برادر کوچک زن از بوت کمپ به خانه می آید و لیست درخواست های غذای او ویروسی شده است

امیلی به اشتراک گذاشت: “او واقعاً چیز زیادی درباره آنچه می خورد نگفته است، علاوه بر این که باید آن را خیلی سریع بخورد.” “یک بار او گفت که یک بار سالاد وجود دارد، اما دیگر هرگز به آن اشاره نکرد، اما در مورد بسته های کره بادام زمینی زیاد صحبت می کند!”

در 13 اکتبر، Redditor Quiet-Childhood9532 در مورد بازگشت خواهر و برادرش از آموزش نظامی به خانه پست کرد – به ویژه، لیست گسترده ای از اقلامی که برادرش می خواهد وقتی به خانه می رسد بخورد.

امیلی به TODAY Food گفت: «این لیست اصلی اوست، من چند چیز را به آن اضافه کردم که او در نامه‌های دیگر به آن اشاره کرده بود. 13 هفته. “در 10 روزی که او در خانه است، قصد دارد با دوستان و خانواده معاشرت کند، استراحت کند و غذای زیادی بخورد.”

برادر امیلی همچنین در اولین پیش نویس فهرست آرزوهای غذایی خود – بله، اولین پیش نویس وجود دارد – اشاره کرد که یکی از دوستان در بوت کمپ به او در مورد دستور غذا گفته بود و او می خواست آنها را امتحان کند.

اولین پیش نویس از

اقلام موجود در «فهرست آرزوهای غذایی» گسترده هستند و از غذاهای خانگی گرفته تا مکان‌های فست‌فودی که می‌خواهد بازدید کند، میان‌وعده‌هایی که هوس می‌کند و موارد دیگر را شامل می‌شود.

در مجموع، امیلی گفت که به برادرش فوق‌العاده افتخار می‌کند و نمی‌تواند صبر کند تا او را به خانه خوش آمد ببیند و پس از فارغ‌التحصیلی در این ماه، اشتهای او را برای علاقه‌مندی‌هایش تغذیه کند.

در تمام دوران دبیرستان هدف او این بود که تفنگدار دریایی شود. ما به او بسیار افتخار می کنیم!» او گفت. “من قطعاً خواهر کلیشه ای خواهم بود که در فارغ التحصیلی اش گریه می کند!”

همچنین یک مورد در لیست به نام «براونی های شلخته» وجود دارد که برای افراد ناآشنا از یک لایه کوکی، یک لایه Oreos و یک لایه براونی تشکیل شده است که همه در یک دسر منحط پخته شده اند. (دستور پخت گابی دالکین اینجاست.)

اولین پیش نویس از

امیلی گفت: «او واقعاً پوپیز را دوست دارد، اما ما جایی که در آن زندگی می کنیم نداریم. “این چیزی است که اگر می توانستیم در راه خانه آن را برمی داشتیم!”

گاهی تنها چیزی که می خواهیم کمی خانه و مقدار زیادی غذای راحت است.

برخی از اقلام موجود در لیست طولانی 27 مورد عبارتند از: ماک و پنیر دودی، سوشی، دونات، براونی، غلات، پنکیک، نان تست فرانسوی، نان های عسلی، ملکه لبنیات، پوپیس (“شاید”)، آربی، یک وعده غذایی در یک مکزیکی مفصل، توپ‌های Oreo و رول‌های دارچینی، از جمله دیگر لذت‌های درایو و خانگی.

به گفته Military.com، این روزها بیشتر سالن های غذاخوری دارای سالاد بار، مرغ سوخاری، غذاهای دریایی، غذاهای مکزیکی، پاستا، همبرگر، هات داگ، چیلی، سیب زمینی سرخ کرده و سایر مواد غذایی ناسالم هستند، اما حداقل در این مورد واضح است. در مورد جنتلمن، که هیچ اسمشبرگری در پایگاه وجود ندارد که بتواند در آن غذا بخورد.

برادر کوچکتر هفته آینده از بوت کمپ به خانه می آید. این همه آن چیزی است که او می‌خواهد.

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است



منبع

اگر تعجب می‌کنید که چرا او چنین اشتهایی دارد، سایر افرادی که از طریق بوت کمپ گذرانده‌اند، اشتهای هولناکی را که یک فرد برای غذاهای آشنا در نظرات دارد، با یکی از کامنت‌گذاران Reddit با جزئیات کامل به اشتراک می‌گذارد که پس از آموزش اولیه، آنها سه بار در یک روز، یک بار پس از مصرف هشت (8) دونات از مک دونالد بازدید کرد. واضح است که برخی از افراد خدمات پس از چنین فعالیت بدنی طولانی و مداوم، از فرصتی برای خفه شدن استفاده می کنند.

امیلی گفت که پس از پایان دوران حضورش در خانه، باید برای ادامه تمرین به کالیفرنیا برگردد، جایی که “شاید” در کنار “پوپیز” در لیست از آنجا می آید.