بر اساس ادعای کتاب جدید، شاهزاده ویلیام و شاه چارلز با «سیل‌های ناسزا» به اظهارات دونالد ترامپ در مورد آفتاب گرفتن برهنه کیت میدلتون واکنش نشان دادند.

پادشاه چارلز، شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون در روز کریسمس در املاک ساندرینگام در سال 2018 در کلیسا شرکت می کنند.مارک کاتبرت/گتی ایماژ

در آن زمان، دونالد ترامپ در توئیتر نوشت که خانواده سلطنتی فقط «خودش را مقصر می داند».

  • در سال 2012، یک مجله فرانسوی عکس هایی از کیت میدلتون در حال آفتاب گرفتن برهنه در تعطیلات منتشر کرد.

  • چارلز شاهزاده ولز بود تا اینکه پس از مرگ ملکه الیزابت دوم در سپتامبر به پادشاهی رسید.

    پرنسس دایانا و چارلز در سال 1992.

    ترامپ در آن زمان در توییتی نوشت: «او نباید برهنه آفتاب بگیرد. “چه کسی عکس کیت را نمی گیرد و پول زیادی به دست نمی آورد اگر او کار آفتاب گرفتن برهنه را انجام دهد. بیا کیت!”

    این نویسنده که قبلا سردبیر ارشد مجله پیپل بود، همچنین ادعا کرد که این اولین بار نیست که اظهارات ترامپ خشم خانواده سلطنتی را برانگیخته است.

    یک کتاب جدید ادعا می کند که اظهارات دونالد ترامپ در مورد عکس های کیت میدلتون در حال آفتاب گرفتن برهنه در سال 2012 اعصاب شاهزاده ویلیام، شاهزاده هری و شاه چارلز را به هم ریخت.

    آخرین اثر او به رابطه چارلز 73 ساله با دونالد ترامپ 76 ساله سال ها قبل از انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور می پردازد. بر اساس گزیده‌هایی که نیوزویک به اشتراک گذاشته است، زمانی که رئیس‌جمهور سابق آمریکا در توییتی نوشت که میدلتون تنها می‌تواند خود را به خاطر انتشار عکس‌های برهنه در حمام آفتاب در سال 2012 توسط مجله فرانسوی Closer، “خود” را سرزنش کند، خون بد بین سلطنتی و ترامپ به نقطه جوش رسید.

    شاهزاده چارلز، شاهزاده ولز به همراه شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج و کاترین، دوشس کمبریج در مراسم کلیسای روز کریسمس در کلیسای سنت مریم مجدلیه در املاک ساندرینگام در 25 دسامبر 2018 در کینگ لین، انگلستان شرکت می کنند.

    اندرسن نوشت که چارلز پس از اینکه ترامپ در سال 2019 عنوان خود را به عنوان “شاهزاده نهنگ ها” در توییتر نوشت، “ناامید” شد. به گزارش بی بی سی، رئیس جمهور سابق ایالات متحده در صفحه رسانه های اجتماعی گفت که با “دولت های خارجی” ملاقات می کند. هر روز.

    پرنسس دایانا و چارلز در سال 1992.گتی ایماژ

    مجله پیپل گزارش داد که ترامپ در یک مصاحبه رادیویی با هاوارد استرن گفت که اگر می‌خواست می‌توانست با او ارتباط برقرار کند – اما فقط در صورتی که او با انجام آزمایش HIV موافقت می‌کرد.

    یک کتاب سلطنتی جدید ادعا می‌کند که این نظرات هم شاهزاده ویلیام و هم شاه چارلز را ناراحت کرده است.

  • اندرسن نوشت: “انتقاد ترامپ از کیت منجر به چیزی شد که یکی از پیشخدمت های کلارنس هاوس از سوی شاهزاده چارلز و پسرانش به عنوان “سیلاب های ناسزا” یاد کرد.

    علاوه بر این، اندرسن افزود که اظهارات جنسی ترامپ در قبال پرنسس دایانا ماه ها پس از مرگ او در سال 1997 مورد استقبال خانواده سلطنتی قرار نگرفت.

    دونالد ترامپ (چپ)، شاهزاده ویلیام و شاه چارلز (راست).

    کریستوفر اندرسن نویسنده بیوگرافی سلطنتی جدید است.پادشاه: زندگی چارلز سوم، که قرار است در 8 دسامبر در بریتانیا منتشر شود. عناوین قبلی او عبارتند ازبرادران و همسران: درون زندگی خصوصی ویلیام، کیت، هری و مگان، که یکی از هفت کتابی است که اندرسن در مورد خانواده سلطنتی نوشته است.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    کاخ باکینگهام، نمایندگان شاهزاده هری و دونالد ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    دونالد ترامپ (چپ)، شاهزاده ویلیام و شاه چارلز (راست).GC Images/Getty Images