بایدن، ترامپ و اوباما در آخرین مرحله میان‌دوره‌ای به پنسیلوانیا حمله کردند

برخی از عوامل ممکن است محلی باشند: یک سکته مغزی در بهار امسال فترمن را مجبور کرد تا برنامه مبارزات انتخاباتی خود را کاهش دهد و بر سخنرانی او تأثیر گذاشته است. در مناظره ای که ماه گذشته برگزار شد، او اغلب به حرف هایش برخورد کرد، در عملکردی که حتی متحدان خصوصی آن را متزلزل توصیف کردند.

همچنین بازی در برابر دموکرات ها عدم محبوبیت بایدن است. بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس که روز سه‌شنبه انجام شد، تنها 40 درصد از آمریکایی‌ها عملکرد شغلی رئیس‌جمهور را تایید می‌کنند و بایدن از کمپین انتخاباتی در برخی از ایالت‌های کلیدی خودداری کند.

یکی از نقاط روشن برای دموکرات ها، رقابت فرمانداری پنسیلوانیا است که در آن جاش شاپیرو، دادستان کل دموکرات، در مقابل ماستریانو، سناتور جمهوری خواه ایالتی که مواضع راست افراطی او در ارتباط با رأی دهندگان شکست خورده است، برتری دارد.

ماستریانو همچنین گفته است که در صورت انتخاب شدن، سقط جنین پس از شش هفته بارداری را ممنوع خواهد کرد، موضعی که در میان جمهوری‌خواهانی که در ایالت‌های نوسانی شرکت می‌کنند، برجسته است و بسیاری از آنها به دنبال راه‌حل میانی در این زمینه هستند.

داوطلبان نیز در سراسر ایالت حضور دارند.

(گزارش توسط جارت رنشاو در فیلادلفیا و گرام اسلاتری در واشنگتن؛ ویرایش توسط اسکات مالون و دانیل والیس)



منبع

سوزان ماست، معلم 62 ساله ای از لنکستر، در چهار هفته گذشته هر روز چندین ساعت را صرف تلاش برای جذب رای دهندگان برای فترمن و دیگر نامزدهای دموکرات کرده است.

رقابت سنا فترمن و اوز یکی از سه رقابت مهم، همراه با جورجیا و نوادا است که تعیین خواهد کرد آیا دموکرات‌ها اکثریت خود را در سنا حفظ می‌کنند یا خیر، و به همراه آن قدرت تایید نامزدهای بایدن تا پست‌های مختلف از کابینه او را تعیین کنند. به دیوان عالی کشور

پرزیدنت اوباما پیش از رفتن به فیلادلفیا، جایی که در دانشگاه تمپل به همراه پرزیدنت بایدن روی صحنه می رود، با حضور در پیتسبورگ در کنار جان فترمن، نامزد دموکرات سنا، یک تور پنج ایالتی را با هدف جلوگیری از شکست حزبش در انتخابات کنگره روز سه شنبه برگزار می کند.

هر دو حزب توجه زیادی را به پنسیلوانیا جلب کرده اند، هم به دلیل اهمیت استراتژیک رقابت و هم به دلیل تاریخچه رای دهندگان آن در نوسان از یک حزب به حزب دیگر در چهار انتخابات ریاست جمهوری گذشته.

توسط جارت رنشو و گرام اسلاتری

سهام بالا

پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی‌های غیرحزبی نشان می‌دهند که جمهوری‌خواهان برای به دست آوردن کنترل مجلس نمایندگان، با دستپاچگی سنا، گزینه‌های مهمی هستند. کنترل حتی یکی از این اتاق‌ها به جمهوری‌خواهان این قدرت را می‌دهد که برنامه قانونگذاری بایدن را مسدود کرده و تحقیقات بالقوه آسیب‌رسان را آغاز کنند.

فترمن، معاون فرماندار ایالت، در طول تابستان پیشتاز مسابقه بود، که اوز در دو ماه گذشته آن را کاهش داده است.

ماستریانو که در صورت پیروزی، وزیر امور خارجه پنسیلوانیا را منصوب می‌کرد و نفوذ زیادی بر برگزاری انتخابات می‌کرد، پس از شکست ترامپ در پنسیلوانیا در سال 2020، قطعنامه‌ای ناموفق ارائه کرد و به دروغ ادعا کرد که این قوه مقننه تحت کنترل جمهوری‌خواهان است که قدرت این را دارد. تعیین کنید که کدام نامزد آرای انتخاب کنندگان ریاست جمهوری ایالت را دریافت کرده است.

در مقابل، اوباما در هفته گذشته در پرتنش‌ترین میدان‌های نبرد این کشور – از جمله جورجیا، میشیگان، ویسکانسین و نوادا، مسیر مبارزات انتخاباتی را از بین برده است.

به گفته مشاوران، ترامپ همانطور که از زمان خروج از قدرت در جریان تظاهرات مداومی بوده است، همچنین در تلاش است تا چهره خود را حفظ کند، زیرا در فکر راه اندازی سومین نامزدی برای کاخ سفید پس از انتخابات میان دوره ای است.

فیلادلفیا (رویترز) – بزرگ‌ترین نام‌ها در سیاست دموکرات و جمهوری‌خواه – جو بایدن، باراک اوباما و دونالد ترامپ – روز شنبه به پنسیلوانیا می‌روند تا در یک رقابت میان‌دوره‌ای که می‌تواند کنترل سنای آمریکا را تعیین کند، تعادل را تغییر دهد.

این می‌تواند زمینه را برای دیدار مجدد بایدن و ترامپ فراهم کند، اگرچه برخی دموکرات‌ها می‌گویند که شکست‌های سنگین برای حزب بایدن در روز سه‌شنبه می‌تواند فشار را بر رئیس‌جمهور افزایش دهد تا کناره‌گیری کند و اجازه دهد شخص دیگری ردای حزب را در سال ۲۰۲۴ به دوش بکشد.

در همین حال، رئیس‌جمهور سابق ترامپ از نامزد منتخب جمهوری‌خواه سنا، دکتر مشهور مهمت اوز، و نامزد جمهوری‌خواه فرمانداری داگ ماستریانو در تجمعی در لاتروب، جنوب شرقی پیتسبورگ، حمایت خواهد کرد.

اما دستاوردهای اوز همچنین منعکس کننده یک تغییر حرکت سراسری به نفع جمهوری خواهان است، زیرا تمرکز رأی دهندگان بر تورم و جرم و جنایت از نگرانی در مورد سقط جنین پایدارتر است. پیشتازی زودهنگام دموکرات ها در چندین رقابت دیگر در سنا، از جمله رقابت ها در جورجیا و نوادا، نیز در هفته های اخیر کاهش یافته یا به طور کامل از بین رفته است.

مست گفت: “دموکراسی در خطر است. حقوق زنان در خطر است.”