برخورد بیل ماهر با نانسی میس در تلنگر بر سر ترامپ

بیل ماهر مجری شب گذشته با نانسی میس، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا (R-SC) بر سر تلنگر MAGA منتقد سابق دونالد ترامپ دعوا کرد و جمعه شب اشاره کرد که او پس از شورش 6 ژانویه نسبت به رئیس جمهور سابق “بسیار سخت” بود. .

در طول حضور به عنوان یک میزگرد در زمان واقعی با بیل ماهرمیس اصرار داشت که تغییرش به سمت ترامپ در سال‌های اخیر عمدتاً به خاطر رئیس‌جمهور بوده است جو بایدن و سیاست‌های او، شکایت می‌کند که مدیریتش «بسیار بد» بوده است. ماهر، در عین حال، متعجب بود که آیا استقبال اخیر او از ترامپ بیشتر به تغییر جمعیت شناسی منطقه کنگره او مربوط می شود؟

وقتی در سال 2020 دویدید، یک امتیاز بردید. سپس آنها منطقه شما را مجدداً تقسیم کردند و من فکر می کنم کمتر سیاهپوستان بودند و سپس شما در سال 2022 با 14 امتیاز برنده شدید. آیا این تغییر در سیاست شما را توضیح می دهد؟ چون قبلاً کمی تا وسط بودی.»

میس با ادعای اینکه او “بسیار همان کسی است” که آخرین باری که ماهر با او صحبت کرد، اصرار داشت که دلیل افزایش حاشیه پیروزی خود در سال 2022 این بود که “به سختی برای مبارزه برای زنان تلاش می کرد”. رو در مقابل وید واژگون شد.

اما شما ترامپ را تغییر دادید. منظورم این است که بعد از 6 ژانویه می توانم نقل قول ها را برای شما بخوانم. ماهر با اشاره به اظهارات بسیار انتقادی میس درباره ترامپ پس از شورش های کنگره، واکنش نشان داد.

“من خیلی سخت بودم. من آن را دوست نداشتم،» او پاسخ داد، و باعث شد که ماهر از قول خود نقل کند که قبلاً گفته بود «ما باید راهی پیدا کنیم تا ترامپ را مسئول حمله به ساختمان کنگره کنیم».

ماهر افزود: “این جایی نیست که شما اکنون هستید.”

قانونگذار کارولینای جنوبی پاسخ داد: «خب، ما سه سال از جو بایدن داشته ایم.

این به موقع مجری برنامه همچنین از میس که ظاهراً در فهرست کوتاه نامزدهای احتمالی ترامپ قرار دارد، پرسید که آیا اگر معاون رئیس جمهور در 6 ژانویه بود، درخواست ترامپ برای امتناع از تأیید نتایج انتخابات 2020 را رد می کرد یا خیر.

آیا کاری را انجام می دادید که مایک پنس انجام داد و ترامپ را اینقدر عصبانی کرد؟ ماهر تعجب کرد.

او پاسخ داد: “من در هر ایالت به هیئت الکترال گواهی دادم.” «منظورم این است که این کار درستی بود، کار قانون اساسی. و من این کار را دوباره، 100 درصد انجام خواهم داد.»

در همین حال ماهر به شوخی به میس هشدار داد که «دونالد ترامپ گاهی اوقات «به طور تصادفی» این برنامه را تماشا می‌کند و افزود: «او از این پاسخ خوشحال نخواهد شد».

در جای دیگری از گفتگو، ماهر درگیری شدید میس با جرج استفانوپولوس، مجری ABC News را مطرح کرد. در این مصاحبه، نماینده کنگره، بازمانده تجاوز جنسی، استفانوپولوس را متهم به تلاش برای “شرم‌انگاری یک قربانی تجاوز جنسی” کرد، وقتی از او پرسید که چگونه می‌تواند ترامپ را پس از اینکه متهم به آزار جنسی شناخته شد، حمایت کند. او از آن زمان به طور بی امان به انتقادات علیه آن ادامه داده است این هفته میزبان، از جمله در جلسه استماع مجلس.

او از شما درباره این ایده سوال می‌کرد که از ترامپ حمایت می‌کنید، کسی که توسط هیئت منصفه در نیویورک در پرونده ای. جین کارول به اتهام تجاوز جنسی مقصر شناخته شد و شما خودتان قربانی تجاوز جنسی هستید. و من حدس می‌زنم منظور او این بود که در این صورت، شما نباید از کسی که به این جنایت محکوم شده است حمایت کنید.»

میس به نوبه خود گفت که “ترامپ به اتهام تجاوز جنسی محکوم نشده است” و در عوض در یک پرونده مدنی مسئول تهمت و آزار جنسی شناخته شد.

83 میلیون دلار یک دعوای افترا بود. او ادامه داد: این در مورد افترا بود. یک ادعای سوء استفاده جنسی وجود داشت، و او کمی به خاطر آن دریافت کرد، اما اکثریت قریب به اتفاق آن برای افترا بود، نه تجاوز، نه تجاوز جنسی.»

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.

منبع