فدرال رزرو می‌گوید، فرزند خانواده افسانه‌ای بریتانیا به الیگارش کمک کرد تا تحریم‌ها را دور بزند

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

عمارت خالی اولگ دریپاسکا، اولیگارخ روسی، شکوه و جلال دی سی را فراگرفته است

پیامی که The Daily Beast به یک حساب ایمیل مرتبط با صفحه لینکدین Bonham-Carter ارسال کرد، روز سه شنبه هیچ پاسخی دریافت نکرد. این صفحه به طور بی ضرری شغل بونهام-کارتر را به عنوان مدیر GBCM Ltd.، “شرکتی که برای اداره خانه ها و املاک خصوصی تاسیس شده است” توصیف می کند.

گراهام بونهام-کارتر لینکدین/گتی

در سرتاسر فدرال‌رزون‌ها ادعا می‌کنند که ارتباطات شخصی و اسناد داخلی نشان می‌دهد که بونهام کارتر از مالکیت واقعی سرمایه‌ها و دارایی‌هایی که اداره می‌کرد و سخت‌گیری‌ها بر فعالیت‌های دریپااسکا کاملاً آگاه بوده است.

گراهام بونهام-کارتر لینکدین/گتی

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

اما فدرال‌رزروها ادعا می‌کنند که بونهام کارتر، از نوادگان بانکداران و رهبران سیاسی مشهور بریتانیایی، مدت کوتاهی پس از تحریم‌ها به دستور صریح دریپاسکا، که او در مکاتبات خصوصی به‌عنوان «رئیس خود» نامیده می‌شود، GBCM را وارد کرد. دولت ادعا می‌کند در چهار سال گذشته، بونهام کارتر به‌طور غیرقانونی شش رقم پول نقد را از یک حساب بانکی روسی به نام این شرکت به نهاد دیگری در ایالات متحده منتقل کرده است که از پول نقد برای نگهداری خانه‌های چندگانه این سرمایه‌دار در آمریکا استفاده کرده است. ایالات متحده.

پدربزرگ بونهام-کارتر ژنرال سر چارلز بونهام-کارتر، فرماندار مستعمره آن زمان مالت – و برادر تاجر و سیاستمدار سر موریس بونهام-کارتر، پدربزرگ باشگاه مبارزه و سوینی تاد هلنا بونهام-کارتر بازیگر. ریشه‌های این خانواده به جان بونهام کارتر، نماینده پارلمان قرن هجدهم و نوزدهم برمی‌گردد و خانواده برای نسل‌ها نقش برجسته‌ای در زندگی عمومی و مالی بریتانیا داشته است.

وزارت دادگستری همچنین ادعا می‌کند که در سال 2020 و اوایل سال 2021، بونهام-کارتر تلاش کرد آثار هنری را که قبلاً از طرف دریپااسکا از یک مرکز حراج شهر نیویورک خریداری کرده بود، به لندن بفرستد، در حالی که مالکیت واقعی قطعه را نادرست معرفی کرد – بنابراین درگیر کلاهبرداری با سیم بود.

به گفته مقامات آمریکایی که روز سه‌شنبه در خاک زادگاهش یقه‌ی مرد بریتانیایی را گرفتند، پسر یک سلسله‌ی تجاری و سیاسی انگلیسی به‌عنوان کیف دستی برای یکی از نزدیک‌ترین متحدان ولادیمیر پوتین خدمت می‌کرد.

دستگیری بونهام کارتر به دنبال داشت حملات فدرال در مورد املاک دریپاسکا در فلوریدا در نیویورک در ماه گذشته و مسدود شدن حساب های بانکی مرد انگلیسی در ماه مارس.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بونهام-کارتر اکنون با 20 سال زندان مواجه است. مقامات همچنین به او دستور داده اند که تمام عواید حاصل از جنایات ادعایی خود را جمع آوری کند.

واحد KleptoCapture وزارت دادگستری – که جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن مدت کوتاهی پس از تهاجم غیرقانونی روسیه به اوکراین در ماه مارس راه اندازی کرد – گراهام بونهام-کارتر را به اتهام انجام بیش از یک میلیون دلار معاملات املاک و آثار هنری از طرف اولگ دریپااسکا، الیگارش بدنام، دستگیر کرد. آمریکا شخصا در سال 2018 تحریم کرد.