برای لیبرال ها احمقانه و خطرناک است که همه محافظه کاران را با MAGA مخلوط کنند

«کسانی که حمایت می کنند [DeSantis] نماینده چارلی کریست (که زمانی فرماندار جمهوری خواه فلوریدا بود) درست پس از پیروزی در انتخابات مقدماتی فرمانداری دموکرات این ایالت در سال جاری گفت: باید با او بمانید و به او رای دهید و من رای شما را نمی خواهم.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

ثالثاً، این عمل احتمالاً منجر به بیشتر، نه کمتر، افراط‌گرایان MAGA خواهد شد (نتیجه‌ای که نباید اعضای حزبی را که ده‌ها میلیون دلار برای تقویت نامزدهای MAGA در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان هزینه کرده است، شوکه کند).

شان ریفورد/گتی

من مطمئن نیستم که آنها حتی آن را به عنوان یک مشکل ببینند.

سخنرانی بایدن “روح آمریکا” فقط یک تبلیغ کمپین دموکرات بود

جمهوری‌خواهان از دست دادن انتخابات میان‌دوره‌ای برای قرون و اعصار یک خفقان سیاسی خواهد بود

نتیجه منطقی، اگر شما با این جهان بینی موافق باشید، این است که محافظه کاران ذاتاً از دموکراسی متنفرند و بنابراین جایی در جامعه مودب ندارند. ما به‌طور فزاینده‌ای می‌بینیم که این نگرش در سیاست‌های انتخاباتی تجلی می‌یابد – آخرین جایی که می‌خواهید یک تبدیل یا مشتری احتمالی را حذف کنید.

افرادی که احساس خطر می کنند بیشتر احتمال دارد برای محافظت به قبیله خود عقب نشینی کنند. لیبرال ها با ایجاد سناریویی که در آن حتی جمهوری خواهان غیرترامپ “عادی” نیز قربانی و شرمنده شده اند، این خطر را به خطر می اندازند که رادیکالیزه شدن محافظه کاری را به یک پیشگویی خود تحقق بخش تبدیل کنند.

کریست ادامه داد: “اگر آن نفرت را در قلب خود دارید، آن را همانجا نگه دارید.” و کریست تنها سیاستمداری نیست که این احساس را بیان می کند.

دموکرات ها به جای اذعان به اینکه افراد منطقی می توانند در مورد مسائل مربوط به سیاست عمومی مانند سقط جنین (که ظاهراً باید در یک دموکراسی انجام دهید) اختلاف نظر صادقانه داشته باشند، تلاش می کنند ترجیحات سیاسی خود را در آب های مقدس دموکراسی آمریکایی تعمید و تقدیس کنند. استعاره دینی را بسط دهید) نامناسب و توهین آمیز.

شان ریفورد/گتی

سلامتی جان فترمن در کمپین بازی کاملاً عادلانه است

در این زمینه، بایدن در مورد اینکه چگونه «نیروهای MAGA مصمم هستند که این کشور را به عقب برگردانند» صحبت کرد، قبل از اینکه عجله کند، «به عقب به سمت آمریکائی که در آن حق انتخاب وجود ندارد…» در یک لحظه، بایدن «جمهوری خواهان MAGA» را در هم آمیخت. که منکر انتخابات و شرکت در قیام با ریگان جمهوری خواهانی که به حق زندگی نوزادان متولد نشده اهمیت می دهند. مقایسه ای وجود ندارد.

محافظه‌کاران مدت‌ها نگران این بودند که «دموکراسی تنها تا زمانی می‌تواند وجود داشته باشد که رای‌دهندگان متوجه شوند که می‌توانند از خزانه عمومی به خود رای کلانی بدهند» – این خطی که گاهی اوقات به طور غیرمعمول به الکسیس دو توکویل نسبت داده می‌شود. این بسیار شبیه به آنچه DeSantis می گفت است. در واقع، بیشتر خطوطی که چایت را به دردسر می اندازند، شعارهای محافظه کارانه استاندارد دیگ بخار هستند.

آشکارترین نمونه در اوایل این ماه در سخنرانی جو بایدن با عنوان «روح آمریکا» رخ داد – سخنرانی که به عنوان پرداختن به تئوری‌های توطئه، خشونت سیاسی، و تلاش برای سرنگونی دموکراسی تبلیغ می‌شد.

این نگرش در سطوح مختلف معکوس است. البته اولاً، اخراج تقریباً نیمی از کشور وحشتناک است (از لحاظ اخلاقی و سیاسی).

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

و بایدن تنها مقصر این موضوع نیست. این هفته گذشته، نیویورک مجله جاناتان چیت در توییتر نوشت به ما یادآوری می کند که در دوران چای پارتی، آن زمان نماینده. ران دیسانتیس کتابی نوشت که چیت آن را سنگ روزتا برای رمزگشایی تمایلات غیر لیبرال محافظه‌کاری می‌داند. پس از خواندن کتاب، چایت حدس می‌زند که: «نقش قانون اساسی، همانطور که دیسانتیس می‌بیند، جلوگیری از اجرای سیاست‌های اقتصادی مورد نظر اکثریت مردمی است.»

بیشتر و بیشتر، لیبرال ها تلاش می کنند تا همه محافظه کاران را به عنوان دشمنان دموکراسی معرفی کنند و در عین حال تمام سیاست های سیاسی خود را به عنوان طرفدار دموکراسی معرفی کنند. عواقب این امر می تواند فاجعه بار باشد.

یا کتی هوچول فرماندار نیویورک را در نظر بگیرید که گفت: «ترامپ و [GOP gubernatorial candidate Lee] زلدین و [GOP congressional candidate Marcus] مولینارو-فقط سوار اتوبوس شوید و به سمت فلوریدا بروید، جایی که به آن تعلق دارید، خوب؟ از شهر خارج شوید زیرا ارزش‌های ما را نمایندگی نمی‌کنید.»

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

ثانیاً، دموکرات‌ها به‌جای این‌که دست‌کم یک حزب مسئول، عادی یا شایسته به آمریکا بدهند، از آنچه می‌توان به عنوان یک لحظه خطرناک تلقی کرد، سوء استفاده سیاسی می‌کند.

هوچول بعداً توضیح داد که نظرات او متوجه این سه مرد “افراطی” بود، اما یک جمله دیگر – “شما نیویورکی نیستید، زیرا ما از صف طولانی افرادی هستیم که برای حقوق زنان جنگیدند که ابتدا در اینجا اتفاق افتاد” – تفسیر شد. به عنوان یک حمله گسترده تر به افرادی که نظرات او را در حمایت از سقط جنین نمی دانند.

اما فقط مسائل اجتماعی نیستند که شما را از جامعه مودب خارج می کنند. محافظه کاران مالی نیز مشکوک هستند. در توییتی که روز جمعه ارسال شد، بایدن این را نوشت «جمهوری‌خواهان یک دستور کار فوق‌العاده MAGA را به اجرا گذاشته‌اند: تهدید تأمین اجتماعی و مراقبت‌های پزشکی… افزایش مالیات بر خانواده‌های کارگری [and] به شرکت های بزرگ و میلیاردرها معافیت مالیاتی بدهید.» آکسیوس جاش کراوشار این را نامید “اولترا MAGA” را تعریف کرد و خاطرنشان کرد که “بر اساس این استاندارد، لیز چنی واجد شرایط است.”

هی، دیگر قرار است به یک جنبش «نیمه فاشیستی» چه بگویید؟ جمهوری خواهان نیازی به درخواست ندارند.

و شاید نکته همین باشد. مفهوم آن این است که کل پروژه محافظه کارانه – از جمله ریگان، دو بوش، جان مک کین، میت رامنی و دیگران – میوه درختی سمی بود.