظهارنظرهای تحقیرآمیز درباره مربیان کرد و به حضار از جمله لی گفت که معلمان «در احمق‌ترین بخش‌های احمقانه‌ترین کالج‌ها آموزش دیده‌اند»، این رابطه سرد شد.

معلوم نیست که 47 مدرسه منشور اضافی که وعده داده شده است، چه زمانی تحقق یابد یا خیر. هیچ قانون جدیدی ثبت نشده است یا اقدامات رسمی توسط مجلس قانونگذاری تحت کنترل GOP برای برکناری هیلزدیل انجام نشده است، اما جلسه بعدی قانونگذاری تا ژانویه آغاز نمی شود.

در سطح ملی، مدارس منشور اغلب تنش های سیاسی را برانگیخته اند. بتسی دیووس در طول تصدی خود به عنوان وزیر آموزش و پرورش، از این مفهوم به عنوان جایگزینی برای مدارس با عملکرد پایین دفاع کرد. منتقدان، اغلب در سمت چپ، استدلال می کنند که به طور ناعادلانه بودجه مدارس دولتی سنتی را تخلیه می کنند.

اگرچه هیلزدیل مدت‌هاست در محافل حزب جمهوری‌خواه شناخته شده است – کلارنس توماس، قاضی دیوان عالی، مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق و سناتور تد کروز سخنرانی‌های ابتدایی در آنجا ایراد کرده‌اند – در میان بحث‌های ملی در مورد نقشی که مدارس باید انجام دهند، اهمیت آن در میان محافظه‌کاران تقویت شده است. بازی در آموزش نژاد و جنسیت

مری راس، عضو هیئت مدیره مدرسه شهرستان سالیوان، که در یک منطقه به شدت جمهوری خواه به کرسی انتخاب شد، در نشستی در اوایل این ماه گفت: «من حتی از فرماندارمان که آنجا نشسته بود و از معلمان ما دفاع نکرد، ناراحت و ناامیدتر هستم. . “خجالت بکش، فرماندار لی. شرم بر شما.”

جمهوری‌خواهان از ناامیدی والدین از یادگیری از راه دور در مدارس سنتی در طول همه‌گیری استفاده کرده‌اند و به آنها راهی برای تجمع پشت سر مدارس منشور و سایر طرح‌های انتخاب مدرسه داده‌اند. فرماندار جمهوری خواه گلن یانگکین در ویرجینیا سال گذشته پس از استفاده از این موضوعات در انتخابات پیروز شد و حزب جمهوری خواه قصد دارد آن را به بخشی از استراتژی خود در میان دوره ای امسال تبدیل کند.

آرن اخیراً “برنامه درسی 1776” را رهبری کرده بود، که از “کمیسیون 1776” دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا الهام گرفته شده بود، به عنوان پاسخی مستقیم به “پروژه 1619” نیویورک تایمز با تمرکز بر تاریخ برده داری آمریکا. مواد برنامه درسی بنیانگذاران کشور را تجلیل می کند، نقش آمریکا را در برده داری کمرنگ می کند و ظهور سیاست مترقی را محکوم می کند.

سخنگوی کمیسیون می گوید که هر سه شرکت وابسته به هیلزدیل برای رد درخواست تجدید نظر درخواست کرده اند.

نویسندگان آسوشیتدپرس، جاناتان متیس در نشویل، تنسی، و کولین بینکلی در بوستون در این گزارش مشارکت داشتند.



منبع