مک‌کانل با چالشی روبرو می‌شود که حزب جمهوری‌خواه مجلس سنا برای انتخاب رهبر تشکیل می‌شود: به‌روزرسانی‌های زنده میان‌دوره‌ای

مک کانل گفت مطمئن است که آرای لازم برای حفظ شغل خود را دارد، نقشی که از سال 2007 بر عهده دارد. او افزود: “من انتخاب خواهم شد.”

سناتورها تصمیم خواهند گرفت که چه کسی آنها را در کنگره آینده رهبری کند. میچ مک کانل، رهبر فعلی اقلیت سنا، گزینه اصلی برای انتخاب شدن است.

پیشنهادی برای به تعویق انداختن رای گیری برای رهبری حزب جمهوری خواه صبح چهارشنبه شکست خورد و احتمال انتخاب مجدد سناتور میچ مک کانل به عنوان رهبر را بیشتر کرد.

– ریچل لوکر

براون: “ما اهل دیوار سیاسی هستیم” که در راس به تغییر نیاز داریم

– لدیارد کینگ، ریچل لوکر

چه کسی مجلس را کنترل خواهد کرد؟

ورود سناتورهای جمهوری خواه برای انتخابات رهبری سنا از صبح چهارشنبه آغاز شد.

رهبر اقلیت سنا، میچ مک کانل، RK.Y، از رقابت برای پست رهبری سناتور ریک اسکات، R-Fla استقبال کرد و در جریان کنفرانس خبری مجلس نمایندگان مجلس سنا در روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: “هر کسی در کنفرانس قطعاً حق دارد من را به چالش بکشد. و من از مسابقه استقبال می کنم.”

گاتز با اشاره به اکثریت اتاق 435 کرسی گفت: «کوین مک کارتی نتوانست 218 کرسی بگیرد. “او نتوانست 200 رای به دست آورد. او امروز نتوانست 190 رای به دست آورد. بنابراین، برای اینکه باور کنید کوین مک کارتی سخنران خواهد بود، باید باور داشته باشید که او در 6 هفته آینده که نتوانسته است رای بیاورد.” شش سال گذشته.”

در اینجا آخرین به روز رسانی ها آمده است:

تلاش برای به تاخیر انداختن رای گیری رهبری سنا با شکست مواجه شد

قبلا: جمهوری خواهان مجلس نمایندگان مک کارتی را به عنوان رهبر حزب جمهوری خواه انتخاب کردند، اسکات در مقابل مک کانل رهبری حزب جمهوری خواه سنا را بر عهده گرفت.

کوین مک کارتی همچنان رهبر مجلس حزب جمهوریخواه باقی می ماند و راه را برای ریاست مجلس باز می کند

مایک براون، سناتور ایندیانا روز سه شنبه در توییتی از اسکات حمایت کرد. او نوشت: «من برای مجلس سنا کاندید شدم، زیرا برای مقابله با باتلاق دی سی و گرفتن نتایج به افراد خارجی نیاز داریم. جمهوری خواهان محافظه کار هوزیر از وضعیت موجود خسته و خسته شده اند.

– لیدیارد کینگ

سناتورها برای انتخابات رهبری جمهوری خواهان آمدند

با ادامه شمارش آرا در رقابت‌های نزدیک مجلس نمایندگان، حزب جمهوری‌خواه به کسب اکثریت در ژانویه نزدیک‌تر شد.

نماینده مت گاتز، نماینده حزب فلا، روز سه شنبه گفت که بدون توجه به هر اتفاقی با پیشنهاد مک کارتی برای ریاست مجلس مخالفت خواهد کرد و به خبرنگاران گفت که “توده انتقادی” جمهوری خواهان مخالف مک کارتی هستند.

رای گیری در مورد انتخاب مجدد میچ مک کانل به عنوان رهبر حزب جمهوری خواه سنا هنوز آغاز نشده است، اما حداقل یکی از اعضای اپوزیسیون معتقد نیست که نامزد او – سناتور فلوریدا، ریک اسکات – دارای آرا برای سرنگونی سناتور کنتاکی است.

رهبران سنا اکنون سخنرانی های نامزدی خود را انجام خواهند داد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: به روز رسانی زنده نتایج انتخابات میان دوره ای: GOP به کنترل مجلس نزدیک می شود



منبع

در میان افرادی که وارد مجلس سنای قدیمی شدند، جایی که رأی گیری انجام خواهد شد، عبارتند از: سناتورهای جمهوری خواه مارکو روبیو از فلوریدا، بیل کسیدی از لوئیزیانا، لیندسی گراهام از کارولینای جنوبی، جیمز ریش از آیداهو، جان تون از داکوتای جنوبی، رند پل. از کنتاکی و مایک براون از ایندیانا.

