بر اساس دادخواست دادگاه، “حادثه غم انگیز” در حین چتربازی در فضای داخلی، مردی از ایلینوی را فلج کرد.

پروفسور در گذرگاه عابر پیاده توسط قطار کشته شد. اکنون بیوه در ماساچوست شکایت می کند

جک کاسیاتو، وکیل دادگستری، در بیانیه‌ای گفت: «iFLY نباید این فعالیت را در وب‌سایت خود به‌عنوان بسیار ایمن و برای کودکان سه ساله عرضه کند، اما سپس آگاهانه اسناد قانونی را حفظ کند که چتربازی داخل سالن iFLY را یک فعالیت ذاتی خطرناک می‌نامند».

وکیل می گوید که دختر بعد از کار دندانپزشکی نمی تواند ببیند، صحبت کند یا راه برود. خانواده تگزاس 95 میلیون دلار جایزه دریافت کردند

او همچنین به دنبال محاکمه هیئت منصفه و بیش از 50000 دلار غرامت است.

طبق بیانیه دفاتر حقوقی کلیفورد، او فلج است و نمی تواند بدن خود را از گردن به پایین به دنبال این “حادثه غم انگیز” حرکت دهد.

در شکایت اصلاح شده، وکلا شرکت اسکای گروپ را متهم کردند که کارگر شیلینگ را درست در کنار او نداشت – و در عوض یک “نگاه کننده” نزدیک در داشت.

او گفت: «امکانات iFLY باید بسته شود تا زمانی که شرکت برای مردم، افرادی مانند والدینی که قصد برگزاری جشن تولد کودکان را دارند، مشخص کند که iFLY در واقع این را یک فعالیت ایمن نمی‌داند، بلکه آن را ذاتاً خطرناک می‌داند.»

در زمان حادثه شیلینگ، وب‌سایت iFLY گفت: «چتربازی در فضای داخلی یکی از هیجان‌انگیزترین تجربیاتی است که در زندگی خود خواهید داشت. این همچنین یک فعالیت بسیار ایمن است.» طبق این دادخواست. این نشان می دهد که هر 3 تا 103 سال می تواند با خیال راحت پرواز کند.

اما وکلای دادگستری گفتند، این شرکت همچنین یک “قرارداد آزادسازی مسئولیت و غرامت iFLY” داشت که فعالیت‌های iFLY را “ذاتاً خطرناک” نامید. در بیانیه مسئولیت آمده است که شرکت کنندگان در خطر آسیب جدی و مرگ هستند.

طبق دادخواست، مکان یا می‌دانست یا باید می‌دانست که شیلینگ “خارج از کنترل” است و قبل از سقوط او به کمک نیاز داشت. وکلای شاکی ادعا کردند که شیلینگ کلاه ایمنی «دارای درجه ضربه» نداشت و مربیان به درستی آموزش ندیده بودند.

Rosemont و Palos Park در منطقه شهری شیکاگو هستند.

اما زمانی که در تونل باد در 21 ژانویه 2021 بود، گفت که چون مربی نتوانست به او کمک کند، ناپایدار شد.

وی گفت: برخورد با شیشه باعث آسیب نخاعی شد که او را چهار پلژی کرد. این مرد 63 ساله اکنون “نیاز به مراقبت مداوم و شبانه روزی دارد.”

شیلینگ گفت که امیدوار است بتواند وضعیت خطرناک را آگاه کند.

در بیانیه ای که وکلای شیلینگ ارائه کردند، او گفت که به تأسیسات سرپوشیده چتربازی در روزمونت رفت و فکر می کرد که این یک تجربه سرگرم کننده و ایمن خواهد بود.

مردی از ایلینوی در حال چتربازی در یک تونل باد سرپوشیده بود که گفت با ضربه سر به دیوار برخورد کرد.

شیلینگ گفت: «اگر می‌دانستم که یک مربی به من کمک نمی‌کند، مطمئناً هرگز در آن شرکت نمی‌کردم، و زندگی من به وضوح امروز متفاوت بود.»

در بیانیه ای به مک کلاچی نیوز، سخنگوی iFly گفت که این شرکت بیش از 20 سال است که فعالیت می کند، بیش از 15 میلیون مشتری داشته است که با خیال راحت پرواز می کنند و “به حفظ ایمنی همه مشتریان خود بالاترین اولویت خود را ادامه خواهد داد.”

دیوید شیلینگ، از پارک پالوس، از iFLY و نهادهای مرتبط در دادگاه مداری شهرستان کوک شکایت کرده است. او گفت که کارگران نتوانستند او را ایمن کنند.

سخنگوی گفت: “iFLY همدلی زیادی با آقای شیلینگ و خانواده اش دارد.” “در آن زمان، آقای شیلینگ یک چترباز بسیار باتجربه و دارای مجوز در انجمن چتربازان ایالات متحده با بیش از 80 پرش بود که در رویداد خصوصی آنها برای چتربازان باتجربه آموزش تونل باد iFLY را از چترباز باتجربه دیگری از Skydive Chicago دریافت می کرد.”

در این دادخواست آمده است: “در نتیجه مستقیم و نزدیک یک یا چند عمل و یا ترک فعل، (شیلینگ) صدمات دائمی و برای همیشه از ماهیت شخصی و مادی متحمل شد.”

وکیل دادگستری می گوید خانواده مردی که در پشت وانت پلیس فلج شده بود، شکایت 100 میلیون دلاری را در CT ارائه کردند.



منبع

وکلای او در دفاتر حقوقی کلیفورد روز دوشنبه، 10 اکتبر، شکایت اصلاح شده ای را به اتهام سهل انگاری و رفتار عمدی و عمدی ارائه کردند. این دادخواست همچنین iFLY را متهم به ارائه اطلاعات نادرست متقلبانه در هنگام خواندن فعالیت آن “بسیار امن” می کند.