برایس هارپر از فیلیز هفته آینده جراحی آرنج خود را انجام خواهد داد

هارپر در ماه آوریل دچار پارگی کوچک شد و آخرین بار در 16 آوریل در میامی به میدان رفت. او در ماه می یک پلاسمای غنی از پلاکت در آرنج راستش تزریق کرد و به نقش ضربه زننده تعیین شده تغییر مکان داد. هارپر این هفته با دکتر نیل الاتراش، متخصص ارتوپد برجسته ملاقات کرد، او تشخیص داد که پارگی به خودی خود بهبود نمی یابد و مجبور به جراحی شد.

فیلادلفیا (AP) – برایس هارپر، بازیکن تنبل فیلادلفیا فیلیز، هفته آینده برای ترمیم پارگی رباط جانبی اولنار آرنج راست خود عمل جراحی خواهد کرد که باعث شد بازیکن خارج از زمین قسمت اعظم این فصل را به عنوان بازیکن تعیین شده سپری کند.

راب تامسون، مدیر فیلیز روز چهارشنبه گفت: “شما هرگز نمی خواهید برایس را از دست بدهید، واقعا نمی خواهید.” “در حالی که ما دلتنگ او خواهیم بود و مشتاقانه منتظر بازگرداندن او هستیم، این به شخص دیگری فرصت می دهد.”

دامبروسکی درباره جراح گفت: «ما هیچ پیش‌آگهی نداریم، واقعاً، تا زمانی که او به آرنج خود برود و به آن نگاهی بیندازد. ما در آن زمان با عمل جراحی چیزی خواهیم داشت و پیش بینی می کنیم که اتفاقی بیفتد. فکر می کنم این کار او را برای فصل کند می کند. هفته آینده بیشتر بدانیم.»

دیو دامبروسکی، رئیس فیلیز، روز چهارشنبه گفت تا پس از عمل جراحی که برای 23 نوامبر برنامه ریزی شده بود، هیچ جدول زمانی برای بهبودی هارپر وجود ندارد.

___

ما همیشه می دانستیم که این یک احتمال است. ما این را برای ماه‌ها می‌دانیم.» دامبروسکی گفت.

در اواخر ژوئن، هارپر در اثر ضربه به زمین دچار شکستگی انگشت شست شد و به مدت دو ماه از میادین دور بود. او هنوز هم با 18 ران خانگی و 65 RBI در فصل به 0.286 رسید. او به عنوان MVP NLCS انتخاب شد و در مجموع در مرحله پلی آف 6 بار خانگی را به ثمر رساند.

دامبروسکی گفت که در دسترس بودن هارپر برای روز افتتاحیه و اوایل فصل آینده ممکن است لزوماً بر تصمیم گیری او در خارج از فصل تأثیر نگذارد. Nick Castellanos، Kyle Schwarber و حتی catcher JT Realmuto می توانند DH را بازی کنند.

جراحت آرنج باعث کاهش سرعت حمله هارپر نشد. این بازیکن 30 ساله فیلیز را به اولین سری مسابقات جهانی خود از سال 2009 هدایت کرد، جایی که آنها در 6 بازی مقابل هیوستون شکست خوردند.

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/mlb و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

هارپر واشنگتن را ترک کرد و در سال 2019 یک قرارداد 13 ساله به مبلغ 330 میلیون دلار با فیلیز امضا کرد و در سال 2021 جایزه MVP NL را به دست آورد. هارپر که هفت بار در مسابقات ستاره آل استار حضور داشت، در سال 2015 با ملی پوشان NL MVP شد. 285 خانه شغلی.