او ادامه داد: «و من فکر نمی‌کنم که ما نتایج را از نظر سیاسی یا حکومتی ایجاد کنیم. و من فکر می‌کنم دموکرات‌ها در هر انتخابات از ما پیشی می‌گیرند، آن‌ها همیشه در مورد هر سیاستی هستند. و می دانی، ما اهل دیوار سیاسی هستیم. و ما عموماً با کاری که آنها می خواهند انجام دهند همراهی می کنیم و دستور کار نداریم. ما طرح تجاری نداریم.»

در این نامه آمده است: “من معتقدم زمان آن فرا رسیده است که کنفرانس جمهوری خواهان سنا بسیار جسورتر و قاطع تر از گذشته باشد.” “یک حزب جمهوری خواه وجود دارد که در جوامع سراسر آمریکا زنده و سالم است. وقت آن است که یکی در واشنگتن دی سی نیز وجود داشته باشد. به همین دلیل است که برای رهبری جمهوری خواهان نامزد می شوم.»

براون قبل از ورود به مجلس سنای قدیم برای رأی گیری گفت: «بنابراین، من فکر می کنم، این شروع جایی است که شاید برخی از مردم بخواهند شروع به صحبت کنند، مگر اینکه شما کاملاً از نتایج راضی باشید.

– کندی وودال، سارا البشبیشی

کوین مک‌کارتی، نماینده مجلس نمایندگان، روز سه‌شنبه توسط اعضای حزب جمهوری‌خواه انتخاب شد تا شغل خود را به عنوان رهبر جمهوری‌خواهان حفظ کند، و او را به عنوان گزینه مورد علاقه برای رئیس بعدی مجلس در ژانویه تبدیل کرد. مک کارتی چالش اندی بیگز جمهوری خواه آریزونا، یکی از اعضای فوق محافظه کار گروه آزادی را شکست داد.

– سارا البشبیشی، ریچل لوکر، لدیارد کینگ

همه اینها در چارچوب رئیس جمهور پیشین دونالد ترامپ اتفاق می افتد: او سه شنبه شب اعلام کرد که سومین پیشنهاد برای کاخ سفید را ارائه خواهد کرد، علیرغم انتقادهای فزاینده از سوی جمهوری خواهان در مورد این که بر روی بلیت کار سختی ایجاد کند.

تا صبح چهارشنبه، جمهوری خواهان 217 کرسی و دموکرات ها 208 کرسی به دست آورده اند. هر یک از احزاب برای کسب اکثریت به 218 رأی نیاز دارند. ده صندلی فراخوان نشده باقی مانده است.

میچ مک کانل از چالش ریک اسکات استقبال می کند

– کندی وودال، سارا البشبیشی

برخی مخالفت ها با مک کارتی همچنان وجود دارد

در حالی که برخی از رقابت‌ها هنوز نامشخص هستند، از سه‌شنبه شب، جمهوری‌خواهان یک کرسی تا بازپس‌گیری مجلس نمایندگان فاصله دارند. یک پیروزی مک کارتی را در موقعیتی قرار می دهد که اتاق را از ژانویه آغاز کند. رأی گیری رسمی برای رئیس مجلس تا 3 ژانویه و زمانی که قانونگذاران سوگند یاد می کنند برگزار نمی شود. اگر مک کارتی توسط مجلس نمایندگان انتخاب شود، جایگزین نانسی پلوسی دموکرات خواهد شد.

– سارا البشبیشی، ریچل لوکر، لدیارد کینگ

ریک اسکات میچ مک کانل را برای رهبری حزب جمهوری خواه به چالش می کشد

روز چهارشنبه، جمهوری خواهان سنا – که هنوز حزب اقلیت هستند – تصمیم خواهند گرفت که آیا رئیس کمپین انتخاباتی خود، سناتور ریک اسکات از فلوریدا را به جای رهبر قدیمی خود، سناتور میچ مک کانل از کنتاکی، انتخاب کنند.

مک کانل توسط سناتور جان باراسو از وایومینگ و سناتور تام کاتن از آرکانزاس برای ماندن در سمت خود نامزد شده است.

مایک براون، سناتور ایندیانا گفت، مهم است که در مورد آنچه که او به عنوان یک حزب جمهوری خواه می بیند که اخیراً در حال شکست است، یک نشانگر بگذاریم.

در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

ریک اسکات، سناتور فلوریدا، روز سه‌شنبه اعلام کرد که میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت سنا را برای مقام رهبری جمهوری‌خواهان در نامه‌ای به همکارانش به چالش خواهد کشید و خواستار تغییر در رهبری شد. رای رهبری برای ساعت 9:30 صبح چهارشنبه برنامه ریزی شده است